Mistä koulutettu ja itsestään huolehtiva kolmikymppinen nainen voi löytää normaalipainoisen, älykkään miehen?
Tinderissä vastaan tulee lähinnä sohvaperunoita, elämänkoululaisia ja kaiken maailman polyvipeltäjiä. Varsinkin Helsingissä koulutettuja naisia tuntuu olevan miehiin nähden niin paljon, että tarjolla olevat miehet on ihan laarinpohjakamaa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko suunnata jonnekin teekkaribileisiin? Eiköhän ne älyköt sieltä korkeakouluista löydy.
Teekkareita ei kolmekymppiset kurpat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mistä monille naisille tulee se käsitys, että ovat niin ylivertaisia miehiin nähden. Olen nainen ja kyllähän se näkyy asenteissa vahvasti. Kuten ap:n tekstistäkin loistaa läpi. Ihanko totta naiset on jotain palkintoja miehille?
Se näkyy myös siinä, miten äidit puhuu jo pikkupojistaan. Kauheesti "häpeillään" ja pahoitellaan kun tuo meidän X nyt on sellainen....
Ette te tyttäristäkään koskaan puhu vastaavalla tavalla.Ilmeisesti jo pienestä kasvetaan näihin kaksoisstandardeihin.
PICK MEEEEEEEE!
Tais kolahtaa ja kovaa. Olen tasa-arvon kannattaja eikä kenenkään tarvitse pick me. Olen samassa parisuhteessa ollut aina.
Moni ikisinkku ihmettelee "onneani". Ei se ole onnea. Se on tasa-arvoa. Sitä että molemmat saavat olla mitä on hyvine ja huonoine puolineen. Ei vihata. Rakastetaan.
Kokeilkaa joskus.
Eli toisin sanoen tiedät itsekin, ettet kelpaisi kenellekään muulle. Parisuhteessa pysyminen ei ole naiselta mikään saavutus.
Kyllä se tuntuu olevan saavutus, kun niin moni on avoimesti kiinnostunut, miten nykyään tällainen on mahdollista olla vuosikymmeniä ihanassa parisuhteessa onnellisena.
Hohhoijaa, sellaiset itsepetokset ja egotrippailut sitten. Naiset pääsääntöisesti ovat suhteessa se osapuoli, joka viime kädessä päättää sekä suhteen alkamisesta että päättymisestä. Useimmat meistä olisivat halutessaan voineet varmaan tyytyä vaikka siihen lukioaikaiseen ihastukseen, mutta joillain meistä on myös jotain odotuksia elämälle ja rohkeutta tehdä siitä oman näköistä. Et ole millään tavalla ihmeellinen tai kiinnostava sillä perusteella että otit ja pidit sen ekan äijänketaleen, joka sinut kelpuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mistä monille naisille tulee se käsitys, että ovat niin ylivertaisia miehiin nähden. Olen nainen ja kyllähän se näkyy asenteissa vahvasti. Kuten ap:n tekstistäkin loistaa läpi. Ihanko totta naiset on jotain palkintoja miehille?
Se näkyy myös siinä, miten äidit puhuu jo pikkupojistaan. Kauheesti "häpeillään" ja pahoitellaan kun tuo meidän X nyt on sellainen....
Ette te tyttäristäkään koskaan puhu vastaavalla tavalla.Ilmeisesti jo pienestä kasvetaan näihin kaksoisstandardeihin.
PICK MEEEEEEEE!
Tais kolahtaa ja kovaa. Olen tasa-arvon kannattaja eikä kenenkään tarvitse pick me. Olen samassa parisuhteessa ollut aina.
Moni ikisinkku ihmettelee "onneani". Ei se ole onnea. Se on tasa-arvoa. Sitä että molemmat saavat olla mitä on hyvine ja huonoine puolineen. Ei vihata. Rakastetaan.
Kokeilkaa joskus.
Eli toisin sanoen tiedät itsekin, ettet kelpaisi kenellekään muulle. Parisuhteessa pysyminen ei ole naiselta mikään saavutus.
Kyllä se tuntuu olevan saavutus, kun niin moni on avoimesti kiinnostunut, miten nykyään tällainen on mahdollista olla vuosikymmeniä ihanassa parisuhteessa onnellisena.
Hohhoijaa, sellaiset itsepetokset ja egotrippailut sitten. Naiset pääsääntöisesti ovat suhteessa se osapuoli, joka viime kädessä päättää sekä suhteen alkamisesta että päättymisestä. Useimmat meistä olisivat halutessaan voineet varmaan tyytyä vaikka siihen lukioaikaiseen ihastukseen, mutta joillain meistä on myös jotain odotuksia elämälle ja rohkeutta tehdä siitä oman näköistä. Et ole millään tavalla ihmeellinen tai kiinnostava sillä perusteella että otit ja pidit sen ekan äijänketaleen, joka sinut kelpuutti.
Katkeraa katkeraa
Hieno miesvihalanka taas tulilla mammoilla. Tätä samaa on kyselty toisin päin, ja heti tullaan haukkumaan miehet sioiksi, jotka kontrolloivat naisten painoa. Ja ettei paino saisi olla kriteeri ollenkaan, kun se voi muuttua ja lässyn lässyn lää.
En ymmärrä miten hgissä voi olla nykyään tällainen ongelma. Asuessani siellä noin 3-kymppisenä kävin jatkuvasti deiteillä fiksujen miesten kanssa: mm. toimittajien, graafikoiden, kustannustoimittajien, käsikirjoittajien, kirjailijoiden yms. kanssa. Jutut kariutuivat monista syistä joita en nyt tässä erittele.
Nyt täällä Tampereella ei ole miehiä ollenkaan! Ei siis kerta kaikkiaan muita kuin jotain lätkäjätkiä.
Joten olisitte onnellisia Hgissä kun on ees deittikulttuuria. Täällä ei ole sitä lainkaan.