Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SyysSäteet KeskiViikkona ♥

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkblue]Piti kuulkaa oikein miettiä, että onhan se varmasti keskiviikko.. kai se on :) Olen pari tuntia vääntänyt kirjallisia tehtäviä töissä, arvatkaa alkaako HIEMAN jo olla silmät ristissä :)

Kathy, lohturutistus sen karseen tätin takia!! Voihan kilin kellit sitä akkaa!!

Pinot on tosiaan olleet harvenemaan päin viime aikoina, joten eiköhän vaan kaikki taustailevatkin liity nyt joukkoon kuulumisia jakamaan! Meitähän on listan mukaan yli 80 eli eiköhän meistä aika monta viestiä saada irtoamaan ;) Onkos paljon muita Säteitä, joilla ei vielä ole yritys menossa? (itse siis lukeudun heihin, vaikka hetki syyskuussa aloiteltiinkin)

No nyt kutsuu vielä viimeinen rutistus tälle yölle eli vessojen siivoaminen *jihaa*. Tällä hetkellä se kyllä päihittää tämän koneella istumisen ihan 6-0, tuntuu etten kohta saa silmiä pysymään auki :/

iltapäivällä palailen lueskelemaan, siihen asti moi!

Riika

Vierailija
2/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Säteet!

Kävin lukemassa tässä aamukahvin lomassa Säteiden eilisiä kuulumisia ja täällä oli jo uusi pinokin! Eilinen taustailijoiden hätyyttely kolahti ainakin minuun :) Ilmoittaudun täältä taustalta keskusteluihin. Olen kyllä lukenut aika tasaiseen tahtiin säteiden kuulumisia! Ihanaa, että Mii lisäsi meidän muiden toivoa plussautumisen suhteen!! Olen myös ihmetellyt tätä plussien viimeaikojen vähäisyyttä.

Omasta navastani sen verran, että tällä hetkellä menossa viides yrityskierto ja kp 25/26-28. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään tuntemuksia, ei raskautumiseen viittaavia eikä myöskään vielä tädin tulemiseen (yleensä tulee rinnat kipeiksi jne). Odottelen mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää. Tein jo testinkin eilen, mutta negaa näytti... Tosin en bongannut oikein varmasti ovistakaan...

Oon ajatellut mennä jo johonkin tutkimukseen vaan sen varmistamiseksi, että kaikki olisi kunnossa. Ainakin helpottaisi oloa. Olen ollut aika ajoin jo tosi kypsä tähän yrittämiseen, kun luonteeltani oon tällainen sanoisko MALTTAMATON!!!!!!!

No, mutta tällaisia ajatuksia vielä hieman puoliunisesta pääkopastani. Plussasäteitä kaikille listalaisille ja myöskin tsemppiä oviksen bongailuun... Onneksi tämä viikko on lyhyt, kun tänään on jo keskiviikko!!! Pian on jo viikonloppu :)

Anny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä päivät aivan sekaisin, mutta uskottava se kai on, että keskiviikossa jo mennään!

Järjestin miehelle pienen yllätyksen maanantai-illalle ja mentiin Helsinkiin hotelliin yöksi. Tai no siis oltiin yksissä pikkujouluissa ja sieltä sitten mentiin yöksi hotellille. Ihanaa, ettei tarvinnut hytistä taksijonoissa ja itseasiassa hotellihuoneesta oli niin hyvä tarjous, että se tuli halvemmaksi kun taksi meille kotiin. Oli kyllä todella piristävää " karata" kahdestaan! Mies on vieläkin ihan äimän käkenä koko tempauksesta :o)

Omasta kierrosta en oikein nyt ota tolkkua! Kp 36/27-31 menossa ja viimeksi maanantaina raskaustesti näytti negaa. Tarvii taas testailla vaikka loppuviikosta. Esikoisestakin plussasin vasta tosi myöhään... Odottavan aika on pitkä!

Toivottavasti pinotkin taas pitenee!

-Hanna-

Vierailija
4/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kylläpäs täällä oltiin oltu jo ajoissa. Kiva, kiva...

Sain eilen kellistettyä ukko-kultani ja oli kyllä TOSI kivaa. Eilinen päivä meni muutenkin vaan maatessa. En edes pukenut päälleni koko päivänä. Maattiin vaan sängyssä ja katteltiin leffoja. Kaikin puolin antoisa päivä oli, vaikka toi koko päivän makaaminen ei sovi mun vartalolle...

Pahoittelut Kathy (?) kun se täti kaahas paikalle kesken kaiken. *Rutistus*

Jaahans, nyt alkais Excelin uusinta tentti, joten adios amigas!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
5/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Tosiaan, JO keskiviikko! jee. :)

Pikaisesti minäkin pinoudun.. Ikinä ei näköjään ehdi kunnolla :/ Ihan justiinsa kauppaan lähdössä lasten kanssa, mutta tulin nyt kuitenkin ilmoittamaan olemassaolostani :D

Jos en vielä (en kai..??) ole onnitellut Miitä, niin teen sen nyt -ONNEA MII ja kaikkea hyvää raskauteesi! :)

Kathylle ja hippi-hiirelle pahoittelut tädistä :/ ((((halaa))))

Negojakin oli tullut ja kaikkea.. en millään nyt ehdi muistaa mitä kaikkea, mutta myötätunnot kaikille kuitenkin.

Oma napakin vielä tähän loppuun äkkiä.. Kp 14/26-27 ja ARHGS! Aikaisemmissa kierroissa ne (ovis-?)limat on ilmestyny kp11 ja häipyny yleensä 14.päivän maissa. Nyt kun sitten oon tikuttanut viikon, niin ei liman limaa eikä viivan viivaa. Voi p------le, sanon minä! Nytkö sitten ei tapahdu mitään, kun " pitäis" ..?? En oikeen ymmärrä. Ois saamari tullut ees ne limat, niin oisin nyt voinu noitten tikkujen kaa selvittää, oliko ne ees mitään ovikseen viittaavia..mutta EI! :& Tää on niiiiiin tätä! :D

Tänään aamulla ovistestiin hentoinen haamu, mutta eihän se mitään meinaa. Paineita tässsä on sen takia, kun sitä tyttöä tosissaan yritetään ja kun/JOS kaksi viivaa noihin testeihin tulisi, niin sitten ei tehtäiskään MITÄÄN... :D Ja kun en haluis uuvuttaa miestä joka päivä touhuilulla..mutta kun ei tässä nyt enää tiedä, milloin tapahtuu/tapahtuuko edes, niin sitten on joka ilta " varmisteltava" , jos vaikka seuraavana aamuna sitten tulisikin ne 2 viivaa jo... Hmm.. sekavaa, ymmärsiköhän tästä kukaan yhtään mitään.. :D No, pääsinpähän valittamaan vaihteeksi. Hankalaa vaan tällänen laskelmointi :/ EI tämmöseen pitäis ryhtyäkään... :D

Hui, vähän säikähdin minäkin kun ilmestyi tuollainen " ilmoita asiaton viesti" .. :O Hyvä juttu tietty, saa niitä törkeimpiä karsittua pois, mutta miten sitten käytännössä toimiikaan..?

Äh, nyt on mentävä.. Mukavaa loppuviikkoa Säteille!:)

Vierailija
6/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedeledelle: ymmärrän sinua täysin noiden testien kanssa. Täällä kun oli sama laskelmointi viime viikolla. oli kyllä aikas rasittavaa. Nyt ovis ohi ja eikun odotellaan tuloksia. Nyt kp 22/28

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
7/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sai kerrankin nukkua pitempään! Itsenäisyyspäivän takia mulla on kolme vapaapäivää peräkkäin! Tämä päivä ei kyllä tunnu vapaalta kun pitää joululahjoja lähteä metsästämään, aion pyöriä kaupungilla niin pitkään että saan kaikki lahjat ostettua eikä tarvitse niitä enää miettiä.

Olen saanut melko hyvin ajatukset pysymään pois vauvatouhuista ja testeistä vaikka nyt on menossa jo kp 26/28. Päätin että testailen vasta alkuviikosta jos mitään ei siihen mennessä ole tapahtunut. Oli vaan niin kova pettymys kun viimeeksi hätäpäissäni testailin etukäteen ja täti tuli kuitenkin sovittuun aikaan...

Jouluostokset kutsuvat, mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
8/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaaltakin!

" Rauha" maassa taas seuraavat kolmisen tuntia, kun Pimpula meni päikkäreille!

Ekkuna onnea Miille plussasta! Liukkarisukkia yksiönasukille! =)

Olikos uusia tullut...*raapii päätään*

No anyways, Tervetuloa uudet!

Hannalla myöskin mielenkiintoisenjännittäviä hetkiä!

Pidän peukkuja! bdbd

Kathy ja Hippi-hiiri... Voimia sen raivostuttavan sukulaisen kanssa!

Ja taas sit se hakaneula esiin ja häntä vaikka sillä pystyyn! =)

Jedelede: Oviksenbongauksesta!

Sen tiedän että nainen ei välttämättä joka kierrossa edes ovuloi, mutta VOIKO kaksi kiertoa peräjolokkua(siis peräkanaa) mennä niin ettei ovuloi? Tiedätkö tai tietääkö joku Säteistä?

Nimittäin vasta nyt tässä kolmannessa yrityskierrossa bongasin itse ne kuuluisat limat... Vai kiinnitinkö asiaan vaan enemmän huomiota? Mene ja tiedä?

Meillä meni eilinen itsenäisyyspäivä 50siä juhliessa!

Isäni siis täytti pyöreitä! Nyt on vieläkin ähky kaikesta hyväskästä! :/

Joulukortit ja niihin merkit on ostettu jo odottamaan että saan ne kirjottua ja kiikutettua postiin!

Josko tänään...?

Joululahjat on kahta lahjaa vaille ostettu!

Ihan hyvä siinä mielessä että olemme yleensä se hysteerinen ja panikoiva viime hetken shoppaaja pariskunta, joka juoksee hysteerisenä käytäviä pitkin kädet pystyssä kykenemättä minkäänlaiseen järkiperäiseen ajatteluun... hihi.. ;)

Omaan napaan... kp 20/30...

Sen päätin, että ainuttakaan testiä en tee ennekun täti myöhässä viikon ja kun kalenterista katsoin niin jos tilanne on seuraavanlainen niin saan testata synttäripäivänäni eli 23pv! =)

Oliskos ihanin joululahja...*haaveilee*

No ei mennä taas asioitten edelle...

Palaillaan!

Plussataifuunia odottaen!

-S-

Vierailija
9/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii!

Siis kun meillä ne tarrasukat/liukuestesukat on siis lyhennetty liukkareiksi tai espeiksi! (Siis kun joissain autoissa on esp-järjestelmä... siis luistonesto...)

Niitä sullen toivoisin!!! =)

Vierailija
10/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kerran kirjoittamassa pitkästi, mutta se katosi taas jonnekin joten nyt vain lyhyesti.

Kävin tänään ultrassa ja kaikki hyvin. Yksi sydän siellä sykki. Lisäksi siellä on jotain muuta, eivät nähneet onko se verenpurkauma vai tyhjä sikiöpussi. Tämä lisää hieman keskenmenon riskiä, jos lähtee kovasti vuotamaan on riski että vielä nykyisen pikkuisen pois mukanaan. Mutta hyvältä näyttää kun oli hyvä syke.

Kathylle pahoittelut tädin yllärivierailusta!! :(

m

Vierailija
11/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans poika nukkuu, joten nyt on hetki aikaa istahtaa koneelle.

Mulle soitettiin just päivähoitotstosta ja ilmoittivat hoitotädin nimen. Menen tammikuussa töihin ja poika siis perhepäivähoitoon. Sattumalta tiedän hoitajan etukäteen kun käyvät samalla leikkikentällä silloin tällöin, ja olen (onneksi) ihan tyytyväinen valintaan. Ainut huono puoli on se että noi hoitajat tuppaavat hirveesti juoruilla tuolla kentällä lasten ja perheiden asioista, joten mitenköhän sen hienosti sanoisi että onhan se vaitiolovelvollisuus teillä....

