Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sopia, että ei tapailla muita, kun

Vierailija
29.01.2023 |

Ollaan harrastettu seksiä. Ja muutenkin otettaisiin nettideitti profiilit pois käytöstä?

Ideoita miten ottaa sen puheeksi miehen kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kehdannut harrastaa seksiä tyypin kanssa,niin kait kehtaa puhuakin hänelle? Mitäpä sitä häpeilemään, jos sinusta tuntuu tuolta niin sanot hänelle. Sitä ei voi tietää, että mitä hän vastaa sinulle. Jos ei suostu yksiavioisuuteen niin eipä kannata uhrata enempää effortia tai paukkuja tyyppiin.

Vierailija
2/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan mihen kanssa 1,5 h ajomatkan päässä ja on hirveä ikävä kokoajan. Hän on niin hellä ja huomaavainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte sopia vaikka jatkossa pukeutuvanne samanlaisiin tuulipukuihin. Sopimuksiin ei ole mitään muuta sääntöä kuin se, että molempien on siihen suostuttava.

Vierailija
4/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kehdannut harrastaa seksiä tyypin kanssa,niin kait kehtaa puhuakin hänelle? Mitäpä sitä häpeilemään, jos sinusta tuntuu tuolta niin sanot hänelle. Sitä ei voi tietää, että mitä hän vastaa sinulle. Jos ei suostu yksiavioisuuteen niin eipä kannata uhrata enempää effortia tai paukkuja tyyppiin.

Joo, hyvä idea siitähän tietää haluaako mies sitoutua vai vielä katsella parempaa jos haluaa olla vielä netissä. Kiitos!

Vierailija
5/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka oli sopinut näin toisen tapailunaisen kanssa. Kyllä hänkin sen lopulta tajusi, vaikka vähän hidas olikin, että mies koki edelleen olevansa sinkku.

Kauan kyllä kesti, vaikka mies viestitteli ulkomaanmatkoiltakin koko ajan muille naisille.

Vierailija
6/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että jos on tyyliin viikko tapailtu ja harrastaa seksiä tämän tyypin kanssa niin sitten voi alkaa vaatia että kummatkin keskittyy toisiinsa eikä saa muita tapailla?

Tälläisen ehdotuksen jäljeen minä sopisin että ei enää nähdä.

Liian omistushaluiset ihmiset on kammottavia.

Vierailija
7/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus miestä joka oli etäsuhteessa. Hekin olivat sopineet että eivät tapaile muita.

Vierailija
8/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikalailla mitä tahansa voi sopia. Se on sopimisen idea. Eri asia on sitten, haluaako se toinen osapuoli sopia niitä asioita, joita sinä haluat.

Vierailija
9/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa tapailtu kuukausi, nyt eka kerran seksiä, koska asutaan kaukana toisistamme. Se oli taivaallista. Nyt haluaisin miehen vaan itselleni. Mutta taidan olla narisematta noista nettideiteistä vielä. Etten säikähtänyt häntä pois. Mies oli käynyt mun happy pancake sivulla eilen ennen kun menin hänen luo. Liekkö oli käynyt katsomassa milloin olen ollut happypancaksessa aktiivinen.

Ap

Vierailija
10/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että jos on tyyliin viikko tapailtu ja harrastaa seksiä tämän tyypin kanssa niin sitten voi alkaa vaatia että kummatkin keskittyy toisiinsa eikä saa muita tapailla?

Mun kaikki sinkkuystävät ovat tapailleet yhtä kerrallaan, eivätkä ole millään tavalla omistushaluisia. Ymmärrettävästi kiinnostaa tilanne, onko tapailukumppani samoilla linjoilla vai ei.

Vierailija
12/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan puheeksi, jos säikähtää niin säikähtää.

Vierailija
13/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos ollaan tosissaan toisen kanssa, niin se tulee ihan luonnostaan ettei tapailla muita.. Tai ainakin itselläni jos oikeasti tykkään jostakin tyypistä, niin ei mun tee todellakaan mieli tapailla muita. 

Jonkun aikaa sitten tapailin yhtä miestä, jonka kanssa koin tarpeelliseksi käydä keskustelun siitä, että deittaileeko hän muita vielä... Vastaus oli kieltävä, mutta suhteemme loputtua mulle selvisi, että oli säätänyt kuitenkin exänsä kanssa mun selän takana :D Eli odottelen edelleen sitä, että törmään siihen kenen kanssa asiat menee luonnostaan eikä tarvii erikseen kysyä tapaileeko muita vaan voi olla vaan varma toisesta. 

Vierailija
14/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellaan ap. Voi myös imeskellä kookkaita tisujasi ja nännejäsi, sivellä sievästi pimpinhuuliasi, pussata pimppiäsi hellästi ja työntyä sisääsi paksulla kikkelilläni, joka saa vartalosi värisemään ja haluamaan lisää.

Ismo 62

Vierailija
15/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin seksiseuran kanssa, että tapaillaan vain toisiamme. Ihan jo tautienkin takia, mutta ukko paneskeli muidenkin kanssa. Jätin. Onneksi en suostunut kertaakaan ilman kumia, vaikka kuinka vonkasi.

Vierailija
16/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, ettei mies tapailee muita, jotenkin yllättävää olisi jos tapaileisi. On ensimmäisenä aamulla ja illalla viimeiseksi laittamassa viestiä. Joten en taida vielä kysyä tapaileeko muita. Sitten kun ollaan kasvotusten voin kysyä.

Ap

Vierailija
17/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka oli sopinut näin toisen tapailunaisen kanssa. Kyllä hänkin sen lopulta tajusi, vaikka vähän hidas olikin, että mies koki edelleen olevansa sinkku.

Kauan kyllä kesti, vaikka mies viestitteli ulkomaanmatkoiltakin koko ajan muille naisille.

Jatkan vielä että nämä olivat sopineet että Tinderistä poistutaan. Mies tekikin näin, mutta jatkoi silti oloaan FB:n deittisovelluksessa sekä tapaili muita, joihin oli tutustunut ihan live-elämässä. Ihmettelin kyllä, miten nainen pystyi kuvittelemaan seurustelun 8kk:n ajan, vaikka kaikki merkit ja tieto oli käytännössä naaman edessä.

Vierailija
18/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaatinut. Vuosi sitten sovittiin noin miehen kanssa. Olemme edelleen yhdessä.

Eli et halua parisuhdetta.

Vierailija
19/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuon sopia. Eri asia sitten, noudattaako toinen osapuoli sopimusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä