Laitoin oveen "KOPUTA KIITOS!" lapun, naapuri tuli soittamaan ovikelloa ja valitti ettei saa oveen saa kiinnittää mitään
Sanoin raivoissani että onneksi vauva ei ehtinyt nukahtaa! Hemmetin idiootti .(
Kommentit (57)
Saahan niihin oviin laittaa joulukoristeenkin. Ja Ei mainoksia -tarran.
Vierailija kirjoitti:
ei saa, monet taloyhtiöt kieltävät joulukoristeet mutta ihmiset laittaa niitä silti.
Monissa taloyhtiöiden säännöissä on nimenomaan kohta jossa kielletään kiinnittämästä mitään. Miksi siis rikoit sääntöjä? Et ole mikään uniikki lumihiutale, joka saa rikkoa tätä sääntöä ihan vaan sen takia koska vauvasi nukkuu joskus. Eikö kaikki ihmiset muuten nuku, ihmettelen?
KYSEEESSÄ EI OLE PYSYVÄ KORISTUS VAAN VÄLIAIKAINEN ILMOITUS, ETTEI JOKU SOITA OVIKELLOA JUURI KUN VAUVA VIIMEIN NUKKUU!
Otan isännöitsijään yhteyttä ja kysyn mielipidettä mutta uskon että on puolellani.
A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei saa, monet taloyhtiöt kieltävät joulukoristeet mutta ihmiset laittaa niitä silti.
Minulla oli pellistä ja rautalangasta tehty joulukranssi ovessa. Saa olla aika velho, jos sen saa poltettua.
Noita naapureita on vähintään yksi per taloyhtiö. :D
Ole tosiaan yhdessä isännöitsijään. Paloturvallisuuden kanssa ei ovilapulla ole mitään tekemistä, mutta muusta syystä lapun kiinnittäminen voi olla kielletty. Mikä kuulostaa kyllä harvinaisen typerältä.
Oviin saa kiinnittää tarroja kuten ei mainoksia ja saa olla ovikoriste mutta ovimattoa ei saa olla. Käytävän lattiapinnalla ei saa olla mitään.
Outoa. Meillä on ollut kaksi vuotta ovessa kielto soittaa ovikelloa koska koiramme haukkuu eikä kukaan ole sanonut mitään. Voi tietysti johtua siitä että tämä on omistusasunto eikä ole kaikenmaailman kyyliä ja mt-potilaita naapurissa.
Mitenkäs ei mainoksia -ilmoitukset jos oveen ei muka saa kerran mitään kiinnittää? !
Meillä oli naapuri joka repi toistuvasti ovesta "ei mainoksia" kyltin. Joskus jopa soitteli ovikelloa ja väitti ettei kyseistä lappua saa laittaa. No olin yhteydessä isännöitsijään, nauroi puhelimessa tuolle tolvanalle ja ei häirinnyt enää sen jälkeen, en tiedä mitä isännöitsijä sille sitten sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli naapuri joka repi toistuvasti ovesta "ei mainoksia" kyltin. Joskus jopa soitteli ovikelloa ja väitti ettei kyseistä lappua saa laittaa. No olin yhteydessä isännöitsijään, nauroi puhelimessa tuolle tolvanalle ja ei häirinnyt enää sen jälkeen, en tiedä mitä isännöitsijä sille sitten sanoi.
Jokaisessa taloyhtiössä valitettavasti on vähintään yksi tuollainen pelle, jonka elämäntehtävänä on tehdä muiden elämästä h--ttiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa laittaa joulukoristetta. Palotarkastuksessa siitä tulee huomautus, tosin en tiedä tehdäänkö niitä enää nykyään muuta kuin jonkun vaatimuksesta.
Muistathan ap myös ilmoittaa palokunnalle ja poliisille etteivät aja ohi pillit soiden silloin kun vauvasi on nukahtanut 😂
(Taitaa olla esikoinen)
Minä otin sen kellon kuvun irti kokonaan. Ei kilise enää.
Vierailija kirjoitti:
KYSEEESSÄ EI OLE PYSYVÄ KORISTUS VAAN VÄLIAIKAINEN ILMOITUS, ETTEI JOKU SOITA OVIKELLOA JUURI KUN VAUVA VIIMEIN NUKKUU!
Otan isännöitsijään yhteyttä ja kysyn mielipidettä mutta uskon että on puolellani.
A.p
Mikset ota ovikellpa pois päältä, itse otin kun muutin siinäpähän pimputtelevat :D
Tutut soittaa ekana, nyt tullaan, ja sitte koputtelevat!
Ex naapuri rähjäsi ensihoidolle kun olivat pysäköineet pelastustielle. Joutuivat kutsumaan virkavallan paikalle koska naapuri ei antanut heidän tehdä työtään vaan jäi jankuttamaan siitä että pelastustielle pysäköinti on kielletty.
Vaikka taloyhtiössäsi olisi kielletty minkäänlaisten lappujen tms kiinittäminen oviin, niin se ei ole naapurisi asia tulla oven taa kitisemään.
Vierailija kirjoitti:
A.p
Irroita ovikello ovesta.
Tai hanki matala ääninen ovikello.
Asunnon ovi on yleensä aina eteisessä, jos vauva nukkuu makuuhuoneessa, ja ovi makuuhuoneeseen on kiinni, niin miten muka ovikellon sinne edes kuuluu?
Ja jos ap, hommailee kotonaan, niin miten keittiöön tai kylpyhuineeseen tai muualle edes kuulee, jos joku koputtaa asunnon oveen.
Lapsellinen ja tyhmä provo.
Ei saa niin koska tulipalo tilanteessa se on portti palon leviämiseen.
Koska MINUN uniikki lumihiutale nukkuu. Silloin on kerrostalossa hiljaisuus.
Paloturvallisuuden takia kerrostalojen oviin ei saa kiinnittää mitään.