Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde.Mikä on parasta?

Vierailija
30.01.2023 |

Mikä on sinun parisuhteessa parasta?

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-up-

up up

Vierailija
142/218 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoito suuhoito,b-rappu,ja viimeisenä,muttei vähäisempänä, A-rappu.Halitkin ovat kivoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
144/218 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole parisuhdetta enää.Se on parasta.

Vierailija
145/218 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on parisuhteessa parasta.

Vierailija
146/218 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On semi-säännöllistä seksiä.

Vierailija
147/218 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva

Vierailija
148/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
149/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen arki, vaikka välillä tylsää onkin. Mukava ruuanlaitto, ohjelmien katselu, yhdessä pelaaminen, ulkoilu. Samanlaiset kiinnostuksenkohteet viikonloppuisin eli kaikenlainen eräily, mökkeily, metsässä hilluminen, saunominen. Arjessa helppoa ja kivaa :)

Vierailija
150/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva yhteys ja asioiden jakaminen, puhuminen. Taaksepäin katsoen muistot pitkältä ajalta, eteenpäin katsoessa monta toteutettavaa unelmaa. 27 vuotta yhdessä, ikää molemmilla 44 v., kolme kouluikäistä lasta.

Vierailija
151/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on että joskus on jonkinmoista seksiä.

Mitään muuta ei tule mieleen. Varmaan pitäisi tulla.

Vierailija
152/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi erittäin vähällä vaivalla.

Vierailija
153/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen arki, vaikka välillä tylsää onkin. Mukava ruuanlaitto, ohjelmien katselu, yhdessä pelaaminen, ulkoilu. Samanlaiset kiinnostuksenkohteet viikonloppuisin eli kaikenlainen eräily, mökkeily, metsässä hilluminen, saunominen. Arjessa helppoa ja kivaa :)

Miksi noita asioita pitää tehdä jonkun kanssa, että on kivaa? Minä laitan ruokaa, katselen telkkaria, ulkoilen, hillun metsässä ja saunon. Mutta minä teen nuo yksin, paljon kivempaa niin. Miksi pitää olla kumppani noissa mukana?

T. Onnellinen sinkku

Vierailija
154/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää oikeasti meidän pelastetuista kissoista.

Vierailija
155/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti jos homma toimii eikä toinen pihtaa niin seksi on parasta. Mutta jos siitä tulee vallankäyttöväline kuten naisilla usein, ei hyvä.

Vierailija
156/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on yhteisöllisyys, tuki ja turva, yhteiset jaetut ilot ja surutkin. Kaikki on luonnollisempaa elämässä kun sen saa jakaa toisen kanssa. Arjen yhteiset pienetkin asiat. Läheisyys ja hauskuuttelu.

Sinkkuus ei todellakaan maistu samalta. 

Vierailija
157/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti jos homma toimii eikä toinen pihtaa niin seksi on parasta. Mutta jos siitä tulee vallankäyttöväline kuten naisilla usein, ei hyvä.

Eli et tiedä. 

Vierailija
158/218 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita asioita pitää tehdä jonkun kanssa, että on kivaa? Minä laitan ruokaa, katselen telkkaria, ulkoilen, hillun metsässä ja saunon. Mutta minä teen nuo yksin, paljon kivempaa niin. Miksi pitää olla kumppani noissa mukana?

T. Onnellinen sinkku

Vaikka siksi, että yhdessä tehdessä voi kokea läheisyyttä, halata, antaa suukon ohimennen, nauraa yhdessä hauskalle jutulle, tai kertoa murheitaan, saada yhteisiä muistoja.

Vierailija
159/218 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi. Mies aina halukas.

Vierailija
160/218 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun parisuhteessa parasta on kaikki! On aina joku, jolle puhua. Ja jos ei huvita puhua, niin voidaan olla hiljaa sylikkäin. On ihanaa kun on joku, jota kiinnostaa minun kuulumiset, ja jonka kuulumisia on mukava kuunnella.

En jaksaisi itselleni pelkästään kokkailla ruokaa, ja jos vain itselleni kokkaisin, tekisin jotain ei-maistuvaa pöperöä. Omaa rakasta varten jaksan panostaa, ja saan itsekin nauttia lopputuloksesta.

Nukun tosi surkeasti yksin. Puolison kanssa nukumme ihan toisissamme kiinni, ja todella sikeästi! Hän rakastaa sitä, miten lämmin olen öisin.

Puoliso huolehtii minusta, minä hänestä. Meillä on melkein kilpailu, että kumpi saa tehdä toiselle enemmän hyvää. Molemmat kokevat, että toiselta saa enemmän takaisin, kun mitä itse panostaa. Ja molemmat panostamme paljon, aina toisen hyvinvointi etusijalla.

Seksi on myös merkittävä asia. Olemme siinä älyttömän hyviä, oltiin ekasta kerrasta lähtien! Ja seksi senkun paranee ajan kuluessa, kun tunteet syvenee joka ikinen päivä. Olemme onnekkaita.

Ja loppujen lopuksi, vaikka meissä on paljon samaa, niin molemmat ymmärrämme toistemme erilaisuudet ja otamme kopin niistä asioista, jotka toiselle on vaikeita. Minä en useinkaan siivoa, puolisoni on siistimpi ja siksi hoitaa sen useimmiten. Hän taas ei tykkää kaupassa käymisestä tai ruokalistojen suunnittelusta, joten minä mielelläni hoidan sen.

Tuomme toisistamme parhaat puolet esiin, ja paikkaamme toistemme puutteita. Yhdessä täydellisiä!

Tänähän on ihan kuin mun näppikseltäni. Ainoa ero on se, että mä tykkään siivoamisesta. Voidaan kyllä olla onnekkaita, että ollaan saatu tällainen suhde.

t. 12 v yhdessä ja yhä kuin  vastarakastuneita