Jos saisit päättää yhden eksoottisemman eläimen itsellesi kaveriksi/lemmikiksi, mikä se olisi?
Minulla sellanen pieni musta simpanssi, olen aina halunnut... Rakentaisin sille oman kiipeilypuun ja viettäisin aikaa luonnossa.
Kommentit (81)
Joku pikkuinen gekko, joka kiipeilisi seinillä
Kultapanda olisi ihana! Tunturipöllö myös.
Gorilla olisi kiva, mutta en haluaisi pilata yhdenkään gorillan elämää tuomalla sitä kerrostaloon asumaan.
Jossain vaiheessa haaveilin koirasudesta, mutta ne ovat Suomessa nykyään laissa kiellettyjä lemmikkeinä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Varaanin, asustelisin itse tree housessa.
SK kirjoitti:
Norsu tai kääpiösimpanssi olisivat ihania, mutta niille olisi varmaankin melko mahdotonta järjestää mukavia oloja. Majavan touhuiluja olisi myös kiva seurata, vaikka en tiedä, miten nekään viihtyisivät Suomessa.
"Realistisemmista" eksoottisista lemmikeistä haluisin ehkä jonkun minipossun.
Pohjoisessa majava viihtyy vallan maniosti, kyörää talvihuvilaansa isoja puita, niiden puutteessa liiteristäsi lisää kalusteita. Kanadan majava ei hevin luovu paikastaan rakentaa aina uuden, vaikka peltosi ja aittasi jäisi veden alle. Heitä ei saa häiritä.
Potoon/pökkelökehrääjän, mutta haluaisin että elelisi ulkona vapaana, mutta kävisi aina kyläilemässä. Tai pällistelemässä 😳
Vierailija kirjoitti:
Potoon/pökkelökehrääjän, mutta haluaisin että elelisi ulkona vapaana, mutta kävisi aina kyläilemässä. Tai pällistelemässä 😳
Oli ihan pakko googlata että mikä kyseinen otus on kun ihan outo nimi, aika veikeän näköinen :D.
Minä haluaisin mustajalkakissan.
Oi, Facebookin pikkuvideoissa on kaikkia eksoottisia eläimiä... on majavaa, vompattia, kummituseläintä, pussiliitäjiä... piikkisikoja...
En tiedä, mikä olisi kaikkein eksoottisin eläin.
Aina kun luulee nähneensä, niin sitten tulee joku vielä erikoisempi.
En ottaisi villieläintä lemmikiksi. Mutta jos nyt hypoteettisesti omistaisin ison talon ja ison pihan, ottaisin jaguaarin. Kasvattaisin sen kesyksi pienestä pitäen. Siis niin ihanla ja rakastavia palleroita kesytettyinä!
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi villieläintä lemmikiksi. Mutta jos nyt hypoteettisesti omistaisin ison talon ja ison pihan, ottaisin jaguaarin. Kasvattaisin sen kesyksi pienestä pitäen. Siis niin ihanla ja rakastavia palleroita kesytettyinä!
Tai sitten ottaisin papukaijan/kakadun. Niitähän on jo lemmikkinä, mutta mielestäni ne ovat silti villieläimiä, jotka kuuluvat pääsääntöisesti luontoon.
Gepardi. Osaavat myös kehrätä! <3
Aina olen haaveillut kesystä variksesta tai harakasta. Mutta jos jotain eksoottisempaa niin isopanda.
Hyeenan.