Jedelede: Kerroppas mullekin noi teidän tytönteko konstit? Meillä on ennestään poika ja nyt tietysti haluttaisiin tytöntyllerö seuraavaksi, vaikka eihän sen nyt oikeesti niin väliä ole. Menikös se jotenkin niin että ennen ovista kun touhuilee niin tulis tyttöjä todennäköisemmin. Voiko oviksen saada selville jo muutamaa päivää ennemmin noilla ovistesteillä?

Hannalle plussaonnea loppuviikon testaukseen!

Serafille toivon huippuihanaa synttärilahjaa!!!!

Ja kaikille muillekkin tosi isosti plussasäteitä ja toivotaan että hyvä joulumieli tarttuu meihin jokaiseen!

Vierailija
12/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

¿ parien pikkujoulujen jälkeen. Onpa rankkaa jatkuvasti poroilla ja juhlia, huh. Ensi viikonloppuna onneksi on vain hemmottelua =)

Miille superhyperonnittelut! Kuten joku muukin sanoi, onneksi paha karma tuntuu nyt kaikonneen, ja me muut tullaan ihan juuri perästä!

Kathylle ja Hippikselle lähetän voimasäteitä *aukoo nyrkkejään ammolleen, eli sädettää*!

Jedeledelle toivotan kärsivällisyyttä limojen ja oviksen etsintään. Vaikka tilanteessa ei ole mitään hauskaa, en voinut olla hymyilemättä, kun joku muukin ihmettelee limojen perään =D Vauvakuumeeton maailma pitää meitä varmasti täysin kajahtaneina, heh.

Mitäs muuta oli¿ No, itsestä sitten, kun ei muuta muistu mieleen. Olen pikkujouluhötkyilyssä jo vähän päässyt eroon pahimmasta kuumeilusta. Nyt on menossa *kaivaa kalenterin ja laskee* kp 24/27-29, eikä mitään hirveää piinailua ole vielä kehittynyt. Tässä kierrossa hävisivät kaikki oireet, joten kun kroppa viettää hiljaiseloa, ei oikein tunnu todennäköiseltä raskautuminenkaan. Mutta mistä sen tietää. Sen verran ovat tunnelmat latistuneet muiden negoista, että ajattelin ootella ainakin pari päivää yliajalle, ennen kuin kaivan testin esiin (niin varmaan, viikonloppuna on kumminkin jo eri ääni kellossa¿). Luojan lykky on, että nyt on joulun ja muiden juttujen kanssa niin kiirettä, ettei ehdi tolkuttomasti piinailemaan.

Ai niin. Annylle tervetuloa mukaan joukkoon! Lisää vaan taustailijoitakin mukaan keskusteluun, uudet jutut ja näkökulmat ovat aina virkistäviä =)

Nyt hikoilemaan ja sitten solkkuun. Se lämpö on niiiiiiin ihanaa!

Vierailija
13/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Kyselitte noista ovistesteistä ja muista.. En minä noista mitään vielä tiedä, kun tosiaan ekaa kiertoa niitä IKINÄ edes kokeilen...:D

Mutta ohjeissa sanotaan että ne näyttää sen hormonihuipun, jolloin ovis ois 24-48 tunnin kuluessa.. Ja sitä mietin, että siis (tyhmä kysymys..mutta jäi vaan vaivaamaan..) että siis tarkoittaako se sitä, että ei ennen sitä 24 tuntia vai..? Vähän hoomoilasena nyt tota mietin, kun niin minä tuon 24-48 tunnin kuluessa ymmärtäisin.. *otsa rypyssä*

Ja emmäävaantiedä, että voiko olla 2 ovuloimatonta kiertoa peräkkäin.. :O Viisaammat kertokoot. ;)

Enivei, sitä tyttöä näin kahden pojan jälkeen kovasti toivotaan ja sillä nyt noi testitkin otin käyttöön.. eli jos siinä mitään perää ois, että tyttöjä sais helpommin ennen ovista(eli tyttösiittiöt ois hitaampia) ja poikia just oviksen aikaan.. Niin sillä nyt kokeilen näiden testien kanssa, että touhuillaan siihen asti kun ne testit näyttäis sitä huippua ja sit pidettäs paussia.. Kun jos haluais varmistella raskautta,niin täytyis osua siihen 24-48 tunnin haarukkaan, että ois parhaat mahdollisuudet. No, tää on vaan tällästä epätoivoista kokeilua vaan meikäläisellä... ;)

