Mistä koulutettu ja itsestään huolehtiva kolmikymppinen nainen voi löytää normaalipainoisen, älykkään miehen?
Tinderissä vastaan tulee lähinnä sohvaperunoita, elämänkoululaisia ja kaiken maailman polyvipeltäjiä. Varsinkin Helsingissä koulutettuja naisia tuntuu olevan miehiin nähden niin paljon, että tarjolla olevat miehet on ihan laarinpohjakamaa.
Kommentit (66)
Et ainakaan Helsingistä. Ihan pakko oli ottaa ulkomaalaisia miehiä kun kotimaiset on joko laihoja rimpuloita tai ranssuja.
Mä en tiedä mistä monille naisille tulee se käsitys, että ovat niin ylivertaisia miehiin nähden. Olen nainen ja kyllähän se näkyy asenteissa vahvasti. Kuten ap:n tekstistäkin loistaa läpi. Ihanko totta naiset on jotain palkintoja miehille?
Se näkyy myös siinä, miten äidit puhuu jo pikkupojistaan. Kauheesti "häpeillään" ja pahoitellaan kun tuo meidän X nyt on sellainen....
Ette te tyttäristäkään koskaan puhu vastaavalla tavalla.
Ilmeisesti jo pienestä kasvetaan näihin kaksoisstandardeihin.
Olen hyvätuloinen normaali mies, tulot 85000 vuodessa Naiset on niitä lihavia jotka kuvittelee että miehille kelpaa kuka tahansa. Tulee kaikenlaista viestiä naisilta, suurin osa yh naisilta jotka luulee itsestään liikoja. tosiasiassa naisilla on huono itsetunto koska monet miehet käyttäneet niitä hyväksi. Parantakaa itsenne ennen kun etsitte uutta suhdetta. Minä en ole mikään terapeutti joka kuuntelee miten huonosti teillä menee ja miten joku mies kohteli kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä vastaan tulee lähinnä sohvaperunoita, elämänkoululaisia ja kaiken maailman polyvipeltäjiä. Varsinkin Helsingissä koulutettuja naisia tuntuu olevan miehiin nähden niin paljon, että tarjolla olevat miehet on ihan laarinpohjakamaa.
Eikö älykäs mies voisi olla ns. sohvaperuna?
Ei. Älykäs mies ei ensinnäkään makaa passiivisena TV:n ääressä. Hän myös huolehtii kunnostaan ja ylipäätään harrastaa aktiivisesti.
Noilla seikoilla ei ole mitään tekemistä itse älyn kanssa.
On niillä. Ei ehkä tietokoneen ääreen jumiutuneen nörtin omasta mielestä toki.
Sitten älykäs nainen ei voi olla leveäperseinen
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin rämpimään läpi varmaan viidetkymmenet toinen toistaan oudommat treffit ennen kuin tuli vastaan sellainen, jonka halusin tavata toistekin. Hyvät miehet poistuu markkinoilta todella nopeasti.
Heh. Tähän ansaan ei kannata langeta. Jos poistuu markkinoilta nopeasti oletan sen tarkoittavan sitä, että markkinoille tulon ja markkinoilta poistumisen välinen aika on lyhyt. Eli edellisen suhteen päättymisen jälkeen alkaa pian uusi.
Ne miehet jotka "poistuu markkinoilta nopeasti" on usein sarjamonogamisteja jotka eivät tiedä mitä haluavat tai heille käy vähän mikä vaan "ihan kiva" nainen. Tai haluavat parisuhteen kautta naisen, jolta saa varmasti seksiä ilman, että pitää olla huolissaan kilpailusta. Nämä ihmiset monesti toistavat samoja kaavoja, ja aina vaan päätyvät ihmettelemään että pitäisikö sittenkin vaihtaa vielä. Parisuhteet saattaa kestää 5 kk tai 5 v, mutta niitä kaikkia leimaa ne edelliset käsittelemättömät suhteet sekä todennäköisesti selvittämättömät kiintymyssuhdetraumat, kun ei missään välissä pysähdytä niiden äärelle. Tai sitten suhteet on niin pinnallisia, että suhteesta toiseen on helppo hypätä. Eli ei, en kyllä sekaantuisi hyvän suhteen toivossa mieheen joka on vasta "tullut markkinoille" edes 50 oudon treffikokemuksen jälkeen. Ainakin parin-kolmen vuoden sinkkukaudet silloin tällöin tekee miehelle hyvää. Jos sen käyttää hyvin niin sillä itsetuntemuksella ja tarkoitushakuisuudella voittaa ne normimalliset "hyvät" miehet mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mistä monille naisille tulee se käsitys, että ovat niin ylivertaisia miehiin nähden. Olen nainen ja kyllähän se näkyy asenteissa vahvasti. Kuten ap:n tekstistäkin loistaa läpi. Ihanko totta naiset on jotain palkintoja miehille?
Se näkyy myös siinä, miten äidit puhuu jo pikkupojistaan. Kauheesti "häpeillään" ja pahoitellaan kun tuo meidän X nyt on sellainen....
Ette te tyttäristäkään koskaan puhu vastaavalla tavalla.Ilmeisesti jo pienestä kasvetaan näihin kaksoisstandardeihin.
PICK MEEEEEEEE!
Kennelistä. Voit varmistaa painon siellä samalla.
