Mikro hajosi. Mihin vien sen, ei ole autoa eikä pihalla ole sellaisille kierrätyspistettä.
Enkä kehtaa bussissa sellaista kuljettaa, vaikka tietysti laittaisin sen vaikka tosi isoon muovikassiin. En jaksa etsiä kierrätyspistettä kovin kaukaa. Voisin tietty viedä sen liikkeeseen joka ottaa sen vastaan ja kierrättää, samalla kun ostan sieltä uuden mikron. Mutten kehtaisi bussissa kuljettaa muovikassiin käärittynä sitä, vaikka joudunkin uuden mikron tuomaan bussilla kotiin. Se on myös vaivalloista ees taas.
Heittäisinkö sen vain jätesäkissä sekajätekuiluun?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Koitahan jaksaa kantaa kierrätykseen. Jotenkin oot jaksanu kämppääs pesukoneet, kalusteet, sohvat ja sängytkin kantaa.
Pesukone tuotiin kotiinkuljetuksella johon sisältyi asennus, huonekalut taasen kantoivat muuttomiehet. Olen sinkku joten yksin olen paljon asioita järjestänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiikutat sen tietenkin yön pimeydessä sinne roskisten viereen möllöttämään, jotenkin ne sohvatkin sun muut sinne vain ilmestyy . Siitä tulee lisämaksu osakkeiden omistajille, mutta suahan se ei koske koska sun vuokran sossu maksaa.
Maksan vuokran kylläkin omasta palkastani, daiju.
Ap
Kerran heitin sekajätteeseen vanhan läppärin akkuineen, en jaksanut mihinkään roudata
Häpeältäsi et jaksa kierrättää. Mutta häpeältäsi pystyt uutta mikroa raahaamaan bussissa??
Ensin ostat auton jolla sitten hoidat tuon ja monta muuta arkipäivän ongelmaa.
Mä olen miettinyt samaa. Mulla on sen kokoinen mikro että en tod jaksa kantaa sitä edes ulos asunnosta. Vaihto ei ole ajankohtainen vielä. Akuutti ongelma sen sijaan on 10 v vanha imuri.
Myyt sen torissa nääggerille ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mikro on vielä helppo kuljettaa. Ajattelepa, jos olisi hajonnut makro.
En mäkään jaksa mikroa mihinkään siirtää. Me kaikki ei olla mitään 120 kg kuulantyöntäjiä. Haloo.
Mulle mikro olisi liian painava kannettava lähimmälle bussi- tai junapysäkille. En oikeasti tiedä mitä teen sitten kun mun mikro hajoaa! Sen tiedän että joissain kaupungeissa on jäteasemalla noutopalvelu, mutta on aika sikakallis!
Mikä siinä on niin noloa? Laitat vaikka johonkin ikean kassiin sitten.
Soita sukulaiselle. Taksilla giganttiin? Eikös siellä ole joku vastaanottopiste. Sen jälkeen Prismaan ostoksille. Paitsi jos asut pienessä paikassa, ehkei ole sitä.
Mikro hajosi, se on ikävä kuulla. Olithan muistanut tehdä varmuuskopioita tiedostoistasi?
Mitä sille kävi? menikö kovalevy, taikka emolevy, vai kyykkäskö poweri??
Vierailija kirjoitti:
Mulle mikro olisi liian painava kannettava lähimmälle bussi- tai junapysäkille. En oikeasti tiedä mitä teen sitten kun mun mikro hajoaa! Sen tiedän että joissain kaupungeissa on jäteasemalla noutopalvelu, mutta on aika sikakallis!
Sama täällä. En jaksa edes siivotessa kunnolla siirtää omaa mikroaaltouuniani. Kun joskus hajoaa niin varmaan pitää ostaa uusi kotiinkuljetuksella niin että pääsee vanhasta samalla irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikro on vielä helppo kuljettaa. Ajattelepa, jos olisi hajonnut makro.
En mäkään jaksa mikroa mihinkään siirtää. Me kaikki ei olla mitään 120 kg kuulantyöntäjiä. Haloo.
Ei tartte olla kuulantyöntäjä, eikä 120kg ole tämän palstan naisille paino eikä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan jaksaa kantaa kierrätykseen. Jotenkin oot jaksanu kämppääs pesukoneet, kalusteet, sohvat ja sängytkin kantaa.
Pesukone tuotiin kotiinkuljetuksella johon sisältyi asennus, huonekalut taasen kantoivat muuttomiehet. Olen sinkku joten yksin olen paljon asioita järjestänyt.
Ap
Nonni, samallalailla järjestät mikronkin pois. Maksat jollekki pois kantamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Soita sukulaiselle. Taksilla giganttiin? Eikös siellä ole joku vastaanottopiste. Sen jälkeen Prismaan ostoksille. Paitsi jos asut pienessä paikassa, ehkei ole sitä.
Helpommalla pääsee kun tilaa kotiinkuljetuksen uudelle ja samalla vanha pois.
Hommaa ruuvari ja peltisakset ja pilko se niin pieniin osiin, että palat voi kantaa käsilaukussa metallikeräykseen.
Kyllä autottoman kannattaa olla ihan realisti ja ajatella että joskus tulee eteen tilanteita jolloin vain joutuu maksamaan siitä kuljetuksesta tai taksista vaikka se suhteessa voisikin olla kallista. Se kulu vain kannattaa ajatella pidemmälle ajalle eikä vain siihen hetkeen. Auton pitäminen se vasta kallista onkin.
Kiikutat sen tietenkin yön pimeydessä sinne roskisten viereen möllöttämään, jotenkin ne sohvatkin sun muut sinne vain ilmestyy . Siitä tulee lisämaksu osakkeiden omistajille, mutta suahan se ei koske koska sun vuokran sossu maksaa.