Mitä tehdä jos tindermies puhuu jo seksistä ennen tapaamista
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
En tapaisi ko. miestä, jos en itse ole hakemassa vain irtoseksiä. Hyvä, että mies paljasti asian jo viesteissä, niin ei tarvitse tuhlata aikaansa häneen. On aika tahditonta puhua seksin harrastamisesta, ennen kuin on edes tavattu ja arvioitu, onko toinen edes mielenkiintoinen ihminen.
Ei näin
Tuli mieleeni tästä eräs tinderdeittailu. Fiksun ja kiltin tuntuinen iskämies alkoi vihjailla jotain levotonta, sitomiseen tai alistamiseen liittyvää toisia treffejä edeltäneenä iltana. Ohitin sen ajatellen, että oli varmaan jo vähän uninen siinä vaiheessa. Tyypistä jäi vain toisilta treffeiltä aika erikoinen olo. Olisi kai pitänyt osata ennakoida. Ei fiksut miehet vihjaile seksiin liittyvillä asioilla tuossa vaiheessa, jos kiinnostaa oikea suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala puhumaan takaisin vauva-arjesta ja siitä että mitä touhuatte kun se lapsi kasvaa, lomamatkoista jne.
50+vuotias nainen 😆
no, sitten vaikka rollaattoreista ja yhteisestä hautapaikasta
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni tästä eräs tinderdeittailu. Fiksun ja kiltin tuntuinen iskämies alkoi vihjailla jotain levotonta, sitomiseen tai alistamiseen liittyvää toisia treffejä edeltäneenä iltana. Ohitin sen ajatellen, että oli varmaan jo vähän uninen siinä vaiheessa. Tyypistä jäi vain toisilta treffeiltä aika erikoinen olo. Olisi kai pitänyt osata ennakoida. Ei fiksut miehet vihjaile seksiin liittyvillä asioilla tuossa vaiheessa, jos kiinnostaa oikea suhde.
Eipä ihmekään että et ole löytänyt ketään
No jos et ole heti valmis, niin juokaa vaikka kahvit ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tapaisi ko. miestä, jos en itse ole hakemassa vain irtoseksiä. Hyvä, että mies paljasti asian jo viesteissä, niin ei tarvitse tuhlata aikaansa häneen. On aika tahditonta puhua seksin harrastamisesta, ennen kuin on edes tavattu ja arvioitu, onko toinen edes mielenkiintoinen ihminen.
Ei näin
Eiköhän jokainen saa itse päättää, kuinka nopeasti hyppää ventovieraan kanssa sänkyyn, jos hyppää ko. ihmisen kanssa ollenkaan. Toisen tapaaminenkaan ei ole lupaus seksistä. Kaikkien maailma kun ei pyöri seksin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin
Eiköhän jokainen saa itse päättää, kuinka nopeasti hyppää ventovieraan kanssa sänkyyn, jos hyppää ko. ihmisen kanssa ollenkaan. Toisen tapaaminenkaan ei ole lupaus seksistä. Kaikkien maailma kun ei pyöri seksin ympärillä.
Kyllä pyörii
Vierailija kirjoitti:
Homomies on ehdottomasti palstatätien ihannekumppani.
kyllä mammat siitäkin keksivät valittamista. en ole koskaan tavannut yhtään naista, joka ei haukkuisi omaa miestään, jonka on itse valinnut.
Minullekin on pari kertaa Tinderissä ihan asiallisten alkuviestien jälkeen alettu puhua seksistä. Kerran yksi mies suoraan sanoi minulle, että haluaisi harrastaa seksiä kanssani.
Kyllähän se kertoo tilannetajun puutteesta, jos alkaa tuntemattomalle tyypille puhua seksin harrastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin
Kyllä pyörii
Onhan niitä seksiaddikteja. Yhtä ihania ja luotettavia kumppaneita kuin alkoholistit, narkomaanit ja (raha)peliaddiktit.
Vierailija kirjoitti:
Pöksyt kostuvat.
Miehillekin on inkontinenssisuojia, rohkeasti vain kauppaan.
No mulla sellainen kokemus, että symppiksen näköisen miehen kanssa tuli mätsi deittisysteemissä. Hän laittoi viestiä, alettiin juttelemaan. Sanoin että olen nää järjestelmät ei ole mulle tuttuja, olen aika varovaisesti. No, siitä muutaman viestin jälkeen mies alkaa yhtäkkiä puhua s eksistä ja rivien välistä painostamaan. Ei olisi kuvan perusteella heti uskonut, tosiaan ajattelin että tähän voisin vaikka ihastua, ehkä vielä rakastua. Alkoi puhua "kokeilunhaluisuudesta".
Se oli red flag viimeistään ja lopetin yhteyden siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun tuossa toisessa ketjussa miehet väittää että varmasti ei miesten puuttuvat käytöstavat ole syynä pilden puutteeseen ja tästä ketjusta voi sitten käydä lukemassa todellisuuden :D.
Olin tulssa kommentoimaan samaa :D
Minä en puhu koskaan naisten kanssa seksistä, enkä ole sitä kyllä sitten koskaan päässyt harrastamaankaan. Paremmin noilla varmasti menee, jotka samantien ehdottavat?
M41
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten rikas mies on.
Saako siitä seksin harrastamisesta rahaa? Mitä iloa on panna tuntematonta rikasta miestä? Tai sietää rikkaan miehen tökeröitä juttuja? Jos siitä saa rahaa, niin silloin varmaan on harjoittanut maailman vanhinta ammattia jo pitempään eikä kyse ole parisuhteen muodostamisesta.
Muna napottaa pystyssä ja ei vaan saa naiselta pilluu ei persettä!
t. tindermies
No voihan sitä todeta suoraan, että en ole seksiä ihan heti harrastamassa, tulee kuvioon jossain kohtaa jos on tullakseen. Mies voi sitten joko todeta, että tää oli tässä tai että asia sopii hänellekin