Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*HEINÄHIPPUSET viikonloppu*+*

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten voinut pitää näppejäni erossa testistä... tikussa on niin hailu haamu kuin olla voi. Ottaa päähän pirusti, koska mullahan kesällä oli kaksi vastaavaa tapausta. Ensin tuskin näkyvä haamu, joka vahvistui näkyväksi haamuksi, mutta ei koskaan kunnon plussaksi. Ei siis kauhean korkealla ole toiveet. Uskon, että närästys on siis ihan sitä ihteään, mutta että ei tämä tule kestämään... blaah. Milloinkohan sitä uskaltaisi testata uudestaan.

Mies ei suostunut tikkua edes tihrustamaan, sanoi, että sähän näet siinä just mitä sä haluatkin nähdä.

Oireita tällä hetkellä pieni närästys ja ristiselän jomotus, ei muuta :(

Piipaa: Jos se SheDevil kohta tänne tulee, niin nimi ei todellakaan tätiä pahenna. GRRR...

Tulethan sitten heti huomenna kertomaan, miltä tikku näytti, joohan? Uskon, että piinaamista on ollut noitten sun haamujen kanssa. Peukutan ihan älyttömästi sen plussan puolesta.

Täällä on vielä tosi monta piinailijaa. Ihanaa, että on seuraa, koska luulen, että roikun täällä vielä viimeiseen asti. (Joko SheDeviliin tai plussaan asti)

Iksu 29/28-35 dpo 14

Vierailija
22/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea MotherOf4!!!

Piipaa, mie toivon, että sitä tätiä viivyttää semmonen pikkunen vauvan alku sun masussa ja pääset huomenna testaamaan plussaa!

Mami0203: mulla ei henk.koht. kokemusta, mutta kaverille kävi niin, että testit näytti pari viikkoa negaa (vaikka menkat oli siis pari viikkoa jo myöhässä). Toivottavasti sullakin kohta piina päättyy ja saat plussan siihen testiin!

Iksulle pidän peukkuja, että sun hailu haamu tietäs tällä kertaa oikeeta plussaa! bd bd bd

Ja sit ).( Se täti, SHEDEVIL, per.... saapui tänne tänään sittenkin! Kp 28 vaihtui kp 1:ksi. Kaikki oireet oli siis tälläkin kertaa joko kuviteltuja tai sit ihan oikeita MENKKAoireita. :( 7. yrityskierto alkakoot, puoli vuotta toivetta pikkukakkosesta nyt takana..

Tää lähtee sit haaveilemaan elovauvasta, mutta te toiset saisitte nyt kyllä sitten kaikki painua tonne odotus-puolelle! :)

~~ plussatuulia kaikille ~~~

-S- kp 1/26-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti iksun haamu vahvistuu plussaksi!!

Sekä Sanna P:lle tsemppiä elokuisiin.

Mä en saa päätettyä et haenko testin tänään vai en, mies on jotenkin taikauskonen et jos nyt testaan niin menkat alkaa, mut mä yritän vakuuttaa et jos se on nega niin eiköhän ne kuvitellut oireetkin sitten häviäis...

Oireet on edelleen, mahakin on nyt turvoksissa mut niinhän se on aina ennen menkkoja. Rintojen arkuus ja turvotus puuttu ainakin viime kierrosta, eikä vessassakaan tarvinnut näin tiheesti juosta.

Mut jos mä ostan sen testin tänään ja testaan huomen aamuna...

CalZal kp29/28-31

Vierailija
24/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-P. Voi kurjuuksien kurjuus. mokoma shedevil, olis saanu pysyä poissa. :' ( En voi muuta kuin toivottaa parempaa onnea ensi kiertoon.

mä kyllä todella toivon, että sä oisit oikeessa ja menkkojen viivästymisen syy ois tuo..

jotenkin on vaan niin vaikee siihen uskoa, kun ei oikeestaan oo mitään oireita. ei ees sitä pientä painontunnetta mikä on aina ollu selvä merkki. Lieviä menkkajuilimisia on ollut varmaan jo viikon, ja etoisat olotilat tais kuulua hallusinaatioihin.

