Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan osaa imeä.

Vierailija
22/47 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN todellakaan, mikä teissä syttyneissä on vikana? Oletteko vielä isompia vai fetissinä lihottaa nuo möykyiksi joita ei edes tarvitse sitoa sänkyyn kiinni jos haluaa leikkiä sub-dom leikkejä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, yritin syödä tacoja, mutta nyt en enää pysty. Meni kaikki halut ruokaa myöden 😡

Vierailija
24/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo musta naine on kaunis

Vierailija
25/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta noin 180kg kokosista. Toisella näemmä pituutta 165 ja toisella 10cm enemmän

Vierailija
26/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naamat näillä on. Voishan noilta suuhoidon ottaa.

Vierailija
27/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä voisi. Ensinnäkin en ole koskaan ollut niin puutteessa, että tuollainen läjä kelpaisi. Toiseksi mulla ei kai edes seisoisi tollasen edessä. Onneksi maailmassa on vielä ihan niitä menneen maailman normaalipainoisia naisia. Tän päivän normaalipainoinenkaan ei kyllä nappaa. Mutta kaikilla makunsa, ei siinä mitään.

Vierailija
28/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit on kropatkin! Riittää mistä ottaa. T: aloittaja

Vierailija
29/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä voisi. Ensinnäkin en ole koskaan ollut niin puutteessa, että tuollainen läjä kelpaisi. Toiseksi mulla ei kai edes seisoisi tollasen edessä. Onneksi maailmassa on vielä ihan niitä menneen maailman normaalipainoisia naisia. Tän päivän normaalipainoinenkaan ei kyllä nappaa. Mutta kaikilla makunsa, ei siinä mitään.

Itsellä kun taas ei seiso laihalle naiselle niin pitää katsella vähän tuhdimpia :)

Vierailija
30/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-100 kg menee vielä nuorella naisella ja riippuen pituudesta niin ehkä vähän enemmänkin pitkillä naisilla mutta liika on liikaa . Pitää saada itse itsensä liikkumaan ja nuo ei liiku enää hyvin kun ikää tulee enemmän ja monet sairaudet tulee olemaan isossa osassa kun vanhenee mm diabetes ja nivelongelmat .

Vierailija
31/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-100 kg menee vielä nuorella naisella ja riippuen pituudesta niin ehkä vähän enemmänkin pitkillä naisilla mutta liika on liikaa . Pitää saada itse itsensä liikkumaan ja nuo ei liiku enää hyvin kun ikää tulee enemmän ja monet sairaudet tulee olemaan isossa osassa kun vanhenee mm diabetes ja nivelongelmat .

Tietty mutta seksuaalisesti hyvin kiihottavaa. Parikymppisenä vaikka lähemmäs 200kg ja vanhempana lähemmäs sataa....

Vierailija
32/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kun taas ei seiso laihalle naiselle niin pitää katsella vähän tuhdimpia :)

Yksi asia mua on alkanut ihmetyttää näissä mätisäkkikeskusteluissa.

Te hyllyvää läskiä ihannoivat henkilöt heittelette aina näitä "langanlaihoja" kommentteja. Miksi aina langanlaihoja tai anorektikkoja. Onko nuo muka ainoat vaihtoehdot. Ai että mä rakastan naisen muotoja, joita ei ole läskillä peitetty.

Sama ilmiö esiintyy pillunkarvajutuissa. Vaihtoehdot se naturelli rämemajava tai kynitty broileri. Ei mitään noidenkaan väliin. 

Miksi näin? Voisiko joku vastata?

Vierailija
33/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ne liiku sängyssäkään. Varmaan tosi monipuolista seksiä tuollasen kasan kanssa.

Vierailija
34/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mua on alkanut ihmetyttää näissä mätisäkkikeskusteluissa.

Te hyllyvää läskiä ihannoivat henkilöt heittelette aina näitä "langanlaihoja" kommentteja. Miksi aina langanlaihoja tai anorektikkoja. Onko nuo muka ainoat vaihtoehdot. Ai että mä rakastan naisen muotoja, joita ei ole läskillä peitetty.

Sama ilmiö esiintyy pillunkarvajutuissa. Vaihtoehdot se naturelli rämemajava tai kynitty broileri. Ei mitään noidenkaan väliin. 

Miksi näin? Voisiko joku vastata?

Itselleni ovat. Nään kaikki alle 100kg henkilökohtaisesti liian laihoina. Yli 120kg alkaa olla vasta sellainen että alan kiinnostua. Laihuus tuntuu taas olevan normi mitä tuleee "kuumiin" naisiin. Henkilökohtaisesti se mieluisin olisi yli 200kg painoinen

Vierailija
35/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180kg painoinen pystyy vielä aika hyvin liikkumaan sängyssä. Toki se lahnana makaaminen on yksi joka on seksikästä

Vierailija
36/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja on

Vierailija
37/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen liian isoja, en usko, että noin isot naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia. Muutoin tykkään kyllä mieluummin ns. ylipainoisista naisista.

Vierailija
38/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat makuuni. Kauniit kasvot. Kaunis hymy, iloinen mieli. Ai ai ai ai.

Vierailija
39/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oksensin

ootko koomikko Mikko Bulimikko?

Vierailija
40/47 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa etten syty, mutta muna sanoo toista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän