Nainen, prätkämies vai automies, kumpi sinuun vetoaa?
Nyt viikonloppuna on edessä MP-messut. Saako ne sinut liikkeelle oman pyörän tai kyydin hakemisen tiimoilta. Onkohan naismotoristien määrä vielä kasvussa?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mies ymmärtää saksalaisten autojen päälle riittää mulle.
Miksi ratkaista ongelma kahdella osalla, kun sen voi ratkaista viidellä.
Hmm.
Tässä voi olla kyllä jotain yhteyttä naisten ymmärtämiseen.
Automies, tietysti. Moottoripyörä on aika epäkäytännöllinen ympärivuotiseen kokovuotiseen käyttöön. On puolisolla kyllä kaksi moottoripyörääkin, itselläni skootteri. MP-messuilla on käyty monta kertaa, mutta tämä vuosi jää väliin, kun ollaan reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Niin no, aika yksinkertainen sun täytyy olla jos et ymmärrä mitään esim. Audien nelivetojen ylivoimaisuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Kukas Fordin omistaja siellä huutelee ja haukkuu naisten älykkyyttä yleisesti jos preferenssi sattuu olemaan saksalaiset autot? Audeihin saa Suomessa aivan riittävän hyvin varaosia ja mitään ongelmaa ei ole kun mies osaa itse Audinsa korjata monessa vikatilanteessa. Varsinainen supersankari siellä äänessä. Jospa jättäisit nuo naisten haukkumiset pois.
Eeeei. En ole koskaan ollut kiinnostunut moottoripyöristä tai niillä ajavista. Nykyautoista jos ajaa sporttisella sähkövempeleellä (ei suv-möhköllä), niin se kyllä kääntää pään. Esim Taycan, e-mach, tai Tesla S.
(itsekin ajan sähköllä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Niin no, aika yksinkertainen sun täytyy olla jos et ymmärrä mitään esim. Audien nelivetojen ylivoimaisuudesta :D
Mietin edelleen sitä audin itsensä suunnitteleman V6 moottorin kantta.
Kuka sen suunnitteli niinku se on. Suosittelivat itse säännöllistä moottoripesua mahdottomien tiivisteidensä vuotamiseen.
Oon itse nainen ja en kommentoi ketjun alkuperäiseen kysymykseen mutta kyllä komppaan noita edellisiä saksalaisten autojen puolustajia, esim. kun sulla on Buster-vene ja toki venetraileri, miten ajattelit sitä jollain etuvetoisella pikku Opelilla kuljetella ympäri Suomea ?
No hyi. Vai oman tien kulkija, pyh erikoisuuden tavoittelijasetiä nämä ikuiset mopopojat on. Moposta pitää lähteä paljon ääntä, eli kehityksessä ovat jääneet sinne asteelle missä polkupyörän pinnoihin laitettiin pyykkipoikia pärisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Kuka sen suunnitteli niinku se on. Suosittelivat itse säännöllistä moottoripesua mahdottomien tiivisteidensä vuotamiseen.
Suuret pahoittelut, lähden töihin enkä todellakaan jää jankkaamaan sinun kanssa asiasta kun naisten älykkyyttäkin piti sun mennä haukkumaan. Vetele isoa venettä jollain etuvetoisella pikku-Opelilla kuten joku tuossa mainitsi ja yritä toki tulla sen jälkeen uudestaan pätemään. Ainiin, vähän vaikea tehtävä. Mahdoton suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse nainen ja en kommentoi ketjun alkuperäiseen kysymykseen mutta kyllä komppaan noita edellisiä saksalaisten autojen puolustajia, esim. kun sulla on Buster-vene ja toki venetraileri, miten ajattelit sitä jollain etuvetoisella pikku Opelilla kuljetella ympäri Suomea ?
"saksalaisten autojen puolustajia" "etuvetoisella pikku Opelilla"
Komppaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Suuret pahoittelut, lähden töihin enkä todellakaan jää jankkaamaan sinun kanssa asiasta kun naisten älykkyyttäkin piti sun mennä haukkumaan. Vetele isoa venettä jollain etuvetoisella pikku-Opelilla kuten joku tuossa mainitsi ja yritä toki tulla sen jälkeen uudestaan pätemään. Ainiin, vähän vaikea tehtävä. Mahdoton suorastaan.
Onnistuuko se pikku-Audilla?
En ole lähdössä messuille enkä ole koskaan prätkistä ollut kiinnostunut. Mutta jos mies muuten on kiva, niin ei se haittakaan ole. Yleensä ulkoiselta olemukseltaan prätkätyypit eivät ole lainkaan minun makuuni.
Ai että miten ihanaa ku miehet tulee tänne haukkumaan naisten älykkyyttä jos puheenaihe on vähänkin enemmän 'miehinen' kuin 'naisellinen'. Kunnollisia herrasmiehiä!
Prätkämies, sillä ajan itsekin. Kesällä suurin osa puuhista pyörii moottoripyöräilyn ympärillä, joten olisi hankala tilanne, jos mies ei itse ajaisi. Onneksi nykyinen on motoristi henkeen ja vereen. Mulla ei ole takapenkkiä, joten kyytiin en ota 😁.
Tosin jenkkiautotkin kuuluu harrastelistalle kesäisin, eli myös automies on jees.