~*~*~ Ensikot viikonloppuna 18-19.11 ~*~*~
Kommentit (29)
[color=red][b]Sara-Maria[/b]: No toisaalta varmaan ihan hyvä että et sinne ultraan ehtinyt mennäkään. Jaksuja sinne!
Onnea [b]Livelle[/b] plussasta!!! Tarrasukat vaaville matkaan!
[b]fiiu77[/b]: Juu, täällä kans tapitellaan maajussille morsian-ohjelmaa. Yhtenä syynä se, että yksin näistä maajusseista asuu melkeimpä naapurissa ja on kaverin tuttu, eli tiedän kyseisen henkilön muutenkin. En nyt mainitse sitten tarkemmin että kuka niistä maajusseista, ettei vaan kukaan asuinpaikan suhteen mua täältä tunnista!
[b]Oma napa[/b]: Päätin sitten tänään laskea koopeet kun ei sitä tätiä ole juilimisesta huolimatta näkynyt. Ja yllätyin kyllä, näköjään mennään jo kp35/26-32. Mutta nou panik. En aio vielä testailla, jos jättäis ens viikon loppuun testailut. Siis jos täti ei päätä ensi viikolla kurvata paikalle. Jännä sinänsä kun oviksen kukaan laskin että tän kierron olis pitäny olla lyhyt, jotain 28 päivää. Että kyllähän se plussa jo varmaan näkyis jos olisin raskaana, mutta näkyyhän se myöhemminkin, joten ei kai tässä mitään kiirettä nyt ole. Ei tosin ole kyllä mitään oireitakaan suuntaan tai toiseen, paitsi tuo alavatsan juiliminen, eikä sekään mitenkään häiritsevää ole. No pidän kuitenkin matalaa profiilia vielä toistaiseksi, joten älkää tekään vielä siellä innostuko liikaa!
Nyt taas vaihteeksi koulutehtävien pariin.
T:[b]Titi-uu[/b] kp35/26-32[/color]
LiVelle hurjaakin hurjemmat onnittelut " yllätyksestä" ! Tekisiköhän tuo stressauksen lopettaminen meillekkin hyvää....
Titi-uulla smanlaiset " oireet" kuin täällä. Masua juilii, mutta voikai sitä juilia muutenkin. Taodan muuten olla itsekkin kp:ssä ihan hukassa.
MaryRosella ihanat matkasuunitelmat. Ja rentoutumista tietenki reissuun!
Niina: Onko pitkäkin aika kun olet pillerit lopettenut? Täällä on nyt tullut kolmet tätit luomusti, mutta vielä ei tiputtelua ole ollut vaan ihan niilijoki :D. Odottelen kauhulla että muuttuko ne tästä vielä epätasaisemmaksi...
nallemaija: itse huomasin että tädin alkuvierailulla olen yli säikky. Viimeksi olin pissata pöksyyn kun autossa oli pyyhkijät päällä :). Ja muutenkin säikyn kaikkea ja sitten alaan vollottamaan täyttäpäätä... mutta kömpelyyttä ei, olen aina tasaisen kömpelö ja huono muistinen tohottaja :D
Repuli: Toivottvasti on ollut ihana viikonloppu että voi viikolla sitten muistella hyvällä :)
ON: Ei mitään ihmeitä. Töissä taas oli ikävää kun pyöreä masuisia naisia oli paljon, ei sillä että vihainen olisin mutta kun niin tahtoo itsekkin.
Mahaa nipistellyt ihan koko ajan, taukoamatta, mutta ei ole oiekin yhtään raskautumisoloa muuten. Vaikka mistäpä minä tiiän millainen olotila raskaus on :).
Miehen kanssa otin pahasti yhteen... Se on niin innoissaan tästä " vauvaprojektista" ja ehdotin sitten eilen että kävisin parilla oluella kaverin kanssa ja mies otti vähän nokkiinsa ja sano jotain " mutta entä jos olet raskaana" ... Niin no hyväähän se varmasti tarkoitti, mutta minä sain kyllä kamalat pultit ja huusin jostain omasta elämästä, vapaudesta ja siitä että mies on vanginvartija mulle :( :(.
Ilkeä olin, tiedän ja asia on jo sovittu mulla jäi hiertämään kun niin ilkeä olin...
Mutta sunnuntai heilutukset kaikille enskoille!!
Live paljon onnea ja vauvalle tarrasukkia matkaan.
Niinalle ja Nellamaijalle pahoittelut tädistä. Yritykset pystyyn vaan seuraavaan kiertoon.
Hannahille kans voimia ja pahoittelut negasta olin jo ihan varma et sie lähet odotuspuolelle mut onhan sitä toivoo niin kauan kun täti vaan ymmärtää pysyy poissa.
Titi-Uullakin kuulostaa kp:t jo lupaavilta dbdb.
Ja kommentoin tosta maajussille morsian hommasta. Täällä kans tapitetaan kattoo isännän kanssa kovasti sitä ohjelmaa.
Eiku mukavat sunnuntain jatkot.
Kiitos kaunis kaikille onnittelijoille :) Ei tätä raskautta oikein usko, kun ei se kerran tunnukaan miltään ;)
Mitens Sara-Marian reissu meni? Jaksoitko työvuoroista huolimatta pitää kivaa?
