Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko suurimman osan ajasta käytännöllisesti?

Vierailija
29.01.2023 |

Ihmettelen aina näitä ihmisiä, jotka menevät kaupungissa kauppaan kuomissa ja toppahousuissa. Autolla. Olkoot kuinka käytännölliset tahansa, niin minä en pysty käyttämään samanlaisia vaatteita kuin pikkulapset.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessäni mulla on minihame, sukkanauhat (näkyvillä) ja tissitoppi. Korkkarit tietenkin, korko 15 cm. 😂🤣😆Eiku..... 😃

Niin just. Mitään muita vaatteita ei ole olemassa kuin toppahousut ja minihame.

Vierailija
22/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella, keväällä ja syksyllä tuulipuvussa. Kesällä verkkareissa ja kulahtanut t-paita. Naisia ei tunnu haittaavan ja muulla ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka tehnyt pihatöitä tai ollut kävelyllä eikä viitsi vaihtaa pelkän kauppareissun takia?

Vierailija
24/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut kuuluu pulkkamäkeen lasten kanssa ulkoillessa. Kuomat on lasten kengät. Käytän urheiluvaatteita liikkuessa mutta en kauppareissulla, ellen satu tulemaan suoraan treenistä kauppaan.

Tykkään pukeutua nätisti, etenkin rumat kengät on mulle kauhistus...

Vierailija
25/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat ovat jalassa huonot, eikä niissä ole nauhasäätöä. Minulla on käytännölliset goretex-talvikengät kitkapohjilla ja vaatetus on kerrospukeutumista. Parkatakki ja vaellushousut, farkut tai siistimmät housut päällimmäisinä. Päällivaatteet toimivat myös ympärivuotisessa käytössä. Kun tulee kevät, riisun välistä pois merinovillakalsarit ja merinovillatakin tai islantilaisen villapaidan, joka on näistä paksumpi. Kesäksi siirryn merinovilla t-paitaan ja jalkineina on usein lenkkarit.

Vierailija
26/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pukeudun aina käytännöllisesti.

Käytätkö talvella kuomia ja toppahousuja?

Ap

Et itse taida edes tietää mitä sana "käytännöllinen" tarkoittaa.

Kuomat ja toppahousut on talvipakkasella ulkoilussa käytännöllisiä, mutta ei juuri muualla.

Vierailija
27/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin kuomat, mutta minulla on epäkäytännölliset nahkanilkkurit joissa saa jalat jäätyä kun on yli 5 astetta pakkasta. Asun maalla, ei autoa, kaikki laahataan kaupasta 1-2.5 km päästä repulla, lumituiskussa tarpoen ja loskassa. On toppahousut ja käveltyjä kilometrejä kertyy lähes päivittäin vähintään 8km

Vierailija
28/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap kritiikin. Tuntuu kuin joillain ihmisillä ei olisi mitään itsekunnioitusta siinä miltä näyttää ulkona liikkuessaan.

Vierailija
29/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ap kritiikin. Tuntuu kuin joillain ihmisillä ei olisi mitään itsekunnioitusta siinä miltä näyttää ulkona liikkuessaan.

Et sinä sen kummemmin pukeudu. Kun tuonne ulos menee niin talvivaatteet päällä siellä kaikki on ja toppakengissä tai Uggeissa.

Vierailija
30/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta en ole pukeutunut.

Vierailija
31/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joillain ei oo muuta tekemistä kun kyylätä ja taivastella muiden vaatteita.

Vierailija
32/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kohta lähden kauppaan ja vedän toppahousut jalkaan. Autolla menen. Onneksi kaltaistesi mielipiteet ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
33/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuttisäkkiin pukeudun ja huopatossut pieniin jalkoihini laitan. Sitten tallustelen kauppaan ihmisiä kauhistuttamaan. 😂

Vierailija
34/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pukeudun aina käytännöllisesti.

Käytätkö talvella kuomia ja toppahousuja?

Ap

Et itse taida edes tietää mitä sana "käytännöllinen" tarkoittaa.

Kuomat ja toppahousut on talvipakkasella ulkoilussa käytännöllisiä, mutta ei juuri muualla.

Joka toisessa kommentissa kerrotaan kuinka kätevää on lähteä niillä pulkkamäkivaatteilla suoraan kauppaan. Joskus olen lukenut kuinka on niin kätevää sekin, että voi pukea nämä vermeet vaikka yöpuvun päälle ja lähteä suoraan sängystä kauppaan. Puistattaa ajatuskin.

Ap

Vierailija
35/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkareissa en kieltämättä kehtaa kauppaan mennä, se tuntuisi jotenkin alipukeutumiselta :D

Mulla ei ole ollut verkkareita jotain 24-25 vuoteen. Aina farkut paitsi häät, hautajaiset jne. Shortsitkin on entiset farkut.

M

Vierailija
36/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sen kummemmin pukeudu. Kun tuonne ulos menee niin talvivaatteet päällä siellä kaikki on ja toppakengissä tai Uggeissa.

Jaaha. Itse käytän talvellakin mekkoja ja kauniita saappaita. Eikä ole kylmä.

Ap

Vierailija
37/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista autoa, kuomia tai toppahousuja, mutta kipaisen kadun toiselle puolelle kauppaan just niillä vaatteilla, jotka on päällä tai ensimmäisenä käsillä silloin jos tulee tarve.

Kun kesken kaiken loppuu kahvimaito niin kumpparit, kämäinen collegeasu, essu ja tonttulakki on ihan käypä ostosreissuasu näin suurkaupungin keskustassakin. Todistetusti toimi tällä viikolla.

Mutta sekin on ihan ok, jos haluaa pistää parempaa päälle sinne pikkukaupungin Prismaan. Näyttäytymispaikka siinä missä muutkin, etenkin jos aikoo viihtyä pidempään vaikka Hesessä!

Vierailija
38/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessäni mulla on minihame, sukkanauhat (näkyvillä) ja tissitoppi. Korkkarit tietenkin, korko 15 cm. 😂🤣😆Eiku..... 😃

Tuollaisiakin on kyllä nähty ihan ruokakaupassa.

Vierailija
39/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käytän myös mekkoja ja pukeudun käytännöllisesti.

Vierailija
40/46 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käytän myös mekkoja ja pukeudun käytännöllisesti.

Aika epäkäytännöllistä on pukea toppahousut ja mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän