Mikro hajosi. Mihin vien sen, ei ole autoa eikä pihalla ole sellaisille kierrätyspistettä.
Enkä kehtaa bussissa sellaista kuljettaa, vaikka tietysti laittaisin sen vaikka tosi isoon muovikassiin. En jaksa etsiä kierrätyspistettä kovin kaukaa. Voisin tietty viedä sen liikkeeseen joka ottaa sen vastaan ja kierrättää, samalla kun ostan sieltä uuden mikron. Mutten kehtaisi bussissa kuljettaa muovikassiin käärittynä sitä, vaikka joudunkin uuden mikron tuomaan bussilla kotiin. Se on myös vaivalloista ees taas.
Heittäisinkö sen vain jätesäkissä sekajätekuiluun?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Harvoin bussissa tai lähijunassa tai metrossa näkee ihmisten kuljettavan mikroa.
Ja silloin, kun näkee, ne ovat varastettuja.
Miten joku voi olla noin laiska ja avuton? On tosi hyvää palvelua että kauppa voi kierrättää tuotteen. Ei tarvitse muuta tehdä kuin että sullot sen kassiin ja viet, mikä siinä on niin vaikeaa? Noloa kantaa kodinkonetta? Ihan normaalia, miten niitä nyt muuten sais tuotua ja vietyä mihinkään? Ei kaikkeen autoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Koitahan jaksaa kantaa kierrätykseen. Jotenkin oot jaksanu kämppääs pesukoneet, kalusteet, sohvat ja sängytkin kantaa.
Mistä niin päättelet?
Kyllä se mikrokin painaa. Veimme Giganttiin ja myyjä haki nokkakärryillä autosta, ei sitä niin vain kanneta. Vie ap vaikka omaan varastoon.
Naisten elämä on tosi vaikeaa. Kaikesta voi tehdä ongelman.
Eikö sulla oikeasti ole ketään kaveria /tuttua, joka pientä korvausta vastaan voisi sinut ja mikron kuljettaa? Kehtaisit bussissa kuitenkin uuden mikron tuoda, mutta et viedä vanhaa pois..aikamoista järjen köyhyyttä taas. Jos kerran sinkku olet ja kaiken joudut yksin järjestämään niin luulisi, että olet jo samankaltaisiin tilanteisiin miettinyt miten toimia, entäs kun tarvitset uuden jääkaapin, patjan, television tai jonkun muun kodinkoneen? Jos tuo niin hankalaa muuten on niin tilaat jostain kodinkoneliikkeestä uuden mikron kotiintoimituksella ja vanhan pois viennin...so simple is that.. ei sitä vauvapalstalla tarvitse kysellä.
Miten ajattelit sen uuden tuoda kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oikeasti ole ketään kaveria /tuttua, joka pientä korvausta vastaan voisi sinut ja mikron kuljettaa? Kehtaisit bussissa kuitenkin uuden mikron tuoda, mutta et viedä vanhaa pois..aikamoista järjen köyhyyttä taas. Jos kerran sinkku olet ja kaiken joudut yksin järjestämään niin luulisi, että olet jo samankaltaisiin tilanteisiin miettinyt miten toimia, entäs kun tarvitset uuden jääkaapin, patjan, television tai jonkun muun kodinkoneen? Jos tuo niin hankalaa muuten on niin tilaat jostain kodinkoneliikkeestä uuden mikron kotiintoimituksella ja vanhan pois viennin...so simple is that.. ei sitä vauvapalstalla tarvitse kysellä.
En kehtaisi pyytää apua kun minulla on vähän huonoja kokemuksia ihmisten suhtautumisesta. Tässä lähellä asuisi eräs työkaveri, jonka kyydillä voisin viedä mikron ja tuoda uuden (hän ajaa siis taloni vierestä), mutta se edellyttäisi että meillä on liki samat työvuorot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi pyytää apua kun minulla on vähän huonoja kokemuksia ihmisten suhtautumisesta. Tässä lähellä asuisi eräs työkaveri, jonka kyydillä voisin viedä mikron ja tuoda uuden (hän ajaa siis taloni vierestä), mutta se edellyttäisi että meillä on liki samat työvuorot.
Ap
Joskus sitä toivoisi, että kaveri joka tietää tilanteeni, sanoisi että jos sinun joskus tarvitsee hakea joku juttu jonka voi autolla kuljettaa, niin sano vaan niin voidaan auttaa bensakorvausta vastaan.
Ap
Jätät mikron kadulle seinän viereen. Kyllä sen joku huoltoyhtiö käy noukkimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No naisen vikahan se on jos mies ei saa mikrouunia vietyä kierrätykseen. Ei mulle ainakaan ole selvinnyt että onko AP mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No naisen vikahan se on jos mies ei saa mikrouunia vietyä kierrätykseen. Ei mulle ainakaan ole selvinnyt että onko AP mies vai nainen.
Nainen olen.
Ap
Minä kuljetin vanhan mikron kaatikselle. Pistin sen fillarin takatarakalle kiinni ja poljin kaatikselle 10 kilsaa. En ole uutta miksoa vieläkään ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Koitahan jaksaa kantaa kierrätykseen. Jotenkin oot jaksanu kämppääs pesukoneet, kalusteet, sohvat ja sängytkin kantaa.
Mielelläni näkisin sinut kantamassa pesukonetta. Kyllä se on melko tavanomausta, että liike, josta näitä vermeitä ostelet kuljettaa ne kotiin, tarvittaessa jopa asentaa. En ole tosiaan vielä törmännyt kylillä pesukonetta kanniskelevaan yksilöön. Ei ole fillarin tarakallakaan näkynyt.
Maalaa siihen raitoja, limaa tupsu ja myy rysyille kypäränä.
Työtön mies kirjoitti:
Minä kuljetin vanhan mikron kaatikselle. Pistin sen fillarin takatarakalle kiinni ja poljin kaatikselle 10 kilsaa. En ole uutta miksoa vieläkään ostanut.
Niin, mutta sinä oletkin mies.
Laitoin oman ison mikroni jätekuljetuksen noudettavaksi, maksoi kyllä päälle satasen, mutta laitoin samaan kyytiin käytöstä poistamiani huonekaluja. Kuutiohinnalla laskuttivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa vietyä sen kierrätykseen jos haluaa.
Makrotietokonetta saattaisikin olla vaikea saada mahtumaan yksiöön...