Miten joku voi tupakoida vielä keuhkosyöpädiagnoosin saatuaan?
Virolaistaustaisella fitnessmallilla havaittiin keuhkosyöpä 35 vuotiaana, mutta edelleen hän vaan postailee kuvia ja videoita itsestään tupakoimassa:
Luulisi että alle kouluikäisen lapsensa vuoksi koittaisi edes vähentää mutta kun ei niin ei..
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko keuhkosyöpä tullut tupakoinnin seurauksena? ..vai geenien...
Mitä uskot, jos tuo kertoo polttaneensa 5 askia, 100 savuketta päivässä!?
Lapsi hyvä. Kaikki ei ole totta, mitä netissä kerrotaan :D
Lapsi : ) , olen 52 vee!
Tässä tapauksessa tuo voi hyvinkin olla totta....ja ei niin väliä kuinka paljon on tarkalleen polttanut. Tupakka on vaarallista joka tapauksessa.
Lapsi voi olla myös muuten kuin fyysisesti. Jos uskoo kaiken, mitä netissä kerrotaan, on lapsi, vaikka olisi 100v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa tuo voi hyvinkin olla totta....ja ei niin väliä kuinka paljon on tarkalleen polttanut. Tupakka on vaarallista joka tapauksessa.Lapsi voi olla myös muuten kuin fyysisesti. Jos uskoo kaiken, mitä netissä kerrotaan, on lapsi, vaikka olisi 100v.
Ai että, pääset oikein pätemään tänään. Olisit lukenut paremmin kommenttini. Taidat itse olla tupakoitsija, meni tunteisiin....!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa tuo voi hyvinkin olla totta....ja ei niin väliä kuinka paljon on tarkalleen polttanut. Tupakka on vaarallista joka tapauksessa.Lapsi voi olla myös muuten kuin fyysisesti. Jos uskoo kaiken, mitä netissä kerrotaan, on lapsi, vaikka olisi 100v.
Ai että, pääset oikein pätemään tänään. Olisit lukenut paremmin kommenttini. Taidat itse olla tupakoitsija, meni tunteisiin....!
Aina vain vahvempia todisteita, että lapsi olet :) Sori siitä.
Miksi lopettaa röökaamista? Tai lopettaa vain väliaikaisesti. Nimittäin, voihan siinä käydä tsägä ja saa joltain siirrännäisenä uudet keuhkot. Pumppu siirretään sekin usein siinä samalla.
Ja eikun vetämään kaksin käsin norttia uusilla keuhkoilla ja pumpulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa-Matti Loiri sai kaksi syöpädiagnoosia, kieltäytyi hoidosta ja rupesi polttamaan sikareita ja juomaan konjakkia. No, VML oli humoristi.
Ei ruvennut :D Oli polttanut ja juonut melkein koko ikänsä.
Oli vähentänyt. Mutta lopetti diagnoosien jälkeen kontrollin, ja antoi mennä täysillä.
Mun yksi ystävä poltti keuhkosyöpädiagnoosin saatuaan loppuun asti. Hänelle oli luvattu loppuvaiheen kivunlievitys, ja rauhallisesti hän lähti nukutettuna.
Toinen ystävä taas aikoinaan lopetti tupakoinnin, mutta aloitti uudelleen kun sai tietää että hänen sairastamaansa verisyöpään ei enää löydy toivoa parantumisesta. Poltti kuten ennenkin ja nautti elämänsä viimeisistä parista kuukaudesta tasapainoisena ja valmistautuessaan kuolemaansa.
Molemmat näistä henkilöistä olivat jo täyttäneet 70 vuotta, ja suhtautuivat kuolemaansa stooalaisen tyynesti.
Eipä vaikuta kovinkaan fiksulta naisihmiseltä. Tissit ja vartalo kaikkien näkyvillä, huulet tehty näyttämään pillulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet todistanut olevasi tupakoitsija. Mutta hei, oikeasti kaikkea hyvää Sulle!
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopettaa röökaamista? Tai lopettaa vain väliaikaisesti. Nimittäin, voihan siinä käydä tsägä ja saa joltain siirrännäisenä uudet keuhkot. Pumppu siirretään sekin usein siinä samalla.
Ja eikun vetämään kaksin käsin norttia uusilla keuhkoilla ja pumpulla!
Luulen, ettei syövän takia saa siirrännäistä.
Voin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa-Matti Loiri sai kaksi syöpädiagnoosia, kieltäytyi hoidosta ja rupesi polttamaan sikareita ja juomaan konjakkia. No, VML oli humoristi.
Oli vähentänyt. Mutta lopetti diagnoosien jälkeen kontrollin, ja antoi mennä täysillä.
Oikein! Aivan turha ruveta säästelemään, kun tietää, että lähtö on lähellä. Tästä syystä mm. vanhainkodeissa pitäisi olla vapaasti alkoa tarjolla. Ryypätköön itsensä hengiltä jos haluavat. Mitä sitä aikuisia ihmisiä paapomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet todistanut olevasi tupakoitsija. Mutta hei, oikeasti kaikkea hyvää Sulle!
Miksi luulet, että sillä on jotain väliä olenko tupakoitsija vai en? Ei pitäisi ainakaan sinun elämääsi vaikuttaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikun vetämään kaksin käsin norttia uusilla keuhkoilla ja pumpulla!Luulen, ettei syövän takia saa siirrännäistä.
Voin olla väärässä.
Et ole väärässä! Se nyt vielä puuttuisi että tupakoitsija saisi uudet keuhkot ja juoppo uuden maksan.
Jos minulle tulisi keuhkosyöpä, johon ei olisi mitään tehtävissä niin menisin heti tupakka-kaupoille. Ostaisin laadukkaita sikareita ja kävisin hakemassa hyvää viskiä Alkosta. Nauttisin elämästä täysin siemauksin. Mitä menetettävää tuossa kohtaa enää olisi? Pitäisi nauttia viimeisistä päivistä, eikä murehtia tulevaa kuolemaa. Terveydellä ei olisi enää mitään väliä, kun kuolema olisi muutenkin tulossa.
Eniten ihmetyttää että miten kellään on aikaa polttaa viittä askia päivässä
no nyt on kyllä muovisimman näköinen nainen mitä olen ikinä nähnyt
Helikopterimatka Washingtonista Nykiin kestää 90 min ja tällä bimbolla on tuossa kopterikuvassa matkan yhdeksäs rööki palamassa.. Viettää hereillä ollessaan tyyliin enemmän aikaa tupakoiden kuin tupakoimatta
Vierailija kirjoitti:
Se on outoa, kun nykyään tuohonkin syöpään on jatkoaikaa elämään saatavissa.
Ikävä kyllä ei kaikkiin. Kokemusta on. Heti palliatiiviselle linjalle ja vain oireita lievittävää lääkitystä. Ei voitu leikata, sädettää tai antaa sytostaatteja. Kyseessä adenokarsinooma.
Eikö tämä ole vähän sama kuin miksi II-tyypin diabetes diagnoosin saanut ei laihduta?