Fiksuna ymmärrät todennäköisyydet. Ylipainoisia on 75 prosenttia kansasta. Etsit 25 prosenttiin kuuluvaa vähemmistöön kuuluvaa miestä, jolla pitäisi olla sinua tyydyttävät diplomit. Tulet jäämään sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te tyttäristäkään koskaan puhu vastaavalla tavalla.Ilmeisesti jo pienestä kasvetaan näihin kaksoisstandardeihin.
PICK MEEEEEEEE!
Tais kolahtaa ja kovaa. Olen tasa-arvon kannattaja eikä kenenkään tarvitse pick me. Olen samassa parisuhteessa ollut aina.
Moni ikisinkku ihmettelee "onneani". Ei se ole onnea. Se on tasa-arvoa. Sitä että molemmat saavat olla mitä on hyvine ja huonoine puolineen. Ei vihata. Rakastetaan.
Kokeilkaa joskus.
37mies kirjoitti:
Olen hyvätuloinen normaali mies, tulot 85000 vuodessa Naiset on niitä lihavia jotka kuvittelee että miehille kelpaa kuka tahansa. Tulee kaikenlaista viestiä naisilta, suurin osa yh naisilta jotka luulee itsestään liikoja. tosiasiassa naisilla on huono itsetunto koska monet miehet käyttäneet niitä hyväksi. Parantakaa itsenne ennen kun etsitte uutta suhdetta. Minä en ole mikään terapeutti joka kuuntelee miten huonosti teillä menee ja miten joku mies kohteli kaltoin.
Tässähän ei nyt puhuttu tulotasosta halaistua sanaa, ja älykäs et selvästikään ole, joten aloitus ei koske sinua millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on otsikossa kuvatun kaltainen, hänen ei tarvitse itse etsiä "normaalipainoista, älykästä miestä" vaan hän tulee kyllä löydetyksi. Jos ei tule, nainen ei ole "koulutettu" ja "itsestään huolehtiva" - tai jos on, hän on luonteeltaan erityisen vaikea.
Naispuolinen tuttavani valitti, ettei tahdo löytää miestä. Vastasin, että kannattaisi hieman miettiä käyttäytymistään. Nainen vastasi tähän haluavansa lyödä minua. Tyhjentävä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Tohtoritasolla ja proffatasolla on enemmän miehiä kuin naisia. Kannattaa bongata niitä.
Dosentit ovat kahden tohtorin yksilöitä, ja lähes aina miehiä. Nämä ovat yleensä alansa huippuja.
Älykkyyttä on tutkittu jo kauan. Keskimääräinen älykkyys on sukupuolilla sama mutta jakauma eri. Älykkyyden molemmissa ääripäissä on lähinnä miehiä.
Kun nainen ei löydä miestä, vika on miehissä
Kun mies ei löydä naista, vika on miehessä
Naisten ei tarvitse koskaan katsoa peiliin missään asiassa.
Laita tähän jokin random sähköposti niin pistän viestiä
Vierailija kirjoitti:
37mies kirjoitti:
Tässähän ei nyt puhuttu tulotasosta halaistua sanaa, ja älykäs et selvästikään ole, joten aloitus ei koske sinua millään tavalla.
Siinähän puhuttiin koulutetusta itsestään huolehtivasta miehestä. Eli koulutettu tarkoittaa että mies on hyvässä ammatissa , saa hyvää palkkaa koska naiselle ei kelpaa huonopalkkainen hitsaaja kumppaniksi.
Mä oon jo täällä valmiiksi ;) kirjoitti:
Napa... eiku rapakympissä :))) https://www.youtube.com/watch?v=EVjrpImlLMY
Siinä on suomalaisia Uroksia isolla U:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PICK MEEEEEEEE!
Tais kolahtaa ja kovaa. Olen tasa-arvon kannattaja eikä kenenkään tarvitse pick me. Olen samassa parisuhteessa ollut aina.
Moni ikisinkku ihmettelee "onneani". Ei se ole onnea. Se on tasa-arvoa. Sitä että molemmat saavat olla mitä on hyvine ja huonoine puolineen. Ei vihata. Rakastetaan.
Kokeilkaa joskus.
Eli toisin sanoen tiedät itsekin, ettet kelpaisi kenellekään muulle. Parisuhteessa pysyminen ei ole naiselta mikään saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun miehen voit löytää, mutta suomalaiset ovat niin pulskaa porukkaa että voit joutua tyytymään pullukkaan. Eihän miehet itsestään viitsi huolehtia, siksi lihavia suomalaisia miehiä on jopa enemmän kuin naisia, vaikka eivät mistään raskauskiloistakaan kärsi. Mutta laihtuminen on miehille helpompaa, ehkä voit laittaa ukon dieetille.
Olet väärässä. Lihavia naisia on enemmän. Ylipainoisia miehiä enemmän, lihavia naisia enemmän. Tämä ero on käyty monta kertaa täällä. Skarppaa vähän.
My bad, en jaksa tarkistaa. Läski kansa ollaan kuitenkin.
Näkeehän sen, tosiläskeissä on naisia enemmän. Onko molemmille sukupuolille painoindeksit samat?
Mistä löytyy nainen joka ei ole jännis miehen käyttämä?
Ei kaikilla aloilla ole kätevästi 50/50 sukupuolijakaumaa niin että missä tahansa opiskelijariennoissa olisi valtavasti vastakkaisen sukupuolen edustajia valittavaksi. Ja taidat olla vielä aika nuori kun käytät sanaa hikke korkeakouluopiskelijoista, jotka eivät haaskaa aikaansa haalariryyppäjäisissä. Me aikuiset kutsutaan sitä piirrettä mm. tavoitteellisuudeksi ja kunnianhimoksi.