Miehet: Pisuaari-etiketti
Käytättekö pisuaareja misten vessassa? Jos ette, miksi?
Kommentit (23)
Lähes aina koppi.
Ei kiinnosta kuunnella jonkun random idiootin jorinoita tyyliin "psss ahh kova kusihätä onko sullakin öhöhö", eikä väistellä kusiroiskeita kun tuhannen tuiterissa oleva vakkari unohtaa kääntyessään että hänhän oli kusemassa.
Tosin miesten vessakopit saattavat olla niin karussa kunnossa että tarvitsisit kirjaimellisesti kumihanskat pelkkään kannen nostamiseen. Siinä tapauksessa pisuaari.
En kaiketi ole "äijä", koska minua v*tuttaa käydä baarien vessoissa em. syistä.
Ujo pissasta kärsivälle yleiset vessat on vaivaannuttavia. Helppouden takia käyttäisi mielellään pisuaaria, mutta tuntuu nololta mennä seisoskelemaan pisuaarille, jos ei ole tullakseen.
Kopissa pissaamista pidetään ehkä vähän outona, jos on pisuaarit.
Joskus on yksi ränni ja siinä vertaillaan kalujen kokoa ihan tahtomattakin.
Mua ärsyttää täysin avoimet pisuaarit tai laarit, varsinkin jos on ruuhkaa. Seisoskella siinä rivissä kalut kädessä ja välillä joku vielä vilkuilee. Väliseinät kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus huomannut, että jotkut taitaa tulla pisuaarille juurikin esittelemään. Muutaman kerran huomannut sivusilmällä ihan selvän puolikangen ja huolellista ravistelua.
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina koppi.
Ei kiinnosta kuunnella jonkun random idiootin jorinoita tyyliin "psss ahh kova kusihätä onko sullakin öhöhö", eikä väistellä kusiroiskeita kun tuhannen tuiterissa oleva vakkari unohtaa kääntyessään että hänhän oli kusemassa.
Tosin miesten vessakopit saattavat olla niin karussa kunnossa että tarvitsisit kirjaimellisesti kumihanskat pelkkään kannen nostamiseen. Siinä tapauksessa pisuaari.
En kaiketi ole "äijä", koska minua v*tuttaa käydä baarien vessoissa em. syistä.
Ikinä ei ole viereisen pisuaarin kaveri höpissyt mitään. Taidat olla örvelömagneetti.
Aina pisuaari. Koppiin vain jos kaikki pisuaarit ovat varattuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus huomannut, että jotkut taitaa tulla pisuaarille juurikin esittelemään. Muutaman kerran huomannut sivusilmällä ihan selvän puolikangen ja huolellista ravistelua.
Johtuu siitä, että kyllä koira koiran tuntee ja hakeutuu kontaktin saman suuntauksen omaavan kanssa
Ujopissasta voi harjoitella eroon. Tehokas tapa opetella ujopissasta eroon on auttaa vuorovaikutteisesti vierekkäistä ujopissasta kärsivää pitämällä tämän pippelistä kiinni samalla kun hän pitää sinun pippelistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ujopissasta voi harjoitella eroon. Tehokas tapa opetella ujopissasta eroon on auttaa vuorovaikutteisesti vierekkäistä ujopissasta kärsivää pitämällä tämän pippelistä kiinni samalla kun hän pitää sinun pippelistä kiinni.
Entäs sitten, jos vieras kosketus aiheuttaakin orastavaa verenkiertoa eikä virtsantuloa?
Se on kans kumma miksi vessapytyn kannet on aina baaressa rikki, mikä hemmetti ne pistää rikkomaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on kans kumma miksi vessapytyn kannet on aina baaressa rikki, mikä hemmetti ne pistää rikkomaan?
Alkoholi vaikuttaa ihmisiin eri lailla. Parempi että rikkoo pöntön kannen kuin jonkun leuan.
Te, jotka käytätte jatkuvasti pisuaareja, niin eikö teillä ole koskaan ns. pissalukkoa eli ettei hana vaan aukea? Itselläni aina välillä on ja tuntuu kiusalliselta siinä vaan seisoskella ja odotella.
Ujo pissa, siksi menen yleensä aina koppiin. Jos vessa on ihan tyhjä, sitten voi pisuaarikin menetellä.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka käytätte jatkuvasti pisuaareja, niin eikö teillä ole koskaan ns. pissalukkoa eli ettei hana vaan aukea? Itselläni aina välillä on ja tuntuu kiusalliselta siinä vaan seisoskella ja odotella.
Minä käytän pääasiassa koppia juuri tämän vuoksi, tuo kusilukko/ujopissa on kyllä ihme ilmiö. Kopissa sitä ei tapahdu koskaan, se vaatii siis sen rauhan. Ei sitä pisuaarillakaan aina tapahdu, mutta silloinkin se vaatii sen rauhan. Jos siinä on ruuhkaa tai jotain jonoa takana, niin ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi vaikuttaa ihmisiin eri lailla. Parempi että rikkoo pöntön kannen kuin jonkun leuan.
Parempi olla juomatta tuossa tapauksessa.
Mutta jostain kumman syystä se on tälle pönttöjä/leukoja rikkovalle alaluokkaiselle porukalle mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän kun yhdistää pissalukon, niin esittelyksi uhkaa mennä.
Arvostan kusirauhaa, joten ennemmin koppi. Silloinkin jos olen ulkona juhlimassa esim. juhannusta, valitsen mieluiten jonkin hiljaisen privaattipusikon tai puun, kiitos.
Riippuu tilanteesta ja vessasta, en tykkää avoimista pisuaareista, haluan asiointirauhan. Jos pisuaareissa on väliseinät tms. niin saatan helpommin käyttää. Tai jos on tyhjä vessa, niin avoimetkin menee.