Jos saisit päättää yhden eksoottisemman eläimen itsellesi kaveriksi/lemmikiksi, mikä se olisi?
Minulla sellanen pieni musta simpanssi, olen aina halunnut... Rakentaisin sille oman kiipeilypuun ja viettäisin aikaa luonnossa.
Kommentit (81)
Gepardi olisi kiva. Kesyyntyy, sopivan kokoinen
Vierailija kirjoitti:
Pieni norsun napero olisi ihana.
Ne painaa 100 kiloa syntyessään!
Tässä on youtuben lyhytvideo. Haluaisin ehkä tuollaisen kisun, vaikka olenkin koiraihminen. Se on tarpeeksi iso. https://www.youtube.com/shorts/BxVycigWd30
Vierailija kirjoitti:
Musta pantteri tai leopardi
Ei kesyynny
Löysin grönlannista pienen jääkarhun pennun. Raukka jäänyt ilman emäntää niin otin talteen. Plussaa on että asun Karhupuiston lähellä niin fifi pääsee leikkimään. Ikävä on että fifi on vähän kasvanut. Eikä tykkää huoltomiehistä.
Kissakarhu olisi ihana.Mutta olkoon luonnossa ovat harvinaisia. Söpö.
Toinen olisi Laiskiainen, ukko sais mennä nojatuoliin :D
SK kirjoitti:
Norsu tai kääpiösimpanssi olisivat ihania, mutta niille olisi varmaankin melko mahdotonta järjestää mukavia oloja. Majavan touhuiluja olisi myös kiva seurata, vaikka en tiedä, miten nekään viihtyisivät Suomessa.
"Realistisemmista" eksoottisista lemmikeistä haluisin ehkä jonkun minipossun.
Höh. Majavia on suomessa.
Anorektisen vihervasurin. Pitäisin sen visusti häkisssä, jossa se sähisisi ja heijaisi itseään. Ruokavalio olisi jauhopainotteinen.
SK kirjoitti:
Norsu tai kääpiösimpanssi olisivat ihania, mutta niille olisi varmaankin melko mahdotonta järjestää mukavia oloja. Majavan touhuiluja olisi myös kiva seurata, vaikka en tiedä, miten nekään viihtyisivät Suomessa.
"Realistisemmista" eksoottisista lemmikeistä haluisin ehkä jonkun minipossun.
Ja ilmeisesti Suomessa itse asiassa on jostain syystä luonnonvaraisia amerikanmajavia ja joitain euroopanmajaviakin, eli ilmeisesti ne viihtyvät täälläkin.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kesyynny
Ei puhuttu mitään kesyyntymisestä.
Kapibaran eli vesisian-- on iso marsu. Joutuisin ottamaan niitä useamman, koska tykkäävät toistensa seurasta. Uima-altaankin joutuisi laittamaan. Tulisi kallis lasku.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö sen, että pantteri on sama kuin leopardi?
Kultapandan ottaisin. Ovat niin söpöjä.
Miehen, jolla ei ole mt- ja alko-ongelmaa. Alkaa olla moiset jo sukupuuttoon kuolleita.