Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uskollisia miehiä/naisia olemassa, ilmoittaudu harvinaisuus

Vierailija
29.01.2023 |

kun lukee tätäkin palstaa usko menee...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta. kun saa paljon oikeaa jännitystä aikaan elämässään kun tekee aina vain niin kuin itse haluaa.

kaikki turhat draamat saa noi kaikki draamaqueniit pitää ihan itsellään kun minua ei ne liikauta yhtään.

en harrasta muuta kuin vain tätä oikeaa jännitystä elämässäni kun tietää saadessaan sen mitä haluaa.

22/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pissis kirjoitti:

en harrasta. kun saa paljon oikeaa jännitystä aikaan elämässään kun tekee aina vain niin kuin itse haluaa.

kaikki turhat draamat saa noi kaikki draamaqueniit pitää ihan itsellään kun minua ei ne liikauta yhtään.

en harrasta muuta kuin vain tätä oikeaa jännitystä elämässäni kun tietää saadessaan sen mitä haluaa.

Täytyykin ryhtyä tuolle polulle. Tästä lähtien en ajattele muita kuin vain ja ainoastaan itseäni... saa kaikki draamakingit mennä menojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä "ollaan oltu vuosikymmenet yhdessä eikä olla petetty." Niinpä niin...

Ehkä olen vain turhan kyyninen, mutta se johtuu siitä, millaista meininkiä olen katsellut ympärilläni. Vaikka olisi kuinka täydellisen oloinen avioliitto, ei tarvitse paljoa kaivella kun löytyykin yhtä sun toista luurankoa kaapeista.

Vierailija
24/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut ja tulen aina olemaan uskollinen kumppanilleni.

Vierailija
25/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 ja m39, naimisissa 8v.

Olen ollut uskollinen eikä tulisi mieleenikään muita edes katsella.

Mieskin uskollisen oloinen luonne ja luotettavaa sorttia myös muille lähipiirissään, seisoo periaatteidensa takana.

Olen lapsettomuushoitojen takia joutunut nyt pakollisiin sukupuolitautitesteihin ja puhdasta on ollut.

Eli laskisin meidät niiden uskollisten parien joukkoon.

Vaikka 8v voi tietenkin jonkun mielestä olla lyhyt aika otannalle.

Edellisessä suhteessani silloinen ukko petti minua ihan kaiken liikkuvan kanssa.

Myös nykyistä miestäni petettiin hänen edellisessä suhteessaan.

Ja tunnen ystäväpiiristäni kaksi miestä jotka ovat sanoneet etteivät ikinä voisi pettää puolisoaan mutta joita itseään on petetty. Monet tutut naiset taas elävät vieraiden ukkeleiden huomiosta.

Huomattavasti enemmän näkyy siis olevan noita uskottomia sankareita liikkeellä.

N32

Vierailija
26/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, naimissa pian 30v.

Jos pettämiseksi lasketaan katseet, alastonkuvien katselu tai vauvapalstan seksiosastolla käynti, vieraitten naisten riisuminen katseella, seksiunet ja -päiväunet niin kyllä, petetty on. 

En ole koskaan vaatinut itseltäni tai puolisoltani ihan 100% uskollisuutta enkä luultavasti järkyttyisi jos vaimolla olisi joskus ollut syrjähyppy, mutta vaikka itse olen hyvin vapaamielinen näissä asiossa, niin enpä kyllä ole pannut ketään muuta sen jälkeen kun ensimmäisen kerran tapasin vaimoni.  Ei ole oikeastaan huvittanut. 

Vierailija
27/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä "ollaan oltu vuosikymmenet yhdessä eikä olla petetty." Niinpä niin...

Ehkä olen vain turhan kyyninen, mutta se johtuu siitä, millaista meininkiä olen katsellut ympärilläni. Vaikka olisi kuinka täydellisen oloinen avioliitto, ei tarvitse paljoa kaivella kun löytyykin yhtä sun toista luurankoa kaapeista.

Minua taas hämmentää ja surettaakin, että jollekin uskollisuus on noinkin vieras asia että voisi edes jonkun toisen, tuntemattoman, kohdalla kuvitella mahdolliseksi.

Ensimmäinen reaktioni noihin "ei olla petetty kertaakaan" väitteisiin on yleensä, että no niin vissiin. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö niitä uskollisia pareja ole. Totta kai on.

Olen vain nähnyt riittävän monen ulospäin täydellisen liiton sortuvan ja onkin paljastunut, että todellisuus on ollut ihan muuta, kuin mitä on annettu ymmärtää. Se on vienyt aika lailla uskoa ihmisten puheisiin. Toistan nyt vielä uudelleen, että ymmärrän kyllä, että se ei tarkoita, etteikö jotkut parit olisi ihan aidosti uskollisia.

