Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei halunnut viettää synttäreitä - osa sukulaisista ja kummi suuttuivat minulle.

Vierailija
28.01.2023 |

Lapsi ei halunnut ollenkaan perinteisiä kahvitteluita suvun ja kummien kanssa, joten kunnioitimme hänen toivettaan ja juhlimme vain perheen kesken. Nyt osa sukulaisista kuulostaa pahoittaneen mielensä ja lisäksi sain kummilta ikävän viestin asiasta.

Olen kaikille vastannut, että LAPSI ei halunnut juhlia. Yllättääkö, ettei kukaan ole laittanut vastaavaa palautetta lapsen isälle? Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
2/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa harmi. oliko lapsi lähettänyt lahjatoiveen vai oliko sukulaiset jo ostanut lahjan turhaan joka jää nyt käyttämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sukulaisten mielipahalla, heidän oletuksensa ovat heidän oma häpeänsä. Synttärit eivät ole mikään pakollinen juttu. Hyvä kun kunnioitit lapsesi tahtoa.

Vierailija
4/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää kyllä olisi halunnut lapsena viettää sukulaisjuhlia, kun ne olivat niin tylsiä. Istu nätisti sohvalla, niin aikuiset juttelevat. Saat puhaltaa kakusta kynttilät ja ottaa ekan pienen palan ja jtn lisuketta, mutta ei muuta. Ainoa ilo olivat lahja, mutta nekin olivat suunnattu enemmän siihen aikaa kun olen teini tai aikuinen, joten pienen lapsen mielestä olivat tylsiä lahjoja. Olisin mielummin viettänyt synttärini perheen kesken leikkien leluilla ja syöden kakkua ja karkkia niin paljon kuin jaksan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi