Mitä puoluetta äänestätte vaaleissa?
Kommentit (82)
Kokoomusta, koska sen ajamat asiat ovat lähinnä omia arvojani ja nykyisin myös elämäntilannettani. Tosin kuin nuorena.
Protestiksi jotain muuta kuin nykyisen hallituksen puolue. Enkä ikinä demareita.
SDP, ihan vain koska vastustan perussuomalaisia.
Perussuomalaisia. He ajavat minun kaltaisteni tavallisten työssäkäyvien ihmisten etuja.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mielenterveysongelma.
En ainakaan vasemmistolaisia ja muita itään päin kumartavia tietenkään koska haluan pitää Suomen itsenäisenä ja turvallisena maana meille ja lapsille.
Ehkä en mitään. Hulluahon sairaus on tehnyt siitä sotapaskan.
Christiiina kirjoitti:
Perussuomalaisia. He ajavat minun kaltaisteni tavallisten työssäkäyvien ihmisten etuja.
Haluavat sun ostovoiman alas eroamalla EUsta.
Tiedoksi että vaaleissa ei äänestetä puoluetta.
Inget. Samtliga val i Finland är personval.
Kokoomusta. Siksi, koska koen maksavani liikaa veroja turhasta. Hädin tuskin puolet palkasta käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tästä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mielenterveysongelma.
Perustele.
Eikö jokainen saa äänestää mitä haluaa,ei ole sun asiasi tuomita sitä. t. eri
Vasemmistoliittoa. Koska se on köyhien ja ihmisoikeuksien puolella ja kannattaa perustuloa.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Luultavasti kokoomusta. Olen huolissani valtavasta velkaantumisesta. Demarit vievät valtiota konkurssiin. Keskusta, vihreät, vasemmisto ja persut on pois suljettuja vaihtoehtoja. Yksi kommentoi persujen olevan tavallisten työssäkäyvien etuja ajava. No kun eivät aja. Kannattaisi katsoa puolueohjelmasta mitä ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta. Siksi, koska koen maksavani liikaa veroja turhasta. Hädin tuskin puolet palkasta käteen.
Det kan du inte rå på genom att rösta i Finland, endast genom att flytta från Finland.
VKK ihan vain protestiksi.