Täällä näköjään innostuttiin viikonloppuna oikein todella viestien poistattamisesta. Tästäkin hävisi vastaus, jossa ihmeteltiin että hieman on näköalatonta, jos kymmenkunta uskolliseksi ilmoittautunutta on epäilyttävän liian monta ketjussa, johon erityisesti uskollisia pyydettiin ilmoittautumaan.

Kamoon hei, pientä rajaa nyt siihen liputtamiseen!

Vierailija
28/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Meiltäkin löytyy molemmat, uskollinen, ja uskoton. Voin kuvitella, kuinka levollinen olo vaimolla on, kun tietää, että en käy vieraissa.

Vierailija
29/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet. Yksikään mies ei olisi uskoton jos naiset eivät huorailisi.

Näin yksinkertaista se on jos on vaan oikeasti rehellinen.

Vierailija
30/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikki on aina naisten syytä. Myös silloin kun ukko käy panemassa naapurin Penaa.

Vierailija
31/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikki on aina naisten syytä. Myös silloin kun ukko käy panemassa naapurin Penaa.

Rehellisyytesi on säihkyvää pyrkiessäsi kääntämään asian raiteeltaan eli tosiasiasta perversioihin.

Ja kyllä, oikein ymmärsit että pettäminen on aina naisten syytä. Siitä pisteet sinulle.

Vierailija
32/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyytesi on säihkyvää pyrkiessäsi kääntämään asian raiteeltaan eli tosiasiasta perversioihin.

Ja kyllä, oikein ymmärsit että pettäminen on aina naisten syytä. Siitä pisteet sinulle.

Siinä tapauksessa oletan että älyät pysyä kaukana kaikista naisista kerta he niin vastenmielisiä ovat.

Vierailija
33/44 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Kaikki on ei mitään epäilystäkään ikinä oo.

(paitsi.ehkä..)

Sitten. Sitku tulee se eka, pikku'PIKKU/suuri'.. hairahdus? Ehkä. Ehkä se voi käydä kaikille, joskus

vai mitä itse luulet? Itel (onko kokemuksia, tms) ei ole.

34/44 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Kaikki on ei mitään epäilystäkään ikinä oo.

(paitsi.ehkä..)

Sitten. Sitku tulee se eka, pikku'PIKKU/suuri'.. hairahdus? Ehkä. Ehkä se voi käydä kaikille, joskus

vai mitä itse luulet? Itel (onko kokemuksia, tms) ei ole.

Ehkä...kuule ehkä Niin käy henkilölle joka ei ajattele... muita kuin itseään...ehkä...tiiätkö..

Vierailija
35/44 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E n ole ikinä pettänyt vaikka olen ihastunut toiseen. Yli 12v nykyisessä suhteessa. Minua on tässäkin suhteessa petetty.

Vierailija
36/44 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina uskollinen sen hetkiselle vaikka vaihtuisi pari kertaa päivässä!

Vierailija
37/44 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. 10 vuotta yhteistä matkaa, eikä koskaan ole ollut tarvetta muille, vaikka aika suorasukaisia tilaisuuksia olisi ollut. Kun on sen oikean kanssa, huonot kopiot ei kiinnosta.

M44

Vierailija
38/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olen aina ollut uskollinen ja sinisilmäisesti uskonut, että myös kumppanini on. No eipä ole olleet.

Vierailija
39/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskollisia löytyy :) Kunnioitan, arvostan ja rakastan miestäni. En sinkkuaikanakaan kaivannut deittailua ja uusien miesten tapaamista, oma tuttu ja turvallinen rakas on ihaninta. En koe pienintäkään halua tai tarvetta mennä muiden mukaan.

Harrastamme yhdessä kimppailua silloin tällöin (naisten tai miesten kanssa), koska sellainen kiinnostaa molempia. Se ei kuitenkaan ole mikään ehdoton tarve kummallekaan - vain yksi niistä monista asioista, joka yhdistää meitä ja saa rakastamaan toista.

Vierailija
40/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni ollut vaimon kanssa alle 20v vanhasta. Ainut naiseni, en ole pettänyt. Nyt jäätiin jo eläkkeelle, joten tod. näk turvassa. Jos vaimo on matkalla pettänyt, niin sitten on. On ainakin edelleen mulla. Yritin ainakin olla niin hyvä, ettei satunnainen mies olisi pärjännyt. Isomman kalun löytäminen olisi ainakin ollut epätodennäköistä koska 99,99% miehistä on pienempiä. Seksiä oli eilen viimeksi kun vaimo halusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi