Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mentiin perheen kanssa tänään Jumboon. Mies antoi 500€ käteen ja sanoi, ettei lähdetä pois ennenkuin se on tuhlattu.

Vierailija
18.11.2006 |

Tuli hirveä tappelu kun minä olisin halunnut osan siitä säästöön. Ukko oli kuitenkin tiukkana eikä suostunut lähtemään, ennenkuin raha oli käytetty. No, tuli ostettua vaatteita ja joululahjoja, mutta olisin mielelläni käyttänyt sen vähän enemmän harkiten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ottaisin sen 500e käteen ja shoppailisin! Ihan itselleni ostelisin kaikkea tarpeellista vaihteen vuoksi, aina muutoin menee kaikki rahat laskuihin, ruokaan ja lapsiin.

Vierailija
2/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt ollut mieheltä kivasti tehty :)?! Täällä niin moni tuntuu vaan valittavan miten kurjia miehenkutaleita ne ovatkaan itselleen saaneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni teki tuollaista ennen lapsia, nyt ei oikein...

Vierailija
4/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se oli tuhlattava? Hauskaltahan tuo kuulosti. Ja jos joululahjoja jo saitte ostettua niin hyödyllistähän se oli sitten. Vai onko teilä tiukka rahatilanne kun halusit säästää?

t. utelias

Vierailija
5/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitellut miehelle ettei minulla on kivoja vaatteita ja mies on luvannut antaa nipun seteleitä käteen jotta pääsen yksin shoppailemaan mutta kun en jaksa lähteä. Olen hoitovapaalla ja koko ajan väsynyt. Ehkä sitten viimeistään lähden kunnon shoppailukierrokselle kun palaan töihin.

Vierailija
6/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kaveri, jonka ovella seisoi eräänä aamuna poliisi. Kaveri ei ollut älynnyt mitään avomiehensä hämärähommista, ja oli hieman hämillään kun joutui yhtäkkiä asemalle selvittämään omia ja miehensä tekemisiä viimeisten kuukausien ajalta. Selvisi sitten siellä asemalla samalla, mistä yllättävät käteistulotkin olivat ilmaantuneet.

Vierailija
7/7 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua meilläkin, sillä erotuksella että mua ei yhtään tee tiukkaa koskaan tuhlata sitä summaa....