Ainoo ihme juttu on muuten, että mun nivusia vihloo välillä. siis aika usein, kun oon oikein pannu sen merkille. onko kukaan koskaan kuullu, että tuommonen vihlonta vois olla r-oire?

mistä ihmeestä se vois johtua, että joskus testit näyttää sitä plussaa niin myöhään joillekin? Lähteeköhän joskus alkiot vaan kehittymään paljon hitaammin kuin normaalisti ja onkohan se huono juttu.. hmm. Mystisiä juttuja.

Iksu! Voi, toivotaan ihan täysillä, että tällä kertaa se haamu vahvistuu ja reippaasti!

Hmm, jotain muuta oli mielessä, mut unohdin..

Vierailija
25/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-P: No voi ei ! Suuren suuret pahoitteluni tuosta SHEDEVIListä. Ja onnea kovasti ensi kiertoon, se voi olla, että taas perästä tullaan....

mama0203:toivotaan, että negasta huolimatta täti pysyy poissa ja plussa siihen tikkuun piakkoinkin ilmestyy!

Iksu07: Millä testasit? Voi kun sun haamu olisi nyt sitä ihteään.

Calzal: Kyllä sulla on rautaisat hermot, kun olet pystynyt näppisi testistä irti pitämään!

Oma napa: Päätä särkee niin hemmetisti, ja olo ei kyllä voisi olla yhtään vähempää raskaana oleva. Päänsärky on kyllä surkea merkki ja yleeensä siitä saapuvasta tädistä. Itsehän hätähousuna testasin siis jo torstaina dpo 9 haalean haamun, tuli kyllä ihan testiajan sisällä, mutta siis juuri kunnon valossa silmällä erotti, ei tarvinnut kuitenkin käännellä tai väännellä, näkyi siis joka suunnasta. Herkkyys oli sen 12 iu/ml ja kyllä mä jotenkin skeptisesti suhtaudun noin herkkään testiin, koska naisella kait se norm. hcg pit. kuitenkin voi olla alle 10 ja kyllähän sekin voi sen hailakan haamun saada aikaiseksi. Jos nyt täti ei sitten tule tiistaina ja pääsen testaamaan niin ostan taatusti hieman epäherkemmän testin niin, ei tarvitse sitten pähkäillä...

no kaikille vaan tsemppiä ja taitaa kaikilla lopuilla jäljellä olevilla heinähippusilla olla olo kuin tulisilla hiilillä!

Vierailija
26/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä malta olla poissa. Kävin taas surffailemassa perhesuunnittelu -sivuilla, joilta löytyy (mieltäylentävää) faktaa raskauteen liittyen. Minä tietenkin käyn siellä aina lukemassa keskenmenofaktaa ja päivittelen omaa onnistumisprosenttia (60% mahkut sitten kun menkat selkeästi myöhässä). Oikeat angstisivut. Toisaalta sieltä löytyy kyllä vastaus siihen, että miksi se raskautuminen ei tapahdu kaikilla ekasta kierrosta.

Sanna-P: Lohdutushali ja kovasti onnea seuraavaan yrityskiertoon.

Wintergirl: Testasin shittarin RFSU-testillä (olikohan se tommonen se kirjainlyhenne) en tiedä tarkkuuta. Toivon tosiaan, että tästä tulisi jotakin, mutta epävarmuus kalvaa. Tiedän, että jos saan plussankin, niin silti jokainen vessareissu on pieni painajainen paperin tutkimisineen.

Iksu29/28-35 dpo14

Vierailija
27/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin kauppareissulla sen rfsu:n testin ja negaahan se näytti tai ehkä jotain haamun tapasta mut niin paljon oon kuullu kuinka se näyttää väärin, et aika hyvin on usko mennyt :(

jos ei menkkoja näy tiistaina, niin testaan sen toisen liuskan silloin mut eiköhän se täti ilmaannu huomenna...lämmötkin lähteny vähän laskuun joten sekin viittais siihen että ei tuu plussaa täältä.

Mutta vielä jaksan tsempata teitä jotka piinailette tai olette haamun saaneet!!

Ja kyllä mä roikun täällä niin kauan kuin se täti saapuu ja heittää konkreettisesti elokuisiin.

Vierailija
28/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä minä nyt vastavierailulla täällä tuolta odotuspuolelta ;D Olenhan toki tein juttuja lukenut vähän väliä, mutta en ole kommentoinut suuntaan enkä toiseen... Mä ite oon jotenkin apeena tai väsynyt (nyt rv8+2) ja pelkään keskenmenoa aivan hullunlailla,jos noin voi sanoa edes!?

Onnea kaikille plussan saaneille ;))) Hirmusesti vauvaliimaa kaikille!

Kaikille tädin jyräämille tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!! Usko meinasi minultakin mennä,kun yli 1,5 vuotta yritimme pikukakkosta... Mutta toistaiseksi olen ainakin raskaana.

Piipaa: Kyllä mä nyt uskoisin kuitenkin sun saavan PLUSSAN vielä! Sä kiusaat itseäsi enempi noilla LIIAN AIKAISILLA testeilläsi. Minusta silti siinä yhdessä aika aikaisessa oli ihan selkeä plussa! Ihmehomma jos nyt kuitenkin täti kurvaa paikalle! Potkin Ja kovaa potkinkin sitä pois luotasi!!!!!!!! Toki en ihan oo selvillä noista lääkkeiden vaikutuksista,kun itellä ei oo minkäänlaista kokomusta niistä. Toi sun mainitsema nivus tai joku muu vaiva (huono muisti mulla) on aivan tuttu mulle. Jonnekin rv6+ jatkui sellainen ikävä niinkuin repäisykipu tuolla nivusissa tai jossain miltei aina noustessa... Ei se siis tuskaa tehnyt,mutta sattui kuitenkin, outo oire! Oon muutenkin seurannut mitä sulle kuuluupi =D Sun testisivu on mulla suosikeissakin ;D Ihanat tytöt sinulla jo onkin ;D

Hurjasti plussia toivon teille kaikille tasapuolisesti++++++++++++++++++++++++++++++++++++

S@nde,joka kuumeisesti odottaa keskiviikon varhaisutraa ja sykkivää pientä sydäntä

Vierailija
29/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, mä niin toivon, että keskiviikkona näet kauniin selvän pienen sydämen sykkeen ja saat lopettaa pelon ja huolehtimisen. tuuthan sitten heti kertomaan!

Tuo mun nivuskipu ei oo sellasta repäsykipua vaan pelkkää ihmeellistä vihlontaa. Mä oon noita repäsykipuja oikein yrittäny tietoisesti " saalistaa" , mutta enpä oo onnistunut. Se ois niin hyvä merkki, kun vois olla varma, että kohtu kasvaa, kun on tehny kiinnikkeitäkin.

tänään onkin sitten vihlonu selkää, mikä juttu se sitten lienee.. Ei kuulu mun tyypillisiin menkkaoireisiin muttei myöskään tavallisiin raskausoireisiinkaan.

Mut luulis nyt, että huomenna asia viimein selviää.

Heh, musta on aika hauskaa ollu seurata, että miten montaa ihmistä mun vaatimaton persoona kiinnostaa! ainakin laskurin mukaan tosi montaa ja se on aikas kivaa! =D

Tietty kaikki tutut käy varmasti kurkkaamassa, mutta enempi niitä onkin kuin oon luullu!

Jos oisin raskaana niin pitäs varmaan jatkaa sivujen päivittelyä odotusajan kuulumisilla! =)

Mut nyt bb.n pariin!

Halaus sinulle vielä ja oikein onnellista ja turvallista loppuodotusta!

T. piipaa

Vierailija
30/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jänniä hetkiä kaikilla, voi kuinka ihanaa!!!

Nyt plussaonnea kaikille.

S@nde: onnea keskiviikon ultraan, tulethan kertomaan kuulumisia?

Ihanaa kuulla että teille saapui ilouutinen pitkän yrityksen jälkeen, antaa toivoa meillekin =) Jospa siis meillekin pian, muutaman kuukauden sisällä??? Kävittekö te missään tutkimuksissa tai tiedätkö muuten oliko jotain " vialla" ?

