Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2023 OFFICIAL

Vierailija
31.01.2023 |

Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2050)

Vierailija
1061/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tuo Emmi jo tippua, ei jaksa katsella sen naama norsun.... olevaa asennetta.

Vierailija
1062/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu plussaa katsoneet. Kuka tippui?

Minua kiinnostaa kanssa, kuka tippuu tuossa Tampereen jaksossa, joka näkyy jo Ruutu+:ssa.

Emmi tippui ja hyvä niin.

Ei ollut tuolla leidillä mitään annettavaa tässä ohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Diilissä mennään viihdedraama edellä. Jopa Jannen poika olisi tajunnut että Emmin olisi kuulunut lähteä.

Jannen poika, legenda ja alakoulussa.

Vierailija
1064/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi on varmaan tottunut olemaan se ainoa nainen työpaikalla jossa saanut huomiota ja äänensä kuuluviin. Ehkä häntä hieman hiertää että nyt kisakaverina hänen ikäinen, osaava ja aikaansaava nainen eli Venla. Eli ei olekaan tässä kisassa se spesiaali tapaus mitä ehkä raksamestarin hommissa on ollut. Emmi varmasti hyvä työssään mutta en näe häntä kisan voittajana. Veikkaan että Viljami vie voiton.

Vierailija
1065/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu plussaa katsoneet. Kuka tippui?

Minua kiinnostaa kanssa, kuka tippuu tuossa Tampereen jaksossa, joka näkyy jo Ruutu+:ssa.

Emmi tippui ja hyvä niin.

Ei ollut tuolla leidillä mitään annettavaa tässä ohjelmassa.

Au. EI saa paljastaa liikaa.

Mutta tippumisen osalta ratkaisu oikea. Emmi varmasti superrasittava ihan kaikille. En palkkaisi mihinkään hommaan.

Vierailija
1066/2050 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmi on varmaan tottunut olemaan se ainoa nainen työpaikalla jossa saanut huomiota ja äänensä kuuluviin. Ehkä häntä hieman hiertää että nyt kisakaverina hänen ikäinen, osaava ja aikaansaava nainen eli Venla. Eli ei olekaan tässä kisassa se spesiaali tapaus mitä ehkä raksamestarin hommissa on ollut. Emmi varmasti hyvä työssään mutta en näe häntä kisan voittajana. Veikkaan että Viljami vie voiton.

Emmillä ei ole ollut mitään annettavaa koko ohjelmassa. Kiintiö missinä vaan kisassa. Ei olisi kannattanut tämän ohjelman takia irtisanoutua vakiduunistaan (rakennusmestari).

Vierailija
1067/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se irtisanoutuminen ollut ihan äskettäin. Ja kisa + tippuminen on kuitenkin tapahtunut jo aiemmin.

Mikäs siinä, voi kehitellä mitä uraa vaan, kunhan ei ole liian nekatiivinen.

Vierailija
1068/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aki uskovainen? Kovasti sopii profiiliin, eikä siinä mitään. Julistaa R-kioskin " ilosanomaa" , kuin evankelistat. Sopiiko R-kioskin imagoon?

Vierailija
1069/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenla aikaansaava mutta ärsyttävä välillä, Emmi valittelija mutta kiva ja kaunis, Viljami itseään täynnä mutta välillä osaakin jotain, Aki nappisilmä mutta osaa hyvin esittää osaavaa, Mikko tulee tasan tarkkaan putoamaan, koska Jaajo haluaa joko kaunista tai komeaa ja nuorta täytyy olla, Anne ollut vähän sivuosassa vähän aikaa, kyllästyttääkö cähän typerät ja helpohkot tehtävät, eihän noissa tehtävissä pääse oikeasti miettimään ja suunnittelemaan... kavereille myyntejä ei pitäisi sallia...

Wenla tai Viljami valitaan, ellei Anne, mutta siis ilman insta-seksikkyyttä on vaikeaa päästä finaaliin. Itse kyllä hakisin itselleni parasta mahdollista johtajaa, sitä en tietenkään hakisi minkään julkisuusrumban kautta.

Vierailija
1070/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mite tuo emmi on voinut olla missikisoissa.

Tavallinen tytöntyllerö.

Katukuvassa näkyy enempi kauniita naisia joka päivä.

Vierailija
1071/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi selkeästi veti herneen nenään siitä, että Venla meni hoitamaan puhumisen Sanoma-talolla, vaikka Emmin mielesä sen piti olla hänen kontakti ja mahdollisuus loistaa. Sen jälkeen Emmi oli koko loppupäivän ajan naama norsunveellä eikä edes yrittänyt hoitaa tehtävää tai keskustella Venlan ja Viljamin kanssa. Todella lapsellista ja passiivisaggressiivista käytöstä. Emmin olisi pitänyt lähteä jo tässä jaksossa.

Vierailija
1072/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se irtisanoutuminen ollut ihan äskettäin. Ja kisa + tippuminen on kuitenkin tapahtunut jo aiemmin.

Mikäs siinä, voi kehitellä mitä uraa vaan, kunhan ei ole liian nekatiivinen.

Emmi irtisanoutui viime syksynä, että pystyi osallistumaan Diili-ohjelmaan 😄.

Vierailija
1073/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille ei voinut sanoa suoraan , että sä saat potkut. Piti ensin kehua ja olet nuori jne. Eikö muille ole tullut vähän kritiikkiä ennen kuin heitetään pihalle. Eipä taidettu Pia edes kehua ? 

Vierailija
1074/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Emmin säälimätön haukkuminen nyt jo riitä, kyllä vähempikin riittää. Jos en olisi katsonut ohjelmaa, niin luulisin että Emmi on oikea ihmishirviö, mutta eihän se niin ole. Emmi ei ollut oikeassa paikassa eikä tämä ollut hänen kisansa, mutta rajansa nyt kaikella. Näen Emmin epävarmana ihmisenä, joka kovasti yrittää, mutta ei oikein onnistu ja turhautuu ja tämä purkautuu väärällä tavalla. Päättäväisyyttä on sanoissa, mutta ei teoissa. Yliherkkyys ei myöskään ole tässä hänen puolellaan. Tämän kaiken sanottuani olen silti sitä mieltä, että rajansa haukkumisellakin! Annetaan Emmin jo olla! 

Vierailija
1075/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan Emmin olla. Hänen pää ei varmaan kestänyt ja kaikki purkautui haukkumalla muita ? Eihän sekään mukavaa ole. Toivottavasti oppi tästä matkasta jotain. 

Vierailija
1076/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä virheaskel Emminä mennä tuohon kisaan. Ihmisenä ei mitään annettavaa tai osaamista business elämästä. Somen tekeminen, on ihan eri maailma kuin aito osaaminen busineksessa.

Miten hän edes kuvitteli, että hänestä olisi operatiiviseksi johtajaksi? Millä eväillä?

Vierailija
1077/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti aition kolmella tonnilla. Sattumalta lähtivät Treelta Pirkkalaan ja sattumalta paikalla tai sitten ei.

Vierailija
1078/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi. Miksi tuo osaamaton ja rasittava ihminen on tuolla ohjelmassa? Pelkkä ääni on raskasta kuultavaa.

Näin käy kun casting menee kaveruussuhteilla. Draamaa tietenkin pitää olla mutta ottakaa joku joka on edes hetkittäin mukava / viihdyttävä ja hyvä-ääninen.

Vierailija
1079/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerro kirjoitti:

Wenla aikaansaava mutta ärsyttävä välillä, Emmi valittelija mutta kiva ja kaunis, Viljami itseään täynnä mutta välillä osaakin jotain, Aki nappisilmä mutta osaa hyvin esittää osaavaa, Mikko tulee tasan tarkkaan putoamaan, koska Jaajo haluaa joko kaunista tai komeaa ja nuorta täytyy olla, Anne ollut vähän sivuosassa vähän aikaa, kyllästyttääkö cähän typerät ja helpohkot tehtävät, eihän noissa tehtävissä pääse oikeasti miettimään ja suunnittelemaan... kavereille myyntejä ei pitäisi sallia...

Wenla tai Viljami valitaan, ellei Anne, mutta siis ilman insta-seksikkyyttä on vaikeaa päästä finaaliin. Itse kyllä hakisin itselleni parasta mahdollista johtajaa, sitä en tietenkään hakisi minkään julkisuusrumban kautta.

Venla on kyllä mun mielestä kauniinpi kuin Emmi, ainakin kasvoiltaan ja vaikuttaa aika luonnolliselta. Emmillä on huulikiilteet koko ajan kohdillaan ja hiukset asennettu viimeisen päälle. Tuntuu olevan tärkeämpi kuin työn tekeminen.

Vierailija
1080/2050 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin plussajakson.

Siitä jäi lähinnä mieleen Atte ja kootut selitykset. Herranjestas miten ärsyttävää! No kun minä tiesin ja minä luotin ja minulla on kokemusta ja minä kyllä toimin ihan kuten oli järkevintä ja olisiko minun siis mielestäsi pitänyt lisätä vielä yksi sana, jotta jopa sinäkin olisit ymmärtänyt, vaikka siis minun ulosantinihan ei ollut tässä mikään ongelma. Aaaaargh!

Ei niin minkäänlaista kykyä ottaa vastaan rakentavaa palautetta. Kun hän nyt vaan tietää ja on täydellinen ja jos joku menee perseelleen, löytyy vika jostain muualta. Toivon todella paljon, että tuo on nyt joku telkkarirooli, eikä ole oikeasti tuollainen.