Toivotaan nyt että tässä kierrossa JOTAIN ees tapahtuis.. :/

Pyryltä piti kysyä, että kun oli tuolla paikkakunnan pinossa puhe ammateista, niin piti vielä kysyä että mitä alaa tutkit..? Ja viikon vinkki: meillä on 2 sinistä pulkkaa.. :) eli hyvällä tuurilla 1 mukana, kun liikutaan... ;)

No niin ja taas riennettävä ruuanlaittoon! :) Plussaonnea pian piinaileville Pyrylle ja kaikille muillekin! TÄdinruntelemille halaukset ja pikapostissa laatikolliset joulukonvehteja näin ensihätään! ;) Pärjäilkää. :)

Vierailija
14/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy: pahoittelut tädistä! Ja taas mennään sinun kans kierto samaa vauhtia. ;) Kun laskujeni mukaan sulla on kp 2 ja mulla 4... (Siis aika lähekkäin...) Tosin minä tiedän ettei minulla ehkä tärppää tästä kierrosta, kun olen parhaat päivät Egyptissä ja mies Suomessa.

Hannako, toivottavasti sinä saat nyt sitten sen plussan!!!

Mulla alkoi päivä ihan kamalalla kiireellä, nukuin pommiin ja myöhästyin työharjoittelusta... Onneksi sieltä kuitenki kunnialla selvittiin. Mutta nyt menen syömään ku alkaa suoli pitää meteliä! ;)

-Hippis-

Vierailija
15/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pitkästä aikaa!

Olen kyllä joka päivä lukenut pinot, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua. Johtuu varmaan km:sta.

Se siis varmistui viime torstaina ja kontrolli-verikoe olisi vielä 21.12.

Mutta lääkäri sanoi, että uuden yrityksen voi aloittaa heti ja näin on siis tehty.

On tietysti nyt ongelma, et millainen kierto mahtaa olla tulossa ja silleen, mut päätettiin pupuilla mahdollisimman usein tää kierto. Lopputulos selviää sitten joskus!

Onko täällä kukaan plussannut kuinka nopeasti km:n jälkeen?

Nyt menossa kp 14/ 29-jotain...

Eli eikun miestä odottaan palaavaksi töistä kotiin.

PS. Vanha kansa sanoo, et siittiöt on parhaimmillan aamulla. Eli kello aikaisemmin soimaan ennen töihin lähtöä ;)

Vierailija
16/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut ihanan aktiivinen keskiviikko täällä säteilijöillä! Oli ihana lueskella taas kuulumisianne. Kuumeilija-69:lle erityisesti toivottelen täältä hyvää joulun odotusta ja voimia nyt siitä km:stä selviämiseen! Todella urheasti olette jo uuden yrityksen! Hyvä niin, kun kerran lupakin on annettu!

Palailen illemmalla kertomaan läääkärissä käynnin juttuni, nyt syömään (kauhee nälkä!)!

-Olivia ♥ (taas täynnä toivoa!)

Vierailija
17/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt maha taas täynnä :)

Elikkäs, piti vielä kommentoimani, että ihana tuo [color=Blue] Hannakon [/color] tempaus. En ihmettele että mies äimänä vieläkin :)

[color=Blue] Taelsalla [/color] taisi olla varsinaisen mukava itsenäisyyspäivä, kuulostipa lokoisalle, aj eipä lie pahitteeksi näin vauvakuumeen parissakaan rypevälle tuo tyylinne ;)

[color=Blue] Matleenalle [/color] kaikkea hyvää alkuraskauteesi! Toivotaan nyt tosissaan, että " pelottelivat" turhaan sinua siellä ultrassa. Tottahan toki se vaavisi siellä hyvin pärjää! Muista nyt itsekin uskoa se, ettet turhaan pelkää koko ajan, vaan voit myös nauttia raskaudestasi!! Toki kaikki varovaisuus silti olkoon kunniassa!!

Kiva, että [color=Blue] Villisepra [/color] sai varmistuksen perhepäivähoidosta. Onpahan yksi mietittävä asia näin joulun alla vähemmän!

[color=Blue] Jedeledelle [/color] en valitettavasti osaa mitään vastauksia antaa, toivottavasti joku muu osaa auttaa sua!

Piinailemassa taisi olla ainakin [color=#A52A2A] Anny1, Hannako, Sofi, Nasketti ja Pyry [/color] eli huh, onpas teitä ihanan paljon. Toivottavasti parin viikon sisään saadaankin oikea plussa-aalto! [color=#A52A2A] Serafikin [/color] taisi olla koht' sillään piinailemassa! Tsemppiä sullekin!

).( sen verran, että tänää tosiaan kp58 kävin lääkärissä, perustutkimus kuulemma ok, sanoi vain, että taitaa olla vuoto juuri alkamassa kun on ihan veristä vuotoa havaittavissa. Voi juma mikä tuuri, kuukauden päivät kohta olen menkkoja odotellut, ja juuri sinä päivänä kun lääkärissä olen, niin ovat alkamassa!! No onnellinen siitä olen, mutta pitipä sattua! Melkein nolotti! No joka tapauksessa määräsi nyt kaine varalta yhden terolut -kuurin, että jos parin päivän sisään ei sittenkään kunnon vuoto ala (nyt kyllä tule ejo sen verran, että varmasti alkaa) niin voin sen yhden kuurin syödä, ja katsoa sitten tasoittuuko tuo kierto vai ei. Labrakokeisiin antoi samalla lähetteen, pitää nyt joku aamu käydä otattamassa vielä ne kilpirauhas- ym. kokeet. Mutta ehkä tämä vielä tästä ihan ilman apujakin... näin on ainakin kova usko, ja halu saada - olisko se nyt sit lokavauva!

Nyt sohavlle pötköttämään!

Hyvää ja iloista keskiviikkoa!

[color=Red] -Olivia [size=6] ♥

Vierailija
18/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin jo lokavauva haaveisiin, mutta syysvauvahan sieltä ois (!) tuloillaan JOS nää menkat nyt edes alkaa, ja JOS ovuloisin normaalisti ja JOS tärppäisi. Eli pitkässä langassa on mun haaveet, mutta olen nyt taas niin täynnä uskoa, että KAIKKI ON MAHDOLLISTA! Hih.

Nyt poistun takavasemmalle häiriköimästä iltaanne tämän enempää :)

Vierailija
19/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin jo lokavauva-haaveisiin, mutta syysvauvahan sieltä ois (!) tuloillaan JOS nää menkat nyt edes alkaa, ja JOS ovuloisin normaalisti ja JOS tärppäisi. Eli pitkässä langassa on mun haaveet, mutta olen nyt taas niin täynnä uskoa, että KAIKKI ON MAHDOLLISTA! Hih.

Nyt poistun takavasemmalle häiriköimästä iltaanne tämän enempää :)

ps. SORI noi kauheet kirjainten hyppelyt ja puuttumiset ed. tekstissäni, ei oikein tämä pikakirjoitus sovi näköjään mulle *nolona*

Vierailija
20/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpahan taas käväistä täällä.

Vauva rintamalle ei kuulu ainakaan vielä mitään uutta.

Mutta toivossa on hyvä elää.

Sunnuntaina poika tiputti varpaidensa päälle painavan kattilan.

(onneksi se oli tyhjä)

Nyt sillä on isovarvas vähän turvoksissa, kynsi ihan mustana, kynsinauha mustan-punaisena ja kynsi hieman irti kynsinauhan alta.

Tänään käytiin lääkärissä, mutta eihän ne sille mitään tehneet.

Nyt sitten joudun antamaan pojulle nestemäistä särkylääkettä.

Välillä varvasta särkee ihan kamalasti, kun poika itkee ja valittaa sitä ihan sydäntä särkevästi. =(

Toivonmukaan kynsi irtoo itsekseen ja nopeesti.

Ja kaikista parasta olisi se että se paranisi mahdollisimman nopeesti.

Jaja: katsotaan ensiviikolla sitä kyläilyä teillepäin.

Kaikille oikein mukavaa illan jatkoa ja plussa tuulahduksia.

Onnea jo kaikille raskaana oleville oikein roppa kaupalla.

BY: yoginos