IHANAA!! Minttu on taas raskaana!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva juttu. Mutta en kyllä pysty ymmärtämään miksi matti meikäläinen iloitsee jonkun julkkiksen lapsesta ihan niin kuin olisi läheinenkin ystävä kyseessä.
Mieluummin saisi menestyville vanhemmille syntyä lapsia kuin joillekin veetee-moniongelmaisille. Iloitsen että saadaan kunnon kansalaisia lisää.
Mitä hiton kunnon kansalaisia tänne, eihän ne edes asu täällä!
No Suomen kansalaisia he kuitenkin ovat.
Lapsi syntyy onnellisten tähtien alla. Pitää olla onnellinen hänen puolestaan.
Mikä on lapselle parempaa kuin syntyä rikkaaseen tavisperheeseen. Suku on ihan taviksia, mutta ei ole huolta huomisesta talousasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti heistä tulee vielä kunnon suurperhe eli neljäs lapsi vielä tämän jälkeen. Onnea kuitenkin tästä kolmannesta.
Milläs ihmeen tavalla heidän lasten lukumäärä sinua liikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti heistä tulee vielä kunnon suurperhe eli neljäs lapsi vielä tämän jälkeen. Onnea kuitenkin tästä kolmannesta.
Mitä se sinua liikuttaa, että mikä minua liikuttaa?
Toivottavasti pojista polvi paranee eli pysyvät etäällä formuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana perhe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi tuntemattoman lapsiluku liikuttaa toista tuntematonta.
Vierailija kirjoitti:
Luin vahingossa tekstin: Ihanaa Minttu taas raikkaana. Ihmettelin mitä tapahtuu.
Minttu tarjoaa ristiäisissä raikasta salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pojista polvi paranee eli pysyvät etäällä formuloista.
myöhäistä
Miksi ihmisiä kiinnostaa jonkun random-räikkösen lisääntyminen? Täällä puhutte asiasta, ihan kuin kyseessä olisi joku tuttu ihminen. Ei liikuta minun elämää mitenkään. Eikä pitäisi liikuttaa teidänkään elämää, koska ette kyseistä ihmistä tunne tai tule koskaan tapaamaan.
Melkein arvasin kun eivät olleet jouluna luxusökylomalla ropiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi tuntemattoman lapsiluku liikuttaa toista tuntematonta.
No älä sinä turhaan päätäsi tuolla mieti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisiä kiinnostaa jonkun random-räikkösen lisääntyminen? Täällä puhutte asiasta, ihan kuin kyseessä olisi joku tuttu ihminen. Ei liikuta minun elämää mitenkään. Eikä pitäisi liikuttaa teidänkään elämää, koska ette kyseistä ihmistä tunne tai tule koskaan tapaamaan.
Jos sinua ei liikuta, niin miksi ihmeessä edes vaivaudut vastaamaan tähän viestiketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu, että miksi minua heidän asiansa kiinnostaa. Pidä sinä huoli vaan omista asioistasi.
Ei vaikuta elämääni mitenkään tämä uutinen.
Minttu Räkis