Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen kuvaamaan itkuaan someen?

Vierailija
29.01.2023 |

Tai joka päivä omaa naamaansa? Takapuoltaan? Tissivakoaan? Mitä kaikkea tän taustalla voi olla?

Tajuavatko nämä jatkuvasti itseään someen kuvaavat mitä viestiä lähettävät?

Ja anteeksi vain, miten naurunalaiseksi itsensä tekevät? Iskee välitön myötähäpeä eikä pysty seurata näitä.

Ps. Sinä, joka tulit ketjuun kirjoittamaan "Älä katso, ei ole pakko katsoa" tai kysymään "Miksi katsot niitä?" ÄLÄ TURHAAN VAIVAUDU. :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia sitten eräs ihan vakavasti otettava kahden lapsen aikuinen äiti, valokuvaaja /vaikuttaja kuvasi blogiinsa eroaan. Kuvia kyynelsilmistään, tulevan exän hiuspehkosta sängyssä nukkumassa, miten kaikki tämä olisi kohta mennyttä... En tiedä onko poistanut kuvat, ellei, sieltä ne löytyvät vielä.

Kuka tää oli?

Vierailija
42/44 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee netissä itkijöistä heti mieleen se janus. Mä ihmettelin että mikä tyyppi tämä on ja erehdyin klikkaamaan linkkiä. Katsoin ehkä 10-15 sekunttia ja riitti loppuiäksi. Ei hyvä ja pyhä kaakaopirtelö sentään. Avohoito tapaus jolla ei ole lääkitys kohdillaan. Muista en tiedä mä en käytä instaa tai mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkujutuilla saa paljon seuraajia. Varsinkin jos vakuuttelee joutuneensa vääryyden kohteeksi.

Vierailija
44/44 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä oudompaakin footagee