KARMEIN TATUOINTI jonka olet koskaan nähnyt?
Minä näin netissä kuvan, jossa lihavan naisen kaulassa on teksti "Edward was here" ja kaksi reikää jotka näytti luodihaavoilta vaikka piti kai olla torahampaiden jäljet. Ja sitten se teksti vielä! Nainen ei edes vaikuttanut hirveän nuorelta.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on oikein hauska idea.
Joo otetaan teineille suunnatusta kirjasarjasta vampyyri jolla ei edes ole torahampaita, marssitaan tatuointiliikkeeseen ja leikitään vampyyrin morsianta.
Olin rockabilly-tapahtumassa ja meinasin saada köniin kun sanoin yhdelle naiselle vessajonossa hänen tatskastaan että zombie-Elvis onkin hauska idea! Ei ilm. ollut Elviksen tarkoitus näyttää kuolleelta nousseista. Ja oli vielä iso kuva selässä..
Minulla on myös vampyyrin purema- tatuointi. Sisäreidessä. Mitään Twillight-pas kaa en kuitenkaan siihen sotkisi ja olin tarkka mm. puremajälkien mittasuhteista. Googleen kun laittaa hakusanaksi,saa sekä upeita että järkyttäviä kuvia. Osa näyttää tosiaan kuin olisi poralla kairattu tai ammuttu pistoolilla!
Tätä kuvaa en häpeä,mutta niskassa oleva timantti pitäisi peittää. Ensimmäinen kuvani. En erityisemmin edes välitä timanteista.
Tuohan on oikein hauska idea.