Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsiä kovettavat aineet ja lakat

Vierailija
31.01.2023 |

Ostin kynsiä kovettaa ainetta, koska kyllästyin nyt jo kuukausia pahasti repeileviin kynsiin.
Ohjeissa sanotaan laittaa 1. päivänä kerros lakkaa, 2. päivänä toinen kerros ja 3. päivänä poistaa lakka ja laittaa uusi kerros. Ja tätä 30 päivää putkeen.
Onko joku käyttänyt vastaavaa ainetta harvemmilla lakan poistoväleillä? Tuntuu intrnsiiviseltä poistaa lakka joka 3. päivä ja lakata uudestaan ja uudestaan, tekisi mieli harventaa poistoväliä. Mutta en halua vanhingossa tuhota jo huonossa kunnossa olevia kynsiä entisestään.

Ja toki ongelma on varmaan ruokavaliossa, mutta syön suhteellisen monipuolisesti ja vähintäänkin kohtuullisen määrän hedelmiä ja vihanneksia. Kalsiumtabletteja ostin.

Kiitos neuvoista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu käsien rasvaamista usein?

Vierailija
2/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini on tehnyt ihmeitä minun repeileville kynsilleni. Hitaastihan se alkaa näkyä, mutta kynteni eivät ole repeilleet tai liuskoittuneet pariin vuoteen.

Olen kokeillut noita vahvistavia lakkoja silloin tällöin vuosikymmenien ajan. En ole nähnyt hääppöisiä tuloksia. Se, mikä toimii, on lakka. Ihan tavallinen kynsilakka ja sen päällä kunnollinen päällyslakka. Kynnet ovat suojassa kuin puu maalin alla. Pahinta on se, että antaa kynsien "hengittää" kovin usein ilman suojaa. Tarvitaan vain vähän kosteutta, ja kohta kynnet ovat säpäleinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biotiini on tehnyt ihmeitä minun repeileville kynsilleni. Hitaastihan se alkaa näkyä, mutta kynteni eivät ole repeilleet tai liuskoittuneet pariin vuoteen.

Olen kokeillut noita vahvistavia lakkoja silloin tällöin vuosikymmenien ajan. En ole nähnyt hääppöisiä tuloksia. Se, mikä toimii, on lakka. Ihan tavallinen kynsilakka ja sen päällä kunnollinen päällyslakka. Kynnet ovat suojassa kuin puu maalin alla. Pahinta on se, että antaa kynsien "hengittää" kovin usein ilman suojaa. Tarvitaan vain vähän kosteutta, ja kohta kynnet ovat säpäleinä.

P. S. Olen käyttänyt tuiki tavallista biotiinia, jota Prismassa myydään noin 7 eurolla / sadan kappaleen purkki.

P. P. S. Kynnet eivät hengitä sen enempää kuin iho tai hiuksetkaan. Ne eivät kärsi peiton alla olemisesta.

Vierailija
4/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos vastauksesta, eli tuskin on erikoista haittaa että antaa kovettavan aineen olla pidempään kynnessä?

Vierailija
5/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei kiitos vastauksesta, eli tuskin on erikoista haittaa että antaa kovettavan aineen olla pidempään kynnessä?

En ole havainnut haittoja sen enempää kuin hyötyjäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän