Valtteri Bottas kesytti Maria Veitolan
Veitola ollut vakuuttunut Valtterin asunnosta ja asenteesta. Tiffany tehnyt hyvät ruoat kaupan päälle.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt Valtterin puolisovalinnasta. No, ilmeisesti kaikille ei ulkonäkö ole merkitsevä asia
Anna mä arvaan? Olet mies, ja otse ottaisit tuolla statuksella jonkun teko-tissi-hiuksi-kynsi ig-tissi-persemallipyllistelijän?
Minusta tuo Tiffany on kaunis, luonnollinen ja hyvin mukavan ja fiksun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt Valtterin puolisovalinnasta. No, ilmeisesti kaikille ei ulkonäkö ole merkitsevä asia
Mikäs Tiffanyssä vikana? Hoikka, nätti ja sporttinen nainen, lisäksi ilmeisesti älykäskin. Jakavat samat kiinnostuksen kohteet, kuten pyöräilyn ja muutenkin ovat hyvä pari.
Mun mielestä T vaikutti lähinnä autistiselta, Waltteri taas oli mukava. Ihana talo.
Täh? Eikun vaikutti introvertilta ja ujolta.
hoitolanvero kirjoitti:
Tiffany ei hirveesti digannu Veitolasta. Näytti nyrpeää nenää kokoajan ja Veitolan halauksen otti vastaan kuin olisi Tiffany jotain ruttopotilasta pakoitettu halaamaan.
Kyllähän Veitola on sen näköinen, että ei ihme jos lähempi tuttavuus ei kaikkia kiinnosta.
Onhan tuo Tiffany paljon nätimpi kuin Emilia. Ensinäkemältä värähtää Tiffanyn kohdalla vähän viisari siihen suuntaan että hän olisi naisiin päin, jotenkin miehekäs, mutta samalla näyttävä ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
hoitolanvero kirjoitti:
Tiffany ei hirveesti digannu Veitolasta. Näytti nyrpeää nenää kokoajan ja Veitolan halauksen otti vastaan kuin olisi Tiffany jotain ruttopotilasta pakoitettu halaamaan.
Kyllähän Veitola on sen näköinen, että ei ihme jos lähempi tuttavuus ei kaikkia kiinnosta.
Peukutuksesta päätellen Bottaksen kumppania saa lyödä kuin vierasta sikaa, mutta umpi rumaa Veitolaa ei saa arvostella.
No joo tiffany käytös oli aika erikoinen, ja turha pistää kamerat talossa, itse tiesi tulossa.
Pistin merkille tiffany ja veitola välit missä veitola kysyi eikai haittaa jos puhumme suomea, oli aika jäinen tunnelma. Ja repesin tolle veitolan jutulle enne ku meni nukkuu, mitään en saanu selvää
Vierailija kirjoitti:
"Niin... se avioero piti hoitaa siinä välissä"
"Olen alusta asti aistinut Tiffanysta vahvan aitouden. Se, että hän haluaa olla niin voimakkaasti henkisesti läsnä elämässäni, on tosi merkityksellistä. Kun kumppanielämästä puhutaan, tämä on aivan uusi asia minulle.".
"Tunnen sielunveljeyttä Tiffanyn kanssa, ja suhteemme kantaa myös siksi, ettei meillä ole yhdessä koskaan tylsää.".
Jotenkin kylmäävästi ja eksää alentavasti sanottu, kun edeltävän suhteen nainen oli kuitenkin kymmenen vuotta Valtterin rinnalla silloin, kun hän teki uranousua F1-huipulle. Sitten kun haastavin etappi on suoritettu ja huippu saavutettu, tuo nainen vaihdetaan lennosta seuraavaan.
No mutta ehkä nyt eivät vaan sopineet yhteen Emilian kanssa. Sillähän piti olla oma uintiura. Ihanaa kun joku löytää sielunveljen. Itse en ole vielä löytänyt vaikka naimisissa olen. Onnea Valtterille. Sympaattinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtterilla itsestään tauluja seinät täynnä. Jopa vessassa taulu pakarat paljaana.
Itsekeskeisyyden huippu. Vessassa taulussa kuva omasta paljaasta perseestä. Varmaan orkun saa paskalla istuessaan.
