Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minunlaista ihmistä oikein vaivaa? Asiallisia vastauksia kiitos!

Vierailija
18.11.2006 |

Tilanteeni on tämä. Olen 29-vuotias, tällä hetkellä työtön, mutta kirjoilla valtiotieteellisessä tiedekunnassa (jossa olen suorittanut opintoja vaihtelevalla menestyksellä).

Elämäni on ulkoisesti hyvin rikasta. Elämme täysin mieheni, joka on hyvätuloinen lääkäri, tuloilla: Matkustelemme paljon, käymme juhlissa ja kaikenlaisissa tapahtumissa, en joudu kauheasti miettimään mihin rahani laitan ja paljonko laitan mihinkin. Shoppailen ja teen aika pitkälti juuri sitä mitä minua huvittaa. Asumme 750 000 euroa maksaneessa asunnossa kahdestaan.

Minua ei oikein hirveästi kiinnosta mikään muu kuin omat harrastukseni ja oma ulkonäköni (suoraan sanottuna). En halua lapsia, en halua tehdä pitkää työpäivää, mikä rajoittaa urantekomahdollisuuksiani. Silti minua kaihertaa jokin, siis tuntuu että päällisin puolin ja materiaalisesti täydellisestä elämästäni puuttuu JOTAKIN. Mitähän se mahtaisi olla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehenne kanssa hyvin läheisiä? Oletko ihan varma ettet halua lapsia? Voi olla että podet ikäkriisiä...

Vierailija
2/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämälläsi ei ole mitään merkitystä. Lapsi olisi teille omiaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin, että koet elämästäsi puuttuvan jotakin.

Jokainen haluaa kokea olevansa hyvä, tarpeellinen, hyödyllinen, jopa korvaamaton _jossakin_ asiassa. " Minä tein sen!" -fiilistä kaipaa jokainen. Olipa se työ, harrastus, lapset tai jokin muu, mistä sen tunteen saa....

Onko sinulla sellaista? Koetko itsesi tarpeelliseksi ja hyödylliseksi? Saatko kaiken liian helposti?

Vierailija
4/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sisältöä elämäsi tuntuu kyllä kaipaavan. Mä ehdottaisin opiskelua jollekin innostavalle alalle. Rahaa et kaipaa, joten voit valita alan silkan kiinnnostuksen pohjalta.

Vierailija
5/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat konkreettisesti kokea itsesi hyödylliseksi ja samalla näet toisella tavalla elävien ihmisten arkea, joka ehkä auttaa sinua oivaltamaan asioita eri näkökulmista kuin aiemmin.

Vierailija
6/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaalta olen kateellinen elämällenne ja toisaalta en. Olisihan se kivaa olla ettei tarvitsisi miettiä mitä ostaa ja sais melkein mitä haluais. Mutta meille tavallisille duunareille jo uuden käytetyn auton ostaminen tuntuu tosi isolta jutulta. Sitä katellaan ja mietitään ja haaveillaan ja uneksitaan. Se on sitä elämää. Toisille se on niin helppoa mennä ja ostaa. Ei ole mistä uneksia. Mikään ei ole sen ihanampaa kun katsoa lasta joka makaa kuralammikossa ja pärskii vettä ympäriinsä. Lapsi ei kastu koska olen kesän kerännyt rahaa että saisin hänelle kunno talvivaatteet, kengät yms. Toiset senkun menee ja ostaa. Siitä puuttuu se pitkän odotuksen ja haaveilun " hohto" .

Elämistä ja arvoja on vaikea muuttaa hetkessä. Siihen täytyisi sinun varmaan saada joku kolaus. Esim. käynti kehitysmaissa jossa jokapäiväisestä ruoastakin taistellaan.

Vierailija
7/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapsi on vastaus ongelmiisi, mutta tee jotain millä on merkitystä. Ei se shoppaaminen riitä kenellekään.

Vierailija
8/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkimista olen joskus miettinyt, mutta se tuntuu liian vaivalloiselta...Ja en vaan jotenkin USKO että se lapsi olis edes niin ihana...Ehkä joskus tulevaisuudessa. Olette varmaan oikeassa siinä että elämästäni puuttuu sisältöä. Sinänsä en ole miehestäni riippuvainen, että perin tässä muutama vuosi sitten aika paljon kun isäni kuoli. Että kyllä kai mä yksinkin pärjäisin...jotenkin vaan tuntuu että mikään ei enää tunnu miltään, kun kaikkea on saanut niin paljon.

Vierailija
9/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta on tullut laiska ja kunnianhimoton...lisäks tuntuu että elämäni on ohi kun täytän kohta 30.

Vierailija
10/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä unelmoit? Jos sinulla olisi 3 toivomusta, jotka täyttyisivät, mitä ne olisivat?

Vierailija
11/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen aataminaikuinen sananlasku sanoo, että ongelmien määrä on vakio. hanki itsellesi esim. hyväntekeväisyystyö tai muuta tekemistä joka pitää sinut niin sanotusti maan päällä.

elämäsi kuulostaa helpolta, eikä sellaista jaksa kukaan täysipäinen pitkää aikaa!

Vierailija
12/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooo....

Ei lääkäritkään nyt niin hyvin tienaa että olisi varaa 750000 e asuntoon ja senkin jälkeen vielä kaikenlaiseen luxus-elämään....

Ellei miehesi sitten ole vuosikymmeniä sinua vanhempi ja ehtinyt jo tienata.

Vierailija
13/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että miehesikin kyllästyy sinunlaiseen tyhjäntoimittajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä