Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joille tehdään koko ajan aloitteita

Vierailija
07.08.2026 |

Onko sellaisia oikeasti? Minulle kukaan mies ei ole tehnyt aloitteita baareissa koskaan. Jotkut naiset täällä kuitenkin väittävät, että heille ehdotellaan joka puolella koko ajan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että miehet eivät ole baareissa ehdotelleet?!?

Vierailija
2/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä miksi eivät ole.

Sinä olet ilmeisesti sellainen nainen, jota isketään koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi ulospäinsuuntautuneita tai kauniita. Jompikumpi. 

Vierailija
4/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö baareissa? Laita ensikerralla vähän avoaukkoisempi paita ja jää pilkkuun asti, niin saat ehdotuksia. Tuskin kuitenkaan sellaiselta, jolta haluat niitä saada, mutta ehdotuksia kuitenkin

Vierailija
5/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut ainakin 7-10 ihailijaa nuoresta saakka ja vaikka olin välillä varattu,niin silti yrittivät.Olen nyt yli 60 alkaa olla aika ahdistavaa,kun vieläkin yrittävät.Ei näköjään ikä suojele,saa rumempia potkia sivuun heh.

Vierailija
6/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut ainakin 7-10 ihailijaa nuoresta saakka ja vaikka olin välillä varattu,niin silti yrittivät.Olen nyt yli 60 alkaa olla aika ahdistavaa,kun vieläkin yrittävät.Ei näköjään ikä suojele,saa rumempia potkia sivuun heh.

Miten se ilmenee, oletko varma, ettet ole vain kuvitellut tuota itseksesi?

Vierailija
7/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävätär, kohta 60 v, joka puhelee ihan samanlaisia. Kuulemma ahdistaa, kun miehet koko ajan tulevat ehdottelemaan. En ole vaan koskaan nähnyt sitä tapahtuvan, jos olemme joskus käyneet yhdessä yöelämässä.

Vierailija
8/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ilmenee, oletko varma, ettet ole vain kuvitellut tuota itseksesi?

Miksi noin kysyt? Kyllä kaikenikäiset naiset ja miehet kiinnostuvat toisistaan, vielä vanhainkodissakin isketään.

Vierailija
9/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon näköistä naapurintyttönaista isketään paljon. Sellaista miehet uskaltaa lähestyä.

Vierailija
10/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujon näköistä naapurintyttönaista isketään paljon. Sellaista miehet uskaltaa lähestyä.

Höpöhöpö. Minä olen ujonnäköinen naapurintyttö ja nimenomaan ei koskaan isketä missään.

Vierailija
11/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko muka niin ettei kukaan koskaan oo lähestynyt? En tiiä näytänkö sitten tosi helposti lähestyttävältä mutta kyllä ihan baarien ulkopuolella tuolla kaduilla on oikeesti tultu useinkin ”iskeen” tai jos meen jonkun baarin ohi vaikka ihan vaan kauppaan nii varsinkin viime kesänä kun pukeuduin vähän kevyempään nii oli poikkeus jos sain käydä kaupassa/sen matkan ilman et kukaan tuli jutteleen, joskus tosin saatto olla vaan viaton kehu että oot kaunis ja näyttävä.  Eikä tää oo mitää ittensä kehuskelemista kun oikeestaan päin vastoin, oon jo vähän kyllästynyt välillä riippuen tilanteesta. Sillonku haluis vaan hiippailla rauhassa. mutta ei oo talvi eikä huppu päässäkään pelastanu eli ei johdu pukeutumisesta vaikka sekin korreloi varsinkin tietyntyyppisten lähestymisien kanssa. 

Vierailija
12/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä pelkästään ulodpöinsuuntautunriduus. Ulkonäkö on se tärkein asia. 

Vierailija
13/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, sinulla on liian pitkä hame. 🤗 

Vierailija
14/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin naiset ovat sellaisia että mies ehtii sammumaan ryyppäämiseensä ennen kuin pääsee siihen pisteeseen että näkee hänet kauniina.

Vierailija
15/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika lailla Meiju Suvaksen näköinen,mutta hoikka.

Vierailija
16/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä pelkästään ulodpöinsuuntautunriduus. Ulkonäkö on se tärkein asia. 

Tämä kertaa miljoona. Siis naisella voi olla vaikka suu pysyvästi kiinni jos on kaunis ja seksikäs eikä miehiä haittaa.

Vierailija
17/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän sanomattakin että ulkonäkö on syynä. Voi olla muitakin syitä mutta ne on lillukanvarsia.

Laihduta 50 kiloa niin saat huomiota.

Vierailija
18/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko muka niin ettei kukaan koskaan oo lähestynyt? En tiiä näytänkö sitten tosi helposti lähestyttävältä mutta kyllä ihan baarien ulkopuolella tuolla kaduilla on oikeesti tultu useinkin ”iskeen” tai jos meen jonkun baarin ohi vaikka ihan vaan kauppaan nii varsinkin viime kesänä kun pukeuduin vähän kevyempään nii oli poikkeus jos sain käydä kaupassa/sen matkan ilman et kukaan tuli jutteleen, joskus tosin saatto olla vaan viaton kehu että oot kaunis ja näyttävä.  Eikä tää oo mitää ittensä kehuskelemista kun oikeestaan päin vastoin, oon jo vähän kyllästynyt välillä riippuen tilanteesta. Sillonku haluis vaan hiippailla rauhassa. mutta ei oo talvi eikä huppu päässäkään pelastanu eli ei johdu pukeutumisesta vaikka sekin korreloi varsinkin tietyntyyppisten lähestymisien kanssa. 

Tosiaan ei ole kukaan ehdotellut. Ainoat miessuhteeni, joita on ollut, ovat olleet sellaisia että olen itse mennyt baarissa ehdottamaan.

Miten on mahdollista, että sinulle flirttaillaan tuollalailla kadullakin? Pukeudutko tyyliin pelkkiin rintsikoihin tai todella vartalonmyötäisesti peppulegginseihin tms?

Vierailija
19/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedän sanomattakin että ulkonäkö on syynä. Voi olla muitakin syitä mutta ne on lillukanvarsia.

Laihduta 50 kiloa niin saat huomiota.

Olen jo valmiiksi hoikka.

Vierailija
20/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jos on rinnat ja pylly ulospäinsuuntautuneita niin miehiä kiinnostelee. Miksei tietty luonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä