*+*HEINÄHIPPUSET viikonloppu*+*
Kommentit (32)
:' (
Lämmöt on edelleen ok, mutta eipä näy tikussa taaskaan haamujen haamua kummempaa joten eiköhän tää jännitys ollut tässä.
Taitaa olla noiden lugejen ansiota, kun lämmöt on näin hyvät vieläkin.
no eiköhän se täti huomenna viimestään saavu.
Parempaa onnea muille.
piipaa kp 27/(26)27 dpo 15
vaikka tuo testi nyt ei mitään kerrokaan niin jospa kuitenkin.
Täälläkin mieli on maassa, mä olen kummassakin aiemmassa raskaudessa tiennyt ihan varmaksi ennen menkkojen alkamista että olen raskaana, ja vetäähän se mielen matalaksi kun nyt ei tunnu miltään, tai tuntuu juuri siltä että täti kurvaa hetkenä minä hyvänsä.... no koitan ajatella, että kunhan nyt sitten kurvaisi ajoissa, kiertoni kun venyy aina välillä niin hirmuisen pitkäksi =(
Pitää kekesiä mukavaa touhua perheen kanssa eikä mioettiä näitä.
Muille siis plussatuulia!!!!!
Piipaa00: no voi ei, tosi kurjaa! Ihme juttu kyllä sitten tuo eilinen haamu, mitäköhän häikkää se oikein olikaan! Oikein paljon lohtuhaleja sinne!!!!
Sofia27: älä vielä luovuta! Kun kuopuksen kanssa plussasin niin mulla oli ihan loppukierrosta joinain aamuina lämmöt matalalla ja sitten taas nousivat. Ilmeisesti johtui siitä, että raskaus saa aikaan myös hurjan estrogeenierityksen ja estrogeeni laskee taas puolestaan lämpöä! Eli kovasti sulle pidän vielä peukkuja!
Sanna-P: Mitäs sinne kuuluu? Oireita?
Ketäs muita piinailijoita vielä oli, sori kun, en nyt nikkejä muista, mutta onko oireita ja koska testaatte????
Oma napa: Mulla on edelleen huimausta, joka on mulle todella poikkeuksellista, ei ole ollut normaalisti, eikä myös koskaan raskausoireena. Eilen alkoi sitten tuo vessassa ravaaminen eli pissattaa koko ajan. Kyllä minua jännittää, että miten käy. Oireet ja tuo haamu tietenkin sopii tosi hyvin raskauteen, mutta täytyy nyt vaan jännätä jaksaako pitää kiinni, että pääsee tiistaina testaamaan tai keskiviikkona.
Kertokaahan kuulumisia, että saadaan pinkka pidettynä aktiivisena loppuun asti!
Toivotaan että lämmöt pomppaisivat nousuun ja sinäkin pääsisit pian ilmoittamaan ihania uutisia!!!!
Duracel: hei hetkinen, olen ihan missannut sinun kierronpäiväsi. Missä vaiheessa ole menossa, milloin testaat?
ja omanihan olivat 26/29 ja dpo 11
Vaikee se on enää ihmettä toivoa vaikka mieli teksi.
jotenkin tää itkuherkkyys taitaa olla ainoo jota vois oireeks kuvitella. oon taas tursannu koko aamun ihan ihme jutuista..
Tai jospa vaan on kaikki hormonit muutenkin sekasin..
Sofia! Ei tuo vielä ole ollenkaan huono merkki! noiden ff käyrien mukaan monella on tullut lopussa tuollanen hyppy alaspäin ja silti on ruvennu taas nousemaan niinkuin Wintergirlkin sanoi!
Tutkin niitä nyt enempikin, kun yritin selvittää, että onko kaikilla joilla on progesteroni tukena pysyny lämmöt ylhäällä loppuun saakka. ei ollu, monella oli siitä huolimatta laskeneet jo ennen tädin tuloa. hmm.
Duracel! Mulla on sama homma, oon ihan selkeesti tienny tuloksen molemmissa aiemmissa jo hyvissä ajoin ennenkun tädin pitäs saapua. Senkään takia ei tee mieli enää viritellä mitään toivoa..
wintergirl! Mä luulen, että toi eilinen oli joku virhe tikussa tai sitten taas kerran kemiallinen raskaus.
Sun oireet kyllä kuulostaa niin hienoilta, ihanaa! =)
Ilmoita asiaton viesti
Mä en itsekään ole ihan varma kiertopäivistäni, mutta aika lopulla mennään, toisaalta mun kierto voi venyä ihan helposti kymmenelläkin päivällä... testata en aio, ei ole ollenkaan sellainen fiilis =(
Ihmeisiin mä en taida enää meidän kohdalla uskoa.
Mutta teille muille toivon niitä sitten meidänkin puolesta!!!!
Niin jännältä sinunkin tilanteesi kuulostaa, että tulehan pian kertomaan mukavia ja odotettuja uutisia, jooko?
Voi, olipa Sofialla, Piipaalla ja Duracelilla nyt mielet vetäny matalaksi. Tsemppiä teille ja toivotaan nyt kuitenki, että olisi se heinähippunen sittenkin saanut alkunsa.
Wintergirl: kyllä nuo sun oireet on ihan selkeitä raskausoireita :)
ON: ei oireita. Ei kyllä vielä ole myöskään ilmaantunut sitä mulle tyypillistä menkkajomotustakaan. Synnytyksen jälkeen mulla on nykyään nimittäin joka kierrossa ennen menkkoja alkanu tuntumaan vähän samanlaiselta kuin ne avaavat supistukset (siis tietenkin 1000 kertaa lievempinä), yleensä tuo jomotus alkaa heti aamusta. Nyt ei vielä ainakaan mitään. :)
Kassellaa ja jännitellää..
S kp 27/26-29
Kylläpä osaa olla harmaa päivä. Toivottavasti tänne harmauden keskelle pian saadaan piristäviä plussauutisia.
Lisää plussauutisia tarkoitan, koska Emmileehän sellaisia tuossa eilisesä pinossa kertoilikin. Onnea! Onnea! Ihanaa odotusaikaa :) Toivottavasti tavataan toisella puolella piakkoin.
Piipaa: Nyt et saa kyllä heittää vielä kirvestä kaivoon. Ylös sieltä rämpimästä, ei ennen surra ennen kuin täti kurvaa paikalle. Nyt pidät vaan sen SHEDEVILin poissa. Onko selvä. Tämä oli käsky.
Wintergirl: Aivan ihanat oireet, kyllä olet niin raskaana :) hihityttää täällä kuin pientä tyttöä. Tervemenoa kohta odotuspuolelle.
Duracel: Pää pystyyn sinäkin! Ja pidät kanssa tädin loitolla!
Sanna-P: bdbdbd oireettomuuskin on joskus hyvä merkki :) Ainakin itse haluan uskoa niin, kun ei oireita ole.
Sofia: Kovasti sinnekin tsemppiä ja peukkuja!
Oma napa on väsynyt napa, mutta tällä ilmalla ja tällaisen työviikon jälkeen en nyt laskisi sitä oireeksi. Huomenna pitäisi SheDevilin aikaisintaan tulla kylään, viimeaikoina on lähettänyt pientä tuhrua ennakkovaroituksena, mutta tänään ei vielä ole moista paperiin ilmestynyt. Oireettomuus vähän mietityttää, mutta nyt en halua rueta maalailemaan mitään piruja enkä toiveunia seinille. Otan vastaan sen mitä tulee. Jos ei maanantaina plussata, niin sitten täytyy varata työterveyteen aika, josko mulla on alkava vatsahaava. Välillä on närästänyt tosi törkeästi. Esikosta vaan närästi koko ajan taukoamatta, että siksi epäilen muuta kuin raskautta. Odotetaan...
Iksu 28/28-35 (kai) dpo 13
Kylläpä monella onkin mieli maassa, harmi :( Toivottavasti vielä monella iloksi muuttuu!
Minä vielä piinailen, testaan alkuviikosta jos vielä tarvista. Oireita on edelleen, eli lämmöt korkeella, rintoja jomottaa, pissattaa ja väsyttää.
Joten eiköhän meitä piinailijoita löydy vielä ensi viikollekin!
CalZal kp28/28-31
Calzal: Tuohan kuulostaa erittäin hyvältä! Ensi viikollako testaat?
Täällä alkaa toivo herätä, koska nyt meinaan närästää ja lujaa ja kaikki :) Kamalaa tämä närästys, mutta viimeksi se tiesi oikein hyvää lopputulosta :) Maltankohan pitkittää testaamista ensi viikkoon. Kiusaus on suuri. Jänskää aika lailla. Piti ottaa rauhallisesti...heh heh
iksu 28/28-35 dpo 13
Perjantaina sain haalean plussan, mikä oli ihanaa kahden viikolla tehdyn negatiivisen testin jälkeen. Haalea se tosin oli, mutta yleensä testit eivät ole plussaa siis näyttäneet. Kauheasti ei uskalla juhlia, pelottaa että jotain vielä tapahtuu. Nyt yritetään elellä enempiä asiaa ajattelematta (kuinkahan tuokin onnistuisi) kunnes päästään hieman pidemmälle.
MotherOf4! Hirmu paljon onnea!
Kertositko oireistasi, milloinka ne alkoivat ja mitkä kiertopäivät sulla on menossa ja milloin testasit ne negat? Paljon kysymyksiä, mutta oon kiitollinen, jos ehdit/jaksat vastata! =D
...nimimerkillä epätoivoisia toivonkipinöitä vieläkin etsivä..
Iksu! Voi *reps ja kops*! kiitos päivän parhaista (itse asiassa ainoista!;) ) nauruista! Vai SheDevil! Enpä oo osuvampaa nimitystä tädin raaskulle vielä kuullukkaan!
Mut ehdottomasti yritän totella! =D
Hurja kyllä oot, jos jaksat vielä venyttää tuon testaamisen kanssa..! ;)
CalZal! kerrassaan lupaavalta kuulostaa sinullakin nuo oireet!
Mulla ei oo kuin yks tikku jäljellä ja päätin, että käytän sen vasta aikasintaan maanantaina ellei täti tule. Tänään kyllä ilmaantu vanha " kamu" eli menkkafinni leukaan joka tulee aina päivää ennen tätiä..
mutta silti sitä yrittää keksiä selityksiä miks ei ihan vielä tikussa näkys ja mikä hitto se eilinen sitten oli ..
jos nyt nimimerkki meni oikein...
Joo, mä testailen varmaan viimeistään keskiviikkona kun silloin ois täällä verenluovutus johon oltiin miehen kanssa menossa...toivottavasti mun ei tarttis ja eikä tosiaan sillä ettenkö haluais...
Kuvottava olo on, toisaalta tuntuu niin raskautuneelta ja samaan aikaan takaraivossa kummittelee et menkat alkaa, menkat alkaa...
Hulluksi täs viel tulee :)
Mutta piinaöitä vielä muillekin piinaajille ja eiköhän sitä taas huomenna täältä itsensä löydä...
MotherOf4. onnittelut plussasta!!
Täällä on monella jännät paikat. Onko kukaan testannut tänään?
Mulla jäi testaamatta, kun kävin yöllä vessassa eikä silloin ollut testinteko mielessä. Oireet ovat kyllä laantuneet. Lämmöt taasen hieman nousseet eilisestä. Dpo12 menossa, joten odottelua edelleen..
S kp26/29 dpo12/15
Tänään oli ihan tylsä aamu, kun päätin etten tuhlaa sitä viimistä tikkua vielä! ;) Jotenkin oli tullu jo niin rutiini tuosta tikuttelusta!
Olin ihan varma, että tänä aamuna on lämmöt alhaalla, mutta ei.. Tää on nyt jo melkosen merkillistä.
mä kuitenkin oon miltei varma siitä oviksesta, siis ainakin kipujen perusteella. Mikähän tätiä nyt sitten mahtaa viivyttää.
Harmittaa, kun jos se ois tullu ajallaan niin se meidän ainoo yrityskerta tähän kiertoon ois osunu hyvään saumaan seuraavaa ovista ajatellen ja huomenna, jos menkat alkaa niin menee varmaan jo liian pitkäks sen suhteen. Ei nuo ukon simpatkaan taida loputtomiin elää.. :(
Ja höh, taas mä täällä alan synkistellä heti aamusta!
Mut joku tulee varmaan kohta kertomaan plussauutisia?! =D
piipaa kp 28/(26)27 dpo 16
Onnittelut eilen plussanneille! Suurella joukolla lupaavia oireita, joten pakko vaan optimistisesti uskoa, että kaikilla lopuilla plussa tulee tai lopulta plussaksi muuttuu!! Tehdään yhteisryntäys odotuspuolelle! Sillä tuntuu, että me ollaan luvattoman kauan saatu odotella, kun loppukuusta vasta päästään testailemaan ;-))
Itse olen kyllä totaalisen pessimistinen, ehkä nämä epäonnistumiset raskautumisen suhteen ovat sen takana. Vaikka yritystä takana on vasta kolme kuukautta niin tää aika tuntuu aivan tavattoman pitkältä. Ensimmäisesssä raskaudessa tärppäsi heti pillereiden lopeetamisen jälkeen, mutta toki olinhan silloin 25 vee, nyt ikää mittarissa yli kolmekymmentä. Oireita olen ollut bongaavinani, mutta se nyt ei kerro vielä mitään... Kuitenkin niin epäilen, että SheDevil tulee paikalle tänään, juuri silloin kun sitä vähiten odottaa! Sillä mieskin on tänään poissa, tulee vasta illalla, joutuisin yksin täällä surkuttelemaan asiaa. Mutta ei pitäisi mennä asioiden edelle, katsotaan mitä tuleman pitää.
Mutta, mutta.. Hyvää, joskin harmaata pyhäpäivää kaikille!
-Katinza- kp 28/28-30
Kyllä on pitkä piinailijan viikonloppu!!
Paljon onnea motherof4, ihanaa kuulla heti aamusta plussauutisia!
Iksu07,calzal ja k@tinka teillähän on myös hyvällä mallilla nuo kierrot ja onhan meitä mukavasti tässä vielä loppukuulla. Olisihan se mukava nyt koko porukalla tosiaan siirtyä tuonne odotuspuolelle.
sofia27: Minähän sanoin, että kyllä ne lämmöt voivat tehdä melkoista siksakkia, vaikka olisikin raskaana. Toivottavasti tuo lämmön nousu olisi nyt sitä ihtiään!!!!
Piipaa00: Onpa erikoista, missähän se tätsykkä nyt sitten oikein viipyy, no ei siinä, ettei sen tarvitse sinne tullakkaan!!!!
Oma napa: Kyllä jännittää, tämä kyllä voi kääntyä ihan miten vaan. Mulla on siis ei raskaana tullut tuota tuhrua 1-2 päivää ennen menkkoja eli siis tänään tai viimeistään huomenna pitäisi jotain tulla. Koskaan ei raskauskierroissa ole tuhruakaan tullut, joten sen melkein siitä sitten tietää, että jos tuhrua tulee niin tulee se tätikin. Eilen oli kyllä illalla tosi kovaa palelua ja taas sellainen huimaus ja pahoinvointi kohtaus eli niitä hyviä oireita. Aamuyöstä alkoi pieni päänsärky, joka edelleen jatkuu ja se taas on kyllä ennemminkin tätioiretta. Lämmöt oli tosi korkeat, mutta niin on kertaalleen aikaisemminkin olleet yhdessä kierrossa dpo 12, että piinaa on niin piinaa. En taida vessaan kyllä uskaltaa laisinkaan, vaan eiköhän se jossain vaiheessa ole pakko mennä, ettei tule kupla otsaan....
kp 27/29 dpo 12
Täällä edelleen odotellaan ja pelätään tätin tuloa kp 32/26-28 ja testi oli aamulla nega. Kuinka kauan siihen voi mennä että näyttää plussaa? Joskus joku hoitaja sanoi, että siihen voi mennä 2 viikkoakin ennen kuin testi näyttää raskauden, onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta tästä?
Toivotaan että täti ei tule meistä kenellekään=)
*plussa tuulia puhallellen*
Iloisia plussauutisia?
Täällä lämmöt laskusuunnassa, joten mieli ei hirveän korkealla..korkea progesteroni taisi vaan aiheuttaa " oireita" , jotka nyt tietty ovat laskusuunnassa, kuten prog. tasokin.....
S kp25/29 dpo11