Repulille *bd* sen työpaikan kanssa! :D Kiva, että sait miehen kotiin :)
Lisbet, kiva kun kävit kurkkimassa. Törmäillään o-puolella kunhan sinne uskaltaudun :)
Niinalle tätipahoittelut! Seuraavasta kierrosta sitten matkaan mukaan :)
Fiiulle ja Titi-uulle kouluhommiin jaksamista - täälläkin pitäisi riittää mielenkiintoa opiskeluun, mutta kummasti pyörii muut asiat mielessä, hih.
Hmh:lle ymmärryshali miekkosen kommentista! Meilläkin mies totesi mulle hymyssä suin, että sä et sitten häissä voikkaan juoda muuta kuin pommacia ;)
Jeps, täytyis tosiaan tehdä opiskeluhommia ja palauttaa gradunkin tutkimussuunnitelma ensi viikolla - jotenkin mun aivotoimintani on vaan kadonnut jonnekin :D Toivottavasti vain hetkellisesti. Täytyis meinaan vielä ainakin tonne maaliskuulle pysyä kutakuinkin järjissäni näitten opintojen kanssa ;)
Vaikka alussahan tässä mennään, eikä mikään ole varmaa. Alkuraskauden ultraan ajattelin mennä sitten joulukuussa ja vasta sitten varmaan otan koko jutun edes todesta.
Vilkutuksia ja plussatuulia kaikille enska-kamuille!
LiVe
Onnea Live!!! tarrasukkia ja vauvaerikeepperia nyt vaan matkaan. Toimi nakojaan toi puvun ostaminen ja sunnittelemattomuus!
Halit kaikille tadin yllattamille ja muuten vaan lohdutusta kaipaaville.
Tsemppia piinailijoille!
Lisbet: tottakai taalla saa hengata niin pitkaan kun huvittaa.
).( tati alkaa pakkailla kamojaan, vielakin nippailee ikavasti oikealta alavatsaa, en tieda mika siella vaivaa.
Onnea viela Live!
Nyt pitaa paastaa ukko koneelle!
Kaamean flunsan kourissa olen koko viikonlopun maannut/nukkunut ja raahauduin koneelle äärelle katsomaan olisko hyviä piristäviä uutisia ja olihan niitä....
Eli oikein kovasti onnea [b]Live[/b] plussasta ja vauvaliimat ym. tarvittavaa matkaan mukaan =)
Pää on niin täynä räkää ettei ajatus kulje, joten palailen uudeman kerran.
Kaikille piinailijoille vielä ++++++++pöllytystä!
-hapö-
KAMALASTI ONNEA LIVE!!!!!!!!! Ihana lukea tollainen uutinen :) Voi loistis... On nuo vaavit katsos ketkuja jo ihan alussakin, hyökkäävät juuri silloin, kun ei osaa odottaa ;) Tarrasukkia ja vauvaliimaa asukille matkaan... IHANA UUTINEN!
Lisbetille vilkutuksia. Kiva, kun käyt moikkailemassa...
Sara-Maria: Toivottavasti nettiongelmat kotona ratkeavat pian... ja sitä ennen, toivotaan rauhallisia työpäiviä... ;)
Nellamaijalle ja Niinalle ja muille tädin yllättäneille tätipahoittelut ja paljon halauksia.
Nellamaija kyseli vissiin kömpelyydestä ennen kuukautisten alkua. Mä voin lohdutella hieman, se on ihan oikea joku diagnosoitu juttu ja sitä esiintyy useinkin. Mun yhdelä tutulla oli liikkeellä kanssa tuollaista, eli tavaroiden pudottelua ja muuta. Se sitten kysäisi siitä gyneltään, kunhan saan tän kaverin kiinni niin palaan siihen nimitykseen.
Titi-Uulla siellä alkoi olemaan kpt aika hyvännäköiset. Paljon plussatuulia sinne suuntaan...
HMH: Kyllä se mies varmasti ymmärtää, ettet tarkoittanut olla ihan niin ilkeä. Itse olen kanssa muutaman kerran sanonut omalle kullalleni pahasti ja tajunnut itse myöhemmin, että olin turhan ilkeä. Se on kamala tunne, kun sitä pyörittää sisällään. Vaan tosiaan... mä uskon, ettei se ajattele sitä asiaa pahalla enää. Käperryt vielä vaikka kainaloon ja pyydät anteeksi, niin se on hyvä.
ON: Eipä täällä kummempia, se on sunnuntai... :( Ja sitten ruvetaan odottamaan perjantaita. Täti on tosiaan poistunut paikalta ja uusi kierto alkaa taas. Vähän tylsää... mutta ajattelin ottaa rennosti nyt tästä eteenpäin... vauva tulee, kun en sitä odota, näinhän se menee.
R
Viikonloppu meni reissatessa, kotiuduin vasta pari tuntia sitten, big brotheria koitin vilkuilla toisella silmällä samalla kun purin kasseja, mut maajussit ja morsiamet mulla meni ihan sivu suun tällä kertaa :( Voisitteko te, tän päivän jakson nähneet, valaista mua siitä mitä siinä tapahtui????
Univalkaa kertyi reissussa ja aamuksi pitäisi mennä töihin, joten täytyy tästä lähteä suihkuun ja nukkumaan, palaillaan huomenissa, ellei mene nukkuessa koko ilta.
hannnah kp 54 (eli täti edelleen kadoksissa?????)
Ihanaa että sait plussan vaikka ette yrittäneetkään. Kumpa kaikilla kävisi yhtä hyvä säkä. Tarrasukkia masuasukille matkaan.
T: Buuffa kp 19/29