Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katja Ståhl on kyllä mahtava persoona!

Vierailija
31.01.2023 |

Ihana toi Panu-tyttö juttu, sai nauramaan :D Olis kiva viettää iltaa Katjan kanssa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Katja on upea! Olen huomannut sen että samaistun joissakin asioissa todella paljon Katjaan. Itse olen allerginen hevosille, mutta silti ratsastan. Eläimet ovat aina olleet minulle tärkeitä oli sitten kyse mistä tahansa eläimestä. Katja on mielestäni upea äiti ja juontaja. Olen katsonut kaikki Elämäni Biisi kaudet ja niissä ihailen suuresti sitä minkälainen Katja on niissä tilanteissa kun ihmiset kertovat tarinoitaan siitä miksi joku kyseinen biisi on juuri hänen elämänsä biisi.

Marja Veitolan ohjelmassa kun Katja kertoi masennuksestaan olin silleen, että käyn itse tuota samaa läpi. En voi muuta sanoa kuin, että Katja on upea ja mahtava juontaja, äiti lapsilleen ja TV persoona!

Vierailija
22/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Katja on upea! Olen huomannut sen että samaistun joissakin asioissa todella paljon Katjaan. Itse olen allerginen hevosille, mutta silti ratsastan. Eläimet ovat aina olleet minulle tärkeitä oli sitten kyse mistä tahansa eläimestä. Katja on mielestäni upea äiti ja juontaja. Olen katsonut kaikki Elämäni Biisi kaudet ja niissä ihailen suuresti sitä minkälainen Katja on niissä tilanteissa kun ihmiset kertovat tarinoitaan siitä miksi joku kyseinen biisi on juuri hänen elämänsä biisi.

Marja Veitolan ohjelmassa kun Katja kertoi masennuksestaan olin silleen, että käyn itse tuota samaa läpi. En voi muuta sanoa kuin, että Katja on upea ja mahtava juontaja, äiti lapsilleen ja TV persoona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ketju mammamuistiin, kun aloituksessa mainittua naista ei pelkästään haukuta vaan voittopuolisesti kehutaan.

Vierailija
24/25 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/25 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas tuulahdus tässä mukanaminami juontajien seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä