Diili 2023 OFFICIAL
Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2050)
Toivottavasti Wenla tippuu pian. Ei ole tiimipelaaja. Se ei ole ahkeruutta ja aikaansaamista että tukahduttaa ja jyrää kaikki muut ympäriltään.
Tämä ohjelma kun on viihdettä, niin veikkaan voittajaksi Emmiä. Saisi otsikoita revittyä :D Ja joku syyhän tuossa täytyy olla, miksi hänet pidetään mukana. Samoin kun se yksi vaaleatukkainen nainen jota ei edes juuri näytetä jaksoissa.
No tietenkin?!? Alkuperäisessä sarjassa kaikki tehtävät oli jollakin lailla sisäpiiristä , mistä ja miksi muualtakaan. Kyse on diilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää se, että kaksi naiskilpailijaa jatkaa riitelyään, mutta kumpikaan ei saa potkuja. Huono ilmapiiri siis jatkuu tulevissakin tehtävissä Ehkä sitä haetaankin - halutaan draamaa?
Minusta oli väärä päätös Jaajolta tiputtaa Jari. Ei ole hänen vikansa, että Emmillä on niin huono itsetunto ja alemmuuskompleksi, ettei kestä ympärillä olevien paremmuutta. Jaajolle meni läpi Emmin marttyrointi siitä, ettei häntä kuunnella ja Wenlan tehokas myynti vie häneltä energiaa. Uskomatonta. Emmin olisi ehdottomasti pitänyt saada tässä vaiheessa potkut. Hän luovutti projektinjohtajuuden taistelutta Jarille eikä saanut yhtään mitään aikaiseksi myyntitiimissä. Valitti vain ja huononsi ilmapiiriä.
Jaajon päätökset antaa potkut ei ole yhtään linjassa. Aiemmin Jaajo on antanut potkut mm. sen perusteella, että joku ei taistele projektinjohtajuudesta. Tai siksi, että joku riitelee ja luo huonoa ilmapiiriä omassa joukkuessaan. Tai siksi, ettei saa mitään aikaiseksi ja työpanos tehtävään oli joukkueen surkein. Tai siksi, ettei saa ääntään kuuluviin omassa tiimissään. Nyt Emmin kohdalla nämä kaikki aiemmat potkukriteerit täyttyivät, mutta silti Jaajo antoi potkut Jarille, joka on tehnyt tasaisen hyvää työtä. Syy Jarin potkuille oli se, että projektinjohtajalta puuttui kyky lukea Emmin tuntemuksia..:D
MIKS paljastit kuka tippuu ilman spoileri varoitusta >:( t. Tv-seuraaja
Olen tosi pahoillani. Laitoin ensimmäiseen viestiini näkyvästi "Spoiler warning", useita välilyöntejä sekä vielä "Kommentoin ennakkoa", välilyöntejä ja sitten vasta itse viestin. En laittanut tippujan nimeä ensimmäiseen kappaleeseen, ettei se hyppää heti silmille. Kuitenkin tuo viestini spoilerimerkintöineen poistettiin heti. Siksi laitoin viestin uudelleen ilman varoitukstekstejä ja silloin sitä ei enää poistettu. Ilmeisesti nuo varoitusmerkinnät ärsyttää joitakin ja viestit ilmiannetaan. Harmillista, koska niillähän vain yritetään suojella tv-katsojia spoilereista.
Hirveä päällepäsmäri tuo vaalea Wilma. Ei ole huutokauppajaksossa edes projektinjohtaja mutta puhuu ja käyttäytyy niin.
Jos hakee jotain sääliä ja mollaa muita , niin siinäkö jotain johtajan ainesta ? E seisoi tumput suorana ja vika oli muissa.
Omat suosikit ovat Viljami ja Wenla. Idearikkaita, ahkeria, aikaansaavia, energisiä ja ovat olleet ihan hyviä myös hyviä johtajina. Antavat kritiikkiä ja osaavat ottaa sitä vastaan. Osaavat myös puolustaa itseään ja taitojaan, sillä kyseessä on kilpailu.
On ollut hienoa seurata näiden kahden yhteistyötä, kun ovat olleet samassa tiimissä.
Herlevin nainen on nolo ja taidoton. Suurin meriitti on ollut miehensä tilaaminen vetonaulaksi ...
En yritä olla ilkeä, mutta taidan silti onnistua olemaan, sorry. Emmi tosiaan tuntuu aivan roolinäyttelijältä otsista myöten, kuin pomo piilossa stailauksineen.
Tässä formaatissa on näköjäön aina oltava joku, joka selventää lue marmattaa toisten tekemisistä.
Viimeksi oli Sointu, joka tuntui luonnollisemmalta siinä roolissa.
Tuolla taustalla häärii mielenkiintoisempia tyyppejä, jotka eivät ota koko ajan näyttämöä haltuunsa aivan itsesuojelusyistä.
vi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä tyrkky-Emmi Herlevin kanssa jo Diilin kuvausten aikaan?
He kai löysivät toisensa kun Herlevi voitti sen jonkun kokkikisan.
Eikö se ole hyvä puoli että voi senmuotoisen miehen kanssa olla, ei voi kovin pinnallinen nainen olla. Toisaalta kun ei Herleviä ole luonteellakaan siunattu niin ehkä naisella on huono itsetunto?
Mulle on kyllä jäänyt Herlevistä ihan ok kuva, Farmillakin ehkä vähän laiskan pulskeata menoa, mutta ruokapuolesta piti hyvää huolta. Henkilönä ei mitään nagatiivista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää se, että kaksi naiskilpailijaa jatkaa riitelyään, mutta kumpikaan ei saa potkuja. Huono ilmapiiri siis jatkuu tulevissakin tehtävissä Ehkä sitä haetaankin - halutaan draamaa?
Minusta oli väärä päätös Jaajolta tiputtaa Jari. Ei ole hänen vikansa, että Emmillä on niin huono itsetunto ja alemmuuskompleksi, ettei kestä ympärillä olevien paremmuutta. Jaajolle meni läpi Emmin marttyrointi siitä, ettei häntä kuunnella ja Wenlan tehokas myynti vie häneltä energiaa. Uskomatonta. Emmin olisi ehdottomasti pitänyt saada tässä vaiheessa potkut. Hän luovutti projektinjohtajuuden taistelutta Jarille eikä saanut yhtään mitään aikaiseksi myyntitiimissä. Valitti vain ja huononsi ilmapiiriä.
Jaajon päätökset antaa potkut ei ole yhtään linjassa. Aiemmin Jaajo on antanut potkut mm. sen perusteella, että joku ei taistele projektinjohtajuudesta. Tai siksi, että joku riitelee ja luo huonoa ilmapiiriä omassa joukkuessaan. Tai siksi, ettei saa mitään aikaiseksi ja työpanos tehtävään oli joukkueen surkein. Tai siksi, ettei saa ääntään kuuluviin omassa tiimissään. Nyt Emmin kohdalla nämä kaikki aiemmat potkukriteerit täyttyivät, mutta silti Jaajo antoi potkut Jarille, joka on tehnyt tasaisen hyvää työtä. Syy Jarin potkuille oli se, että projektinjohtajalta puuttui kyky lukea Emmin tuntemuksia..:D
MIKS paljastit kuka tippuu ilman spoileri varoitusta >:( t. Tv-seuraaja
Olen tosi pahoillani. Laitoin ensimmäiseen viestiini näkyvästi "Spoiler warning", useita välilyöntejä sekä vielä "Kommentoin ennakkoa", välilyöntejä ja sitten vasta itse viestin. En laittanut tippujan nimeä ensimmäiseen kappaleeseen, ettei se hyppää heti silmille. Kuitenkin tuo viestini spoilerimerkintöineen poistettiin heti. Siksi laitoin viestin uudelleen ilman varoitukstekstejä ja silloin sitä ei enää poistettu. Ilmeisesti nuo varoitusmerkinnät ärsyttää joitakin ja viestit ilmiannetaan. Harmillista, koska niillähän vain yritetään suojella tv-katsojia spoilereista.
Ketjussa on keskusteltu ruutu+tahtiin koko ketjun ajan
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että Piia tippui
Olen katsellut diiliä sieltä täältä ja en edes tajunnut kuka Piia on / oli.
Ei ole niin tunnettu ainakaan minulle, että olisin tunnistanut Arja Korisevan siskoksi.
Loppunelikossa on varmaan hajuttomat Anna, Tiina, Atte ja Mikko. Nämä, jotka ovat kulkeneet lähes koko kauden ajan pelkkinä vapaamatkustajina ja lipuvat kohti voittoa....
Itse en vaan ymmärtänyt miksi Jaajo antoi Emmille mahdollisuuden. Kaudesta toiseen vähätellään naisten virheitä. Emmi aikuinen niin luulisi hänen tajuavan mitä pitää tehdä. Ei voi pistää sitä toisten virheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että Piia tippui
Olen katsellut diiliä sieltä täältä ja en edes tajunnut kuka Piia on / oli.
Ei ole niin tunnettu ainakaan minulle, että olisin tunnistanut Arja Korisevan siskoksi.
Ihan oli omana itsenään siellä mukana eikä Arjan siskona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ä
M(IKSI pitää spoilata! MEitä on paljon jotka katsoo myöhemmin!
Ei ole YHTÄÄN KIVAA kun joku ääliökääpiö kertoo että lälläslää, se putos!
Tehtävän onnistuminen ja pärjääminen näyttää olevan suhteista kiinni . Ja melkein aina kerjätään rahaa kontakteilta . K aupan kassalle pääsee kun tuot asiakkaat mukana ja sitten ootkin hirmuisen iso mänätseri ja muuta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ä
Ota Ruutu niin ei tarvitse kitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa muuten mukavaa, jos kaikki vanhat Diilit saisi nähdä uusintoina.
Olen miettinyt samaa. Näitä joissa Jaajo on ei huvita katsoa uudestaan mutta niitä muita kyllä
Ai. Minä taas tykkään erityisesti näistä Jaajon vetämistä Diileistä. Jaajo on sujuvasanainen, sopivan rento ja kiva, mutta kuitenkin myös suora ja asiallinen. Noora ja Tonikin ihan ok noissa tehtävissään. Vaihtelevien ja hyvinkin erilaisten tehtävien seuraaminen on mielenkiintoista. Tätä ei pidä ottaa niin tosissaan, sillä kyseessä on kuitenkin tosiaan viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ä
Ota Ruutu niin ei tarvitse kitistä.
Ota? Sekö ei maksa mitään? Itselläni ei ainakaan tässä taloustilanteessa ole varaa maksaa euroakaan.
- eri
"Häviää" siksi, koska mitään oikeaa työpaikkaa ei edes ole. Onhan tämä nähty.