Paljon vauvaliimaa sinne ja ihanaa odotusta!!!!

Omaan napaan ei sitten mitään, tai menkkaoireita ja semmoista kipuilua joka ei todellakaan voi kuulua raskauteen =(

Mieli maassa.... mutta kyllä mä täältä vielä ponnistan, olettehan te niin ihania tsemppaajia!

Plussatuulia!!!!!

Vierailija
31/32 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui päivän etuajassa taas kaikkine kammotuksineen eli nyt sitten taas kp 2/28 meneillään. Plussaonnea muille:)

Vierailija
32/32 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sitten tän vuotista BB:tä olla katsottu lainkaan,kun ei näy! Ajatelkaa meillä ei oo vielä digiboxia... No,kaikki ajallaan,eipä meillä nykyisin juurikaan tv:tä ehditä edes katsoa!? Pakoa oon koittanut aina katsoa,mut silloin,kun pääsen vasta 21,niin en paljon lopusta ehdi nähdä =( No se siitä!

Kirjoitinkin jo kerran pitkät tovit, mut tais mennä pittiavaruuteen,joten näin yövirkkuna koitan kasata tiivistelmän kuitenkin nyt vaan toisinnoksi.

Kyllä mä luulen Piipaa sun saaneen paljon " kavereita" ,kun oot mites sen nyt sanois... IHANA listaemo/listailija, kun jaksat itsestäs huolimatta kaikkia auttaa! Siis tietoa tai ei,niin linkität kaikille apuja tai oot hengessä mukana ;D Mua ainakin vedit veturinlailla eteenpäin, vaikka olinkin jo toivoni menettänyt, niin vuoksesi tulin aina vaan tänne roikkuun ja kurkkiin kuulumisiin ja koukkuun jäin! vaikkakin oon laiska kirjoittamaan,niin lukemassa käyn miltein päivittäin,vaiks ei aina aikaa oiskaan... Joten suuri kiitos sinulle ja kunnon halirutistus vielä päälle =D Toivottavasti saat plussan aamulla dddddddbbbbbbbbbb

Tulenhan mä tottakai kertomaan teille ultra kuulumiset keskiviikkona! Malttia silti, kun ultra on vasta klo.16,joten illalla pitäis sitten jotain kuulua....

Meillä pikkukakkosen yritys alkoi 3/2005. Imetyksen lopetin 8/2005,kun raskaudesta ei näkynyt jälkeäkään! Esikko tärppäs heti,kun vaavia toivoin ;D Gynellä kävin 11/2005 ja kaikki oli ok! Sovimme että jos jussina ei oo tärpännyt, niin tuun uusiksi. Tein muutaman kierron ovistestejäkin ja oli kuin olin kuvitellutkin. En mennyt sitten jussina, kun yritys oli jäissä talon myynnin vuoksi... Aloimme rakentamaan uutta kotia meille syksysellä ja elokuussa aikataulutimme, että kesällä 2007 pitäs päästä muuttamaan ja niimpä yritys alkoi taas... Elokuussa mulla oli ihme tulehdus,joka kait kohtutulehdukseksi määriteltiin!? (Toki oli ollut mein metsäisellä tontilla puuhomissa,et epäilivät myyräkuumetta ja jänisruttoakin) mutta tulehdusarvot oli huimat samoin kuumetta 40 ja kahdella antibiootilla hoidettiin, joista toista jatkettiin vielä toinen kuuri arvojen laskun vuoksi! Syyskuussa sitten oli mun siskon häät ja toivoin,että ei menkkoja alkais, mut kuis kävikään... just häihin osui armoton turvotus ja toisen päivän jomotus!!! No, mut 22.9. oli sitten mun tän hetkiset vikat menkat ja sisko meni naimisiin 23.9. ;D Empä tiedä sitten mikä oli tai mikä auttoi,mutta nyt olen kuitenkin onnellisesti raskaana =)))) Ihme juttu tuo,et toisesta heti raskaaksi ja toista saa odottaa pitkään.... Mutta on se helpottavaa tietää,et on ainakin tuo yksi jo olemassa ja nauttia hänestä!

Öisin terveisin S@nde