Lopettaako vainoaja ikinä yhteydenottoja?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin sua on vainottu? Voisitko vähän avata? Kaikki yhteydenotto ei ole aina vainoamista
Kaikki epätoivottu yhteydenotto ON vainoamista.
Estot päälle. Jos ilmestyy ovelle niin soitto poliisille, kuvaa kotirauharikkomisia, se riittää että ilmestyy pihaan.
Ihan tosissaanko luulet että täällä yksi ja ainoa ihminen kyselee miten vainoamisen saa loppumaan? Nyt ulos, pihalle vaan ja lopetat vauvapalstan kyttäämisen.
Omani ei ole lopettanut kokonaan, mutta ottaa nykyään yhteyttä paljon harvemmin. Myös viestien sisältö on muuttunut normaalimmaksi. Eli tätä on nyt kestänyt yhteensä noin 20 vuotta ja viimeiset 10 vuotta ovat olleet helpompaa aikaa.
Tämä puhelimen eston laittaminen on vähän niin kuin koulukiusatun siirtäminen toiseen luokkaan.
Ei välttämättä lopeta koskaan, ikävä kyllä. Taas löytyi viestejä FB:n roskapostista henkilöltä, joka sai kahdesti laajennetun lähestymiskiellon noin 20 vuotta sitten. Mutta numero on salainen, joten ei pääse sitä tukkimaan eikä tiedä työpaikkaani. Joten ei ole päässyt enää vainoamaan.
Työpaikalta oli tämä vainooja.
Joku sinulle tuikituntematon voi ottaa simätikukseen ja alkaa kirjoittaa anopalstoilla jatkuvaa tuubaa.
---
Minulla oli hiljattain eräänä iltana korkea leposyke ja voimakkaita sydäntuntemuksia/ahdistunut olotila, sillä täällä ollut aloitus antoi vaikutelman, että se tuli kenties niinkin läheltä kuin omasta talostani.
Aloitus oli äärimmäisen aggressiivinen, halveksiva ja sisälsi kuolemafantasioita.
Kirjoittaja oli lisäksi selvästi paranoidi, sillä hän heitti ilmaan syytöksiä omasta neuropatiakivustaan, kuinka hän varmasti tietää, että kipu on peräisin 'mustan magian rituaaleista, joita häntä kohtaan suoritetaan'.
Henkilö vieläpä yksityiskoht. kuvasi, kuinka hän 'kuulee tiettyjä loitsusanoja', kuten tunteja päivittäin hoettavaa 'neuropathii'. Teksti ei selvästikään ollut trållin huumoripila, vaan selvästi paranoid. skits0freniapotilaan vakavissa harhoissa kirjoitettu psyk--ttinen tuotos. Hän puhui todella korkealentoisia, harhaisia asioita.
Nämä olivat hänen päänsisäisten ääniensä kertomaa, tietysti.
Olen edelleen jollain levelillä pois tolaltani tuon tekstin takia. Onko tämä henkilö minun lähelläni ehkä suunnittelemassa jotain sabotaasitekoa kotiani kohtaan.
Kylmäävä, erittäin stressaava ajatus.
Henkilö ei ole koskaan puhunut kanssani, silti tällainen vaino.
Mun exä ei vainonnut muuta kuin kyttäämällä. Ilmestyi samoihin paikkoihin missä kävin (kauppaan, kuntosalille) ja ajeli kämppäni ohi jatkuvasti. Tätä kesti melkein 3 vuotta. Mutta kerran kun olin yhden tuttuni kanssa kadulla asuntoni edessä ja hän taas ajoi siitä ohi, niin sen jälkeen en ole nähnyt vilaustataan. Ilmeisesti nolotti jäädä kiinni kyttäämisestä.
Olen erittäin kärsivällinen, rauhallinen järjen ihminen. Ymmärrän syvästi ihmisyyttä. Olen luontainen psykologi ja terapeutti.
Kuitenkin - ensimmäinen kerta täällä palstalla, kun minulla on sisäinen tunne: en voi tätä sivuten ohittaa. Kyseinen henkilö on saatettava rikosvastuuseen. Aiemmin olen ohittanut vastaavat; mustasukkaisuuden ja kateuden ilmaisuina. Mutta tuo kirjoitus oli sitä tasoa hirvittävä, että koin sen ympäristölleen vaarallisen henkilön tekstiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kärsivällinen, rauhallinen järjen ihminen. Ymmärrän syvästi ihmisyyttä. Olen luontainen psykologi ja terapeutti.
Kuitenkin - ensimmäinen kerta täällä palstalla, kun minulla on sisäinen tunne: en voi tätä sivuten ohittaa. Kyseinen henkilö on saatettava rikosvastuuseen. Aiemmin olen ohittanut vastaavat; mustasukkaisuuden ja kateuden ilmaisuina. Mutta tuo kirjoitus oli sitä tasoa hirvittävä, että koin sen ympäristölleen vaarallisen henkilön tekstiksi.
#28 #30 minulta. OgE
Vierailija kirjoitti:
Lopettaa kun et enää vastaa MITÄÄN. No contact. Kesti itsellä vuoden että tilanne hiipui pikkuhiljaa. Nyt 1-2 yritystä vuodessa koittaa kepillä jäätä
Tämähän se on. Hakee reaktiota. Loppuu kun et enää reagoi.
Esim narsisti kyllä muistaa mistä on joskus saanut huomiota, ja saattaa yrittää ottaa yhteyttä vuosikymmenenkin jälkeen, mutta eipä sellaista tarvi enää elämäänsä päästää. Täysin no-contact. Suomessa on helppo salata tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Joku sinulle tuikituntematon voi ottaa simätikukseen ja alkaa kirjoittaa anopalstoilla jatkuvaa tuubaa.
---
Minulla oli hiljattain eräänä iltana korkea leposyke ja voimakkaita sydäntuntemuksia/ahdistunut olotila, sillä täällä ollut aloitus antoi vaikutelman, että se tuli kenties niinkin läheltä kuin omasta talostani.
Aloitus oli äärimmäisen aggressiivinen, halveksiva ja sisälsi kuolemafantasioita.
Kirjoittaja oli lisäksi selvästi paranoidi, sillä hän heitti ilmaan syytöksiä omasta neuropatiakivustaan, kuinka hän varmasti tietää, että kipu on peräisin 'mustan magian rituaaleista, joita häntä kohtaan suoritetaan'.
Henkilö vieläpä yksityiskoht. kuvasi, kuinka hän 'kuulee tiettyjä loitsusanoja', kuten tunteja päivittäin hoettavaa 'neuropathii'. Teksti ei selvästikään ollut trållin huumoripila, vaan selvästi paranoid. skits0freniapotilaan vakavissa harhoissa
Jos et itse ole sairas, älä mene muiden juttuihin mukaan.
Kannatan myös täydellistä huomiotta jättämistä, provosoitumattomuutta, vastaamattomuutta. Jos yhteydenottoyritykset tästä huolimatta yksipuolisina jatkuvat ja muuttuvat hyökkäävämmiksi sisällöltään tai jos tilanne etenee siihen että henkilö alkaa ilmestyä kotisi nurkille tms. niin siinä vaiheessa poliisiin yhteys.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Upppp