Pirkka vahaliuskat: ovatko surkeita?
Kommentit (9)
Täällähän aina kehutaan, että poistetaan kaikki kulmakarvoista alaspäin. Ja nyt tätä ei muka Ola kokeiltu?
Katsoin niitä taas kaupassa, mutta en uskaltanut ostaa. Kertokaa nyt kokemuksia! Ap
Täällä naiset puhuvat jopa naaman sheivauksesta, mutta näitä eivät ole kokeilleet? Ap
Olen ostanut, kainalokarvoihin toimii, mutta minun säärikarvoihin ei, ei meinaa tarttua ollenkaan.. kait se riippuu että miten vankat ja paksut ne karvat on
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut, kainalokarvoihin toimii, mutta minun säärikarvoihin ei, ei meinaa tarttua ollenkaan.. kait se riippuu että miten vankat ja paksut ne karvat on
Jotain tällaista epäilinkin. Kiitos vastauksesta. Ap
Hei, oon käyttänyt vuoden ajan jalkoihin ja käsiin, mulla toimii todella hyvin! Mulla on tummat karvat. Kävin aiemmin sokeroinnissa, mutta oon ollut niin tyytyväinen noihin liuskiin että vahannut vaan niillä. Veet ja Tokmannin body natur -liuskoja olen koittanut, mutta Veetiin en huomaa eroa ja nuo Tokmannin on ihan surkeat.
Toivottavasti tästä oli apua, vaikka myöhään vastaankin :)
Niin ja jossain ohjeissa lukee, että pitäisi lämmittää liuskaa käsien välissä joku 10 sekuntia, mutta oman kokemuksen mukaan siitä tulee liian lämmintä ja pehmeetä. Eli en lämmittäisi ollenkaan tai maksimissaan pari sekuntia.
Mitä nopeampi ja ihonmyötäisempi veto on, sen paremmin toimii. Osa karvoista, jotka kasvaa vähän eri suuntiin, on välillä hankala saada lähtemään ja oon välillä nyppinyt sellaiset sitten pinseteillä :)
Siis eikö kukaan ole kokeillut?