Katja Ståhl on kyllä mahtava persoona!
Ihana toi Panu-tyttö juttu, sai nauramaan :D Olis kiva viettää iltaa Katjan kanssa
Kommentit (25)
Hyvä huumori sillä on. Muutenkin hauska ja miellyttävä
Minusta hän on takakireä ja raskaan oloinen persoona.
Muistetaankohan häntä vuonna 2100?
Katja on ihan mun hengenheimolaiseni. Jos hän olisi mun ystäväni, meillä olis varmaan ihan hillittömän hauskaa. Lukuunottamatta sitä, että hän on heppaihmisiä ja minä taas en.
Niin ihana, aito, huumorintajuinen, kertoo mukavasti.
Nauran ääneen kun muistelee elämäänsä, mulla ollu sama tissien kanssa kun hänellä.
Varmasti ystävänä ihana ja mukavaa seuraa.
Mitä se tekee työkseen, hyvä palkka ainaki, ku hevosiin menee 7 tonnia kuukaudessa
Tykkään joskus mutta en aina. En osaa selittää tarkemmin.
Elämäni biisi -ohjelmassa on hyvä juontajana , tilannetaju ja eikä ole ulkoa opittua kökköä juontamista . Sana hallussaan , muusta en tiedä .
Ei sentäs, kaikilla hänen hevosillaan ei ole samanlaiset ja yhtä kalliit tallipaikkakulut! :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on takakireä ja raskaan oloinen persoona.
Projisoit häneen omia huonoja puoliasi?? Katja ole takakireää ja raskasta nähnytkään :D
Vierailija kirjoitti:
Heppapiireissä nähdään se oikea tyyppi maskien ja opeteltujen juontovitsien takaa, ei poikkea mitenkään hikisestä ja kiroilevasta 50 v suomalaisesta naisesta. Mikään ei koskaan ole hyvin ja se näkyy ja kuuluu, kauas ja kovaa.
Tässä kommentissa kuuluu ja kovaa kateus.
Maria Veitola valitsi ohjelmaansa loistavan henkilön Katja Ståhlin. Tykkäsin ohjelmasta!
Katja on aito ja miellyttävä persoona. Ei esitä mitään eikä ole ylimielinen. Kotikin oli aito pienten sotkujen kera, ei mikään steriili sisustuslehtitalo. Ja ihana äiti Katjalla!
Aikuinen nainen, joka on oma itsensä! Ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heppapiireissä nähdään se oikea tyyppi maskien ja opeteltujen juontovitsien takaa, ei poikkea mitenkään hikisestä ja kiroilevasta 50 v suomalaisesta naisesta. Mikään ei koskaan ole hyvin ja se näkyy ja kuuluu, kauas ja kovaa.
Tässä kommentissa kuuluu ja kovaa kateus.
Vai totuus? En näe mitään syytä hypettää, paitsi tietysti jonkin sortin "kaveruus".
Yliarvostettu mielestäni. Joo, sori. Ja puhun molemmista.
Olen kai vanhanaikainen, mutta minusta s e k s i asiat nousi liian suureen rooliin. Too much information. Joo on luonnollinen asia ja kaikki sitä harrastaa, mutta soisin silti että pysyisi intiiminä aiheena. Liekö kiva läheistenkään tietää liikaa. Minäkin tykkään Katjasta, mutta jotenkin tämä jakso oli liian avoin.
Se on tuo itseironia mikä riisuu ihmiset aseista. Mariakin oli silminnähden hyväntuulinen ja rentoutunut Katjan seurassa. Monesti on jännittynyt ja lihakset kireinä tyyppien seurassa joita jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuo itseironia mikä riisuu ihmiset aseista. Mariakin oli silminnähden hyväntuulinen ja rentoutunut Katjan seurassa. Monesti on jännittynyt ja lihakset kireinä tyyppien seurassa joita jännittää.
Viiniä kun lipittää tarpeeksi kireys jää pois kaikilta.
Liikaa vaihdevuosi- ja seksijuttuja, keskusteluissa ei sinänsä mitään uutta sillä rintamalla.
Jep