Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä käynyt niin, että hyviä potentiaalisia naisia alkaa löytymään liian myöhään?

Vierailija
29.01.2023 |

Aina olen halunnut perustaa perheen, mutta ei vain millään löytynyt sopivaa ja tasapainoista naista aikoinaan. Nyt kun ikää on 40+, niin tuntuu, että niitä fiksuja ja potentiaalisia naisia on huomattavasti enemmän tarjolla kuin aikoinaan oli. Tekeekö se kertynyt ikä sitten sen, että nainenkin "täyspäistyy". Harmi vaan, kun aika on jo ajanut pikku hiljaa ohi, että enää parisuhde kiinnostaa tai perheen perustaminen olisi ylipäätään kovinkaan mahdollista.

Onko muilla miehillä käynyt vastaavaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, mutta ehkä olenkin saanut viettää elämäni pääsääntöisesti fiksussa seurassa, toki ikätaso huomioiden. Potentiaalisuudesta en ota kantaa, koska meillä on ilmeinen ero sen suhteen kuinka naisia katsomme.

Lapsia en halua, mutta toivon tämän kaksi aikuista + kaksi kissaa perheen pysyvän kasassa.

Vierailija
22/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin minulla, nyt kypsempänä olen äärimmäisen kriittinen miehen valinnassa, sillä sen miehen, jonka päästän lasteni ja lastenlasteni lähipiiriin pitää olla parasta A-ryhmää.

Mitään renttua ei voi huolia. Kovasti on tarjontaa kyllä ikähaarukassa 25 - 75. Ei miehiä naisen ikä kiinnosta silloin kun ei lapsia toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliskoti-iässä alkaa naiset pyörimään ympärillä. Osa ihan syystä että on jo sekoamassa muistisairaudesta ja siksi halut kovat ja osa vain muuten seuraa vailla.  Saavat mun puolestani kyllä olla.

Vierailija
24/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon avioeron käyny mies ja syy oli se että pariutu ja vakiintu liian aikasin.

Vierailija
25/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin minulla, nyt kypsempänä olen äärimmäisen kriittinen miehen valinnassa, sillä sen miehen, jonka päästän lasteni ja lastenlasteni lähipiiriin pitää olla parasta A-ryhmää.

Mitään renttua ei voi huolia. Kovasti on tarjontaa kyllä ikähaarukassa 25 - 75. Ei miehiä naisen ikä kiinnosta silloin kun ei lapsia toivo.

Kyllä yli seitsemänkymmppiset jo joutaa alkaa vain mietiskelemään tuonpuoleisia eikä pelaamaan miesten kanssa koska ne asiat on jo auttamattomasti ohitse vaikka miten niistä olisi ikääntyessään alkanutkin viimemetreillään innostumaan.

Vierailija
26/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa neuvon teille keski-ikäisille miehille, jotka toivoisitte ikäistänne naisystävää, ehkä vaimoksikin. Tuokaa selkeästi esiin, että koti, uskollisuus, turvallisuus, henkinenkin läheisyys ovat teille tärkeitä. Avatkaa ovi. Antakaa tuoli hänen istua. Puhukaa kuin ihmiselle puhutaan. Saippua, hammasharja ja puhtaat vaatteet käyttöön.

Näillä kyllä minut jo hurmattaisiin. Lady55v

Vierailija
27/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yli seitsemänkymmppiset jo joutaa alkaa vain mietiskelemään tuonpuoleisia eikä pelaamaan miesten kanssa koska ne asiat on jo auttamattomasti ohitse vaikka miten niistä olisi ikääntyessään alkanutkin viimemetreillään innostumaan.

Ymmärsit toisin. Tarkoitin että minua, keski-ikäistä naista lähestyvät 25 - 75-vuotiaat. Niin töissä kuin vapaa-ajallakin.

Vierailija
28/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisena sama kokemus. Tämän palstan mukaan tämän pitäisi olla mahdotonta, mutta mä vaan en löytänyt mistään miestä nuorena, vaikka olin ihan hyvännäköinen. Kokeilin moneen otteeseen nettideittejäkin, mutta vain epäasialliset miehet lähestyivät ja ne joita itse lähestyin eivät vastanneet tai vastailivat nihkeästi niin että tuli selväksi ettei heitä kiinnosta. 

Kokemus oli aivan toisenlainen kun tauon jälkeen aloitin deittailun nelikymppisenä. Vaikka kuinka monta hyvää, aitoa, kiinnostunutta miestä löytyi. Yhden kanssa aloin seurustella ja tässä ollaan. Itse en halua lapsia ja miehellä on lapsia edellisestä liitosta, joten niitä hän ei edes kaipaa lisää. Jotenkin tuntuu että jos oltaisiin nuorempia, olisi seurustelussa varmasti monin osin enemmän pohdittavaa ja mutkia matkassa. 

Vierailija
29/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hep. Oon tyytynyt mitä olen saanut. Sit aloitin treenaamaan, keskityin ulkonäköön ja vaatteisiin. Nyt olisi potentiaalista pirkkoa tarjolla enemmän kuin laki sallii. Harmi vaan että olen jo varattu.

Vierailija
30/30 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama huomio toisinpäin, olen nainen.

Jos haluat pariutua, pariudu. Jos haluat olla itsenäinen, ole itsenäinen. Jos haluat katkeroitua, kanna kaikkien virheellisten elämänvalintojesi taakkaa, äläkä missään nimessä vaan ota niistä opiksi.

On mielenkiintoista huomata, ettei yksikään palstanainen kommentoinut sinulle mitään halventavaa hormoneistasi tai siitä, että olet poistanut itsesi geenipoolista. Päinvastoin viestisi keräsi pelkkiä ylänuolia.