Mitä puoluetta äänestätte vaaleissa?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Helsinki asunut koko ikäni ja niin kauan kun ääni -oikeus ollut.Äänestännyt Vasemisto. Mielessä oli vaihdan Liike. Mutta kun sen ehdokaksi asettunut tulevat vaalit Karalahti. EI KITOS PUOLUE.
Kuinka joku voi noin huonosti kirjoittaa?
SDP. Kohtalaisen selvällä marginaalilla vähiten hirveää paskaa tarjolla olevista vaihtoehdoista.
Kristillisdemokraatit ovat minun valintani. Kaipaan politiikkaan enemmän perusarvoja kaiken kouhkaamisen tasapainoksi.
Kristillisdemokraatit vastustavat lapsiin kohdistuvaa translakia jota jo valmistellaan.
De sovande. I Finland får jag rösta på någon från min forna hemkommun och att rösta i finska val härifrån är krångligt. Utöver det är röstningssekretessen noll, då personuppgifter och valsedel försluts i samma kuvert.
Som om detta inte vore nog, understöder man inte det finska sättet att göra politik, partiernas oligarki eller så mycket som ett enda partis agenda.
Jag har redan röstat min sista gång i Finland och det var med flyttbilen. Det valet är det enda som hittills har haft någon positiv inverkan på ens liv, men desto mera av det.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tahansa, mutta en persuja. Lapsetkin nauraisi minut pihalle..
Sama täällä. Työpaikalla on 2 ps pilkan ja naurun kohteena..
Vihreitä, koska luonto, ilmasto ja ihmisten perusturva ja -oikeudet.
Eilen kampanjoitiin täkäläisellä torilla, tänään on kampanjatiimin kokous Zoomissa. Tehdään vaalityötä ihan muualla kuin anonyymilla palstalla.
Olen äänestänyt yli 30 vuotta lähes joka vaaleissa ja taidan siirtyä nukkuviin. Ei ole sopivaa puoluetta enkä usko enää politiikkaan ja ehdokasesittelyt ovat luokkaa minulla on kissa ja 2 lasta ja harrastan lenkkeilyä. Tai ehkä äänestän jotain oikeistovihreää vastapainoksi kun kuulin että eräs tuttu äänestää tunnettua äärioikeistolaista. Katotaan nyt. Tai ehkä huvikseen rkp:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tahansa, mutta en persuja. Lapsetkin nauraisi minut pihalle..
Sama täällä. Työpaikalla on 2 ps pilkan ja naurun kohteena..
Vau, työpaikkakiusaajat ilmoittautuvat. Vihervasemmistoa???
Vasemmistoliitto. Kaikkein inhimillisin ja välittää erityisesti heikoista ja köyhistä. Sekä sydän että järki panee valitsemaan vasemmiston.
Vierailija kirjoitti:
Nuoreti sanoi, että porukan ainut persu. on naurun kohde. 😄
Ovatko nuoresi kiusaajia ja oletko sinäkin kun naurat asialle, hyi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto. Kaikkein inhimillisin ja välittää erityisesti heikoista ja köyhistä. Sekä sydän että järki panee valitsemaan vasemmiston.
Nykyinen vasemmistoliitto ei välitä pätkääkään Suomen heikoista ja köyhistä. Nytkin suurin ongelma on piilottaa kouluissa vallitseva oppilasmateriaalista johtuva ongelma eikä korjata sitä. Iskee juuri eniten heikkojen ja köyhien lapsiin.
Ps
Parasta Suomelle.
Ihan oikeasti. Mä en enää jaksa noiden muiden unelmaa.
Kokoomusta tietenkin. Ainut puolue jonka talouspolitiikassa on edes jotain tolkkua.