Meidän naapurissa asuu nainen joka viettää usein päivällä aikaa baarissa, kun miehensä käy töissä.
Tunnetteko/tiedättekö tämmöisiä pareja joissa vaimo onkin se kaljoittelija?
Kommentit (24)
Varmaan ap sillä sun naapurin miehellä kivaa tulla töistä kotiin...?
Ei voi olla Anita, koska Anitalla ei ole tällä hetkellä miestä.
Sä siis kyyläät milloin naapuri liikkuu ja vielä lähdet seuraamaan kun kerran tiedät, että menee baariin? Kunnon naapurikyylä. Hanki elämä.
Niillä on yksi kouluikäinen lapsi. Äiti on siis työtön.
Ap
Typerää tuhlata ainoa elämänsä juomiseen. Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet lukea, opiskella ja edetä elämässä.
HOX. Kirjastosta voi lainata lukemista maksutta.
Mitä eroa sillä on, onko mies vai nainen, juoko kotona vaiko baarissa? Evvk!
Tiedän yhden tällaisen naimisissa olevan perheenäidin.
Tekosyiden varjolla dokaa joskus viikolla ja aina viikonloppuisin.
Imee tosi hyvin ja haluaa aina panna.
Terveisiä Susannalle Keravalle!
T. Siemenlinko
Miksi sillä on väliä juoko jonkun nimeämänä arkena vai viikonloppuna? Toisen viikonloppu on toisen arki ja toisin päin.
Ja tämä kuuluu sinulle miksi. Miksi ihmiset vahtii muiden elämää. En tiedä missä naapurin pirkot ryyppää eikä kiinnosta.
Omaa terveyttään tuhoaa. Mitä sä sitä mietit?
Onko se kiellettyä? Kävisit naimassa sitä. Känninen keski-ikäinen nainen on vapautuneempi ja päästää helposti myös peräreijän puolelle.
Mäkin kävin usein baarissa, kun olin eronnut. Nykyään on miesystävä ja ikääkin tullut joten ne päiväkaljat ei enää kiinnosta.👍
Vierailija kirjoitti:
Typerää tuhlata ainoa elämänsä juomiseen. Suomessa jokaisella on samat mahdollisuudet lukea, opiskella ja edetä elämässä.
HOX. Kirjastosta voi lainata lukemista maksutta.
Just joo taas, entäs jos sinulta menee vaikka näkökyky, mites sitten opiskelet samalla tavalla kuin ne näkevät??
Ap istuu itse kaikki päivät baarissa kun kerran noin tarkkaan tietää naapurinkin siellä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on väliä juoko jonkun nimeämänä arkena vai viikonloppuna? Toisen viikonloppu on toisen arki ja toisin päin.
Jotkutpa juo joka päivä. Arkena ja pyhänä.
Mä jos oisin sen ap:n naapurin mies niin sanoisin muijalle, että menet töihin tai otan eron! En katselisi tuommoista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kävin usein baarissa, kun olin eronnut. Nykyään on miesystävä ja ikääkin tullut joten ne päiväkaljat ei enää kiinnosta.👍
Hyvä homma. Kunpa mäkin löytäisin jonkun.
On niitä. Enemmän varmaan juovat kotona katseilta piilossa mutta on niitä baarissa arkipäivänä juovia naisia aika paljonkin.