Upea kuva!! T sitä katselee wcssä
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellinen oli kaunotar nykyinen hirviän näkönen
Mitä kesyttämistä Veitolassa on? Veitola on median uskollinen käskyläinen ja tekee mitä käsketään, Veitola tuskin uskaltaa lähteä esim rokotekriittisten kanssa suoraan lähetykseen, on helpompaa tehdä nauhoitukset etukäteen ja sitten myöhemmin leikata ne sopivaksi agendaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiffany on paljon paremman näköinen kuin Veitola.
Kuka tahansa on paremman näköinen kuin Veitola...
Minusta Veitola on ihan hyvännäköinen. Kivat kasvonpiirteet ja hoikka vartalo.
veitola on suomen rumin nainen ja vielä rumemmat vaatteet päällä
Tiffanysta oli joskus julkaistu pari vähän huonompaa kuvaa mutta tässähän hän on kaunis. En ymmärrä haukkuvia kommentteja
Vierailija kirjoitti:
No joo tiffany käytös oli aika erikoinen, ja turha pistää kamerat talossa, itse tiesi tulossa.
Pistin merkille tiffany ja veitola välit missä veitola kysyi eikai haittaa jos puhumme suomea, oli aika jäinen tunnelma. Ja repesin tolle veitolan jutulle enne ku meni nukkuu, mitään en saanu selvää
En oo katsonut tätä jaksoa mutta kyllä ite ainakin menisin aika jäihin jos muut ympärillä päättää puhua itselle vierasta kieltä jolloin en voi yhtään osallistua tai tiedä mistä puhutaan, ja vielä kysyen "ei kai haittaa" :D tosi moukkamaista. Kyllä se haittaa, mutta ei kohteliaana viitsinyt sanoa vastaan. Siinähän jää ulkopuoliseksi tilanteessa.
Eiköhän tätä Veitolan ohjelmaa ole mainostettu jo tarpeeksi? Kauhea rummutus päällä jo ennen ensimmäistäkään jakso ja nyt jakson jälkeen.
Katsomon sivuille kun meni, niin Veitolan koko ruudun peittävä naama lävähti ensimmäisenä silmille, vaikkei olisi koskaan edes katsonut ko. ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellinen oli kaunotar nykyinen hirviän näkönen
Ehkä heissä on muu erottava piirre. Moni kakku päältä kaunis jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin merkille tiffany ja veitola välit missä veitola kysyi eikai haittaa jos puhumme suomea, oli aika jäinen tunnelma. Ja repesin tolle veitolan jutulle enne ku meni nukkuu, mitään en saanu selvääEn oo katsonut tätä jaksoa mutta kyllä ite ainakin menisin aika jäihin jos muut ympärillä päättää puhua itselle vierasta kieltä jolloin en voi yhtään osallistua tai tiedä mistä puhutaan, ja vielä kysyen "ei kai haittaa" :D tosi moukkamaista. Kyllä se haittaa, mutta ei kohteliaana viitsinyt sanoa vastaan. Siinähän jää ulkopuoliseksi tilanteessa.
Minusta oli ihan mukava olla rauhassa, kun eksä välillä puhui vanhempiensa kanssa omaa kieltään. Olen introvertti ja siinä sai sitten hetken hengähtää eikä tarvinnut seurustella. Sanoin vaan, että puhukaa ihan rauhassa vaan, ei minun tarvitse osallistua kaikkeen keskusteluun. Olisin ollut todella tyytyväinen tuossa Tiffanyn asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiffany oli melko estynyt/ ujo?
Ehkä halusi pysyä taustalla, ohjelma tehtiin Valtterista suomalsisille katsojille. Fiksu asenne, miltä olisi vaikuttanut jos olisi ollut suuna päänä päsmäröimässä.
Sekö esti halaamasta? Seisoi tumput suorina. Fiksu asenne? Silti voi olla ystävällinen.
Ymmärtäisin, jos italialaiset arvostelisivat Tiffanya, mutta että suomalaiset! Missä välissä meistä on tullut sulavia seuraihmisiä tv-kameroiden edessä (ilman kokemusta asiasta)? :D
Hänhän oli pidättyväisen kohtelias, jättäytyen taka-alalle, koska a. puhuttiin hänelle vierasta kieltä lähes koko ajan, b. ohjelma oli Valtterista.
Tuloverosta pitäisi puhua nyt tämän myötä mediassa. Ei Bottaskaan tuloveroa sinäällään vastusta, mutta ryöstöä kyllä. Miksi meidän täytyy verottaa omat kansalaiset ja yritykset pois tästä maasta? Eikö kohtuullinen verotus olisi parempi?
Kateellisen pullukan mielestä liian laiha.