Lue keskustelun säännöt.
Minka malliset korot nyt on muodissa vai riippuuko paljon kengista? Nayttaa et on klassista 6+-lukua ja 80-lukua nyt myynnissa.
Kommentit (3)
Vai vanhaa varastoako siellä kaupitellaan?
Juu, valinnan varaa on. Jokaiselle jotain.
Se onkin monelle ongelma. Kun olisi vaan yhtä laatua myynnissä, niin ei tarttis fundeerata ja arpoa ja kysellä netistä apua....
:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Vai vanhaa varastoako siellä kaupitellaan?Juu, valinnan varaa on. Jokaiselle jotain.
Se onkin monelle ongelma. Kun olisi vaan yhtä laatua myynnissä, niin ei tarttis fundeerata ja arpoa ja kysellä netistä apua....
:-)
Ettei veri kierrä jalkaterässä. Sit kun amputoidaan muutama varvas, niin saadaan jalka näyttämään pieneltä ja oma itsekin vähän timmimmältä. Sit voi väittää että itse asiassa italialaisissa kengissä on vaan pienempi lesti..