Hävettääkö se , jos jaat julkaisun facebookissa, eikä se saa tykkäyksiä
Kommentit (19)
ei, en jaa julkaisuja tykkäyksien vuoksi
Toisinaan hämmästelen, kun näen jonkun ihan hyvännäköisen ihmisen profiilikuvapäivityksen, eikä siinä ole kuin ehkä pari hassua tykkäystä. Pistää miettimään, että eikö ole kavereita facessa vai mikä homma, koska kyllähän ne nyt normisti tuppaa peukkukasat keräämään.
Siellä ole kuin kateellisia reppanoita.
Totta kai hävettää ja niin hävettää muitakin.Loput valehtelee.
Hävettäisi. En ota riskiä, siksi en jaa koskaan mitään.
Ei mulla nyt ole mitään kavereita, menee jo vanhalla häpeällä.
Olen ihmetellyt aina vain sitä millaisen määrän inhoa ja vihaa ihminen voi saada elämänsä aikana. Olen jo keski-iässä ja sama meno jatkuu, vaikken ole ainakaan tuottamuksellisesti vahingoittanut ketään. Ilmeisesti sitä voi olla aika paska elämä kehdosta hautaan.
Hävettää. Jos laitan jotain lapsiin liittyvää, tykkäyksiä ym tulee n.15-20.
Jos laitan oman kuvani, niitä tulee yli 30.
Jos laitan jonkun hauskan meemin, ehkä 3.
Jos laitan vähänkin jotain syvällisempää, tulee ehkä 2 sydäntä.
Tykkäyksien perusteella olen alkanut profiiliani pyörittämään. Tarvitsen ehdottomasti hyväksyntää muilta, en edes väitä kellekään muuta. Harvoin enää päivitän, pari kertaa kuukaudessa, joskus enemmän Jos on jotain erikoisempaa elämässä.
Luonnossa oikeasti kauniiden profiilikuvista ei tykätä, mutta tavisten kuvat saa sata tykkäystä.
Julkaisun pitää olla hehkutus Amerikan tyyliin, mitään negatiivista ei nyky ihminen osaa käsitellä ilman, että joutuu terapiaan.
Pitää hehkuttaa tekemisiään vaikka lapioisi vain lapiollisen lunta tai saisi taulun seinään.
Jaa, facebook kaverit. Suurimmalla osalla listalta löytyy ihmisiä joita vihaavat. Heidän elämäänsä kytätään ja juorutaan asioita eteenpäin puolitotuuksina.
Vuodenvaihteessa siivosin someni, seuraan vain eläin ja firmojen sivuja.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan hämmästelen, kun näen jonkun ihan hyvännäköisen ihmisen profiilikuvapäivityksen, eikä siinä ole kuin ehkä pari hassua tykkäystä. Pistää miettimään, että eikö ole kavereita facessa vai mikä homma, koska kyllähän ne nyt normisti tuppaa peukkukasat keräämään.
En itse käytä FBtä kuin lukeakseni mielenkiintoisia päivityksiä, jotka on linkattu jollain toisella alustalla, mutta tuttavapiirissäni on ihmisiä,jotka eivät koe olevansa edes olemassa ilman jatkuvaa nuoleskelua ja tykkäyksiä johonkin postaukseensa- miten sairasta,sairasta,sairasta ja pelkkää narsismia. Olisipa mukava nähdä, mitä nämä huomiohuoraajat tekisivät, jos joutuisivat 80-luvulle.
En tiedä niin. Olen muutenkin yksinäinen, mutta ilmeisesti ei saa enää olla olemassa edes sosiaalisessa mediassa. Kai sitä pitää sitten eristäytyä kaikista ihmisistä, ei soitella eikä olla olemassa kun ei kerran tykätä.
Minua hävettäisi olla facebookissa.
Facebookki ei tähän koneeseen pääse. Siitä pitävät huolen Linux, Firefox, LibreWolf, Privacy badger ja uBock origin eturintamana. Asiaan auttaa myös managed switch ja firewall.
No kyllähän se varmaan hävettäisi. Teen päivityksen ehkä kerran vuodessa, silloin yleensä tulee runsaasti tykkäyksiä. Minulla on n. 100 kaveria, tykkäyksiä tulee se 40-50. En tee mitään tilityksiä, vaan jonkun hauskan jossa veistelen kevyttä huumoria. Niistä ihmiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Facebookki ei tähän koneeseen pääse. Siitä pitävät huolen Linux, Firefox, LibreWolf, Privacy badger ja uBock origin eturintamana. Asiaan auttaa myös managed switch ja firewall.
Vainoharhainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverilla on joku 400 kaveria ja hänen päivityksistään tykkää ehkä 10-15 ihmistä. Tai siis kuvista, ei hän osaa päivittää oikein mitään tekstiä kun ei varmaan tiedä mitä pitäisi kirjoittaa. Prosentuaalisesti tykkääjiä on siis aika vähän.
Itsellä on alle 100 kaveria, joista suunnilleen puolet tykkää päivityksistäni. En päivitä kovin usein, mutta kun päivitän niin tykkäyksiä tulee.
Olen ruma ja lihava, kaveri on hoikka ja kaunis. Mutta minä olen sosiaalinen ja joviaali, kaverini on pinnallinen ja hieman omahyväinen. Luulisinpa melkein, että kyse on siitä että noissa pinnallisissa piireissä haalitaan niitä kavereita niin paljon ettei lopulta ketään kiinnosta kukaan. Kun taas itse tunnen kaikki kaverini jotenkin ja he varmaan muistavat minut oikeasta elämästä mukavana tyyppinä ja siksi heittävät tykkäyksen ihan vaan tervehdyksenäkin. Itsekin teen niin, jos siis on mukava tyyppi eikä ole mikään typerä överitilitys.
Summa summarum: mitä pinnallisempi tyyppi, sitä vähemmän porukka jaksaa tykkäillä. Varsinkin facebookin alkuaikoina oli ihan hillitöntä touhua se kavereiden "kerääminen", siellä oli kaikki yläastekaverin serkut mukana ja isot kaverilistat oli suosion merkki. Itse en tähän lähtenyt vaan pidin rajat. Siksi niitä tykkäyksiä tulee edelleenkin, mutta muiden facebookit on hiljentyneet. Tiedän että kuulostaa vähän omahyväiseltä, mutta näin se vaan on.
Sekin hävettää jos tykkäyksiä ei tule muuta kuin siltä yhdeltä tyypiltä joka tykkää aina ja kaikkien päivityksistä. Tai jos tulee selvä säälitykkäys. Yleensä poistan tällaiset päivitykset, jos ei tule tykkäyksiä. Ne on silloin jotenkin huonoja.
Toisaalta nykyään Facebook ei välttämättä edes näytä kaikkia päivityksiä, koska se newsfeed on muuttunut sellaiseksi että suosituimmat näkyy. Esim yksi tuttu kaveri oli todella hiljaa facessa, kävin sitten katsomassa sen profiilia ja siellä oli päivityksiä, mutta ne ei tulleet minun feediin. Ei siis ollut esto, algoritmi ei vaan nostanut niitä sieltä mainosten seasta.
Aina tulee kymmeniä tykkäyksiä,