Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vintage vaatteiden ystäville

Vierailija
01.02.2023 |

Vein juuri ison määrän 20-60 luvun vaatteita myyntiin Dirty Hippies kirpparille Turussa. Hinnat max 7 euroa kappale. Koot S-L. Käykää kurkkaamassa!

Saa vinkata mistä löytäisi kivoja takkeja nyt käytettynä. Olen mukana viiden vaatteen haasteessa, siksi vain käyrettyä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaminen palstalla kielletty.

Vierailija
2/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten asu enää Turussa. Rakastan vintagea, mutta putiikeissa on niin kovat hinnat, ettei nykyään tule juuri ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vuosikymmenet ja varsin kohtuulliset hinnat. Helsinkiin tuli Forum-kauppakeskukseen joku "vintageliike", jossa aivan p as k a a kamaa ja hinnat pilvissä :D Ei pysy kauaa pystyssä.

Vierailija
4/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja UFFilla on yleensä tosi hyvin kaikenlaisia kivoja ja laadukkaita takkeja ollut. Minulla on edelleen käytössä jotain 10 vuotta sitten UFFilta ostettuja takkeja. 

Vierailija
5/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukan osta noin vanhoja lumppuja

Vierailija
6/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja UFFilla on yleensä tosi hyvin kaikenlaisia kivoja ja laadukkaita takkeja ollut. Minulla on edelleen käytössä jotain 10 vuotta sitten UFFilta ostettuja takkeja. 

Minulla myös. Käytetyissä se hyvä, että jos kestänyt vuosia jollakin toisella, kestää varmaan minullakin. Moni uusi muutamassa kuukaudessa rikki.

Vierailija
7/8 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla varaa ostaa enää vaatteita

Vierailija
8/8 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uff myy eurolla vaatteet, sun hinta on kuusinkertainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän