Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako oikealta? Raidat pitkiin hiuksiin 170€

Vierailija
31.01.2023 |

Hiukset lapaluihin...vai meneekö jo erityispitkiin joka melkein 200€
Tämä siis Lahdessa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität kysyä?

Joskus ihmettelen.

Vierailija
2/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa (ja varmaan muuallakin) Sirpa Mansnerilla oli tässä kuussa tarjous, jossa raidat, leikkaus ja föönaus extrapitkiin hiuksiin oli 160 e. Salon Pepe Åhmanilla se on kalliimpi, en tiedä nyt paljon, mutta sen takia en ole heillä käynyt.

Itselläni hiukset ulottuvat noin 10 cm päähän vyötäröstä ja ne ovat extrapitkät kampaajien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikealta moraalisesti mutta realistiselta. Itse pitkätukkaisena, akateemisena kokopäivätyössä olevana naisena en pysty näillä hinnoilla käymään kampaamossa kuin harvakseltaan ja silloinkin vain leikkuulla.

Mietinkin joskus, kuka pystyy. Väri tai raidat kelpaisivat, mutta pitäisi varmaan olla ensiksi joku sossun asiakas. Mutta näinhän sen täytyy olla, sillä näköjään parturikampaajien palkatkin ovat korkeampia kuin omani. Takana peruskoulu ja pari helppoa amisvuotta.

No, jokainen valitsee itse. Mieluummin näin kuitenkin. Köyhä ja fiksu, mielenkiintoisessa työssä.

Vierailija
4/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa (ja varmaan muuallakin) Sirpa Mansnerilla oli tässä kuussa tarjous, jossa raidat, leikkaus ja föönaus extrapitkiin hiuksiin oli 160 e. Salon Pepe Åhmanilla se on kalliimpi, en tiedä nyt paljon, mutta sen takia en ole heillä käynyt.

Itselläni hiukset ulottuvat noin 10 cm päähän vyötäröstä ja ne ovat extrapitkät kampaajien mukaan.

Olikin 165 e. Mielestäni se oli ennen 160 e. Sirpan sivuilta näkee heidän hintansa ajanvarauskohdasta, tuo 165 e oli kuukauden etu.

Vierailija
5/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on extrapitkät ja vaaleat raidat koko päähän kerroksittain on 85€

Vierailija
6/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin 165 e. Mielestäni se oli ennen 160 e. Sirpan sivuilta näkee heidän hintansa ajanvarauskohdasta, tuo 165 e oli kuukauden etu.

Täällä ei ole kyseistä liikettä

Ap

Vierailija
7/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikealta moraalisesti mutta realistiselta. Itse pitkätukkaisena, akateemisena kokopäivätyössä olevana naisena en pysty näillä hinnoilla käymään kampaamossa kuin harvakseltaan ja silloinkin vain leikkuulla.

Mietinkin joskus, kuka pystyy. Väri tai raidat kelpaisivat, mutta pitäisi varmaan olla ensiksi joku sossun asiakas. Mutta näinhän sen täytyy olla, sillä näköjään parturikampaajien palkatkin ovat korkeampia kuin omani. Takana peruskoulu ja pari helppoa amisvuotta.

No, jokainen valitsee itse. Mieluummin näin kuitenkin. Köyhä ja fiksu, mielenkiintoisessa työssä.

Miten ihmeessä sinulla ei olisi rahaa laittaa joskus 170e kampaajaan? Mihin tuhlaat kaikki rahasi vai saatko ihan kurjaa palkkaa? Äkkiähän sen 200 e saa säästettyä järkevillä valinnoilla ja ainakin itselläni raidat ovat sellaisella värillä, että oman hiukseni kasvaminen ei paljoa näy muutamaan kuukauteen. Kyllä ainakin minulla on rahaa laittaa itseeni, senhän takia töissäkin käyn.

Vierailija
8/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä maksoin viimeksi 140 euroa raidoista puolipitkiin hiuksiin Tampereella. Ei ollut halvin, muttei kalleinkaan. Hyvä kampaaja, tekee tosi pientä raitaa - tyvikasvu alkaa näkyä ikävästä vasta 4-6kk päästä.

Vierailija
9/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi akatemisessa työssä oleva on tällä puputtamassa pelkää sontaa?Kysyjä aloitetta tehdessä ei kysynyt kenenkään opinto määrä,ei sitä onko akateminen työ tai rakenuksella siivoja tai kaupan kassana.Miksi sotket amatin histuen värjäyshintoihin?

Vierailija
10/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina pimeänä

Vierailija
11/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole kyseistä liikettä.<<<<<Parasta vaihtaa sitten asuinpaikka kuntaa.Helsinki aluet on useampikyseinen liike ja kilpailuja paljon  muiden likeden kanssa hinnoista  ja asiakkaista.

Ap

Vierailija
12/32 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on extrapitkät ja vaaleat raidat koko päähän kerroksittain on 85€

Asutko jossakin Timbuktussa?

Vierailija
13/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko samalla tyvivärjäys vai onko kyse todella pelkistä raidoista?

Onko kyse vaalennetuista raidoista vai onko mukana erikoisia sävytteitä kuten shokkivärejä?

Onko kyseessä baby higlights tai jokin muu vastaava sometrendi?

Vierailija
14/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akatemisessa työssä oleva on tällä puputtamassa pelkää sontaa?Kysyjä aloitetta tehdessä ei kysynyt kenenkään opinto määrä,ei sitä onko akateminen työ tai rakenuksella siivoja tai kaupan kassana.Miksi sotket amatin histuen värjäyshintoihin?

Moni muukin täällä on puhunut kampaamojen hinnoista.

Vierailija
15/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kun ostatte raita-aineen marketista ja teette hiuksiin kevyitä raitoja ohuella harjalla, sillä tulee kaikista luonnollisin lopputulos eikä niin kontrastisia mitä kampaajat tekevät aivan liian tujuilla aineilla.

Vierailija
16/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta. Kannattaa jättää ryöstöhintaiset palveluntarjoajat väliin, oli palvelu mikä hyvänsä. Asiat maksavat ja saavat maksaa, mutta eivät mitä tahansa.

Vierailija
17/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on kun ostatte raita-aineen marketista ja teette hiuksiin kevyitä raitoja ohuella harjalla, sillä tulee kaikista luonnollisin lopputulos eikä niin kontrastisia mitä kampaajat tekevät aivan liian tujuilla aineilla.

Mistä tuollaisen harjan saa?

Vierailija
18/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitojen laittaminen hiuksiin vie enemmän aikaa eli ns. työtunteja kuin esim koko pään värjääminen, vaikka väriä laitetaankin vähemmän.

Eli joo, raidat maksaa enemmän. Ja aika normaali hinta tuo on raidoille.

Vierailija
19/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lyhyt (toki sellainen malli, että maailma ei kaadu, jos menee muutama kuukausi kampaamokäyntien välillä). Näihin leikkaus,  raidat..helposti on 140e. Tyyristä on. Töiden takia on pakko käydä kampaajalla, jolla on aikoja myös iltaisin ja viikonloppuisin. Toisaalta päälle olen saanut hyvää palvelua ja kahvikin tarjoillaan. Jos olisin varakkaampi, niin olisinhan se kiva hemmotella itseäni enemmänkin. 

Vierailija
20/32 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuus oli kyllä kaukana tuosta kommentistasi. 😅 T. Akateeminen itsekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän