Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt myynnissä talo, jossa on kierreliukumäki yläkerrasta alakertaan

Vierailija
28.01.2023 |

"Nyt myyntiin tulleessa talossa asuu äiti kahden lapsen kanssa. Taloon on tehty viime vuosien aikana paljon perusparannusremontteja ja niiden aikana asennettiin myös liukumäki.

Tälle äidille oli itsestäänselvyys, että jos on kaksi kerrosta, niin siellä tulee sitten olemaan liukumäki. Juuri eilenkin jutellessamme hän kertoi tyttären tupsahtaneen aamupalapöytään liukumäen kautta. Kyllä sieltä päivittäin joku laskee, Kulmala kertoo."

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/6a71b6bd-a9d0-43cc-8f7c-1fca1752f38a

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on köyden tehtävä liukumäen yläosan suuaukolla? Ettei vaan kiertyisi kenenkään kaulan ympärille. .

Vierailija
22/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Mitä tehdään jos painava vieras tippuu sen läpi tai ruuvit pettävät? Voiko joku juttua sen sisälle? 

Tarpeeksi paksu ihminen voi juuttua sisälle. Ruuveja joutuu ehkä vähän kiristelemään välillä, jos liukumäki on kovalla käytöllä.

Olin kerran kylpylässä ja siellä vastaava putki käytössä ja eikös sinne mennyt joku 100kg mies ja juuttui putkeen kiinni. Kaikki kuitenkin päättyi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaralliselta näyttää

Yhdessä päiväkodissa oli liukumäki yläkerrasta alakertaan

Mikä niissä on vaarallista?

Kylpylöissä on jo kauan ollut liukuputkia käytössä ja tuskin niissä on tapahtunut tapaturmia, kun jo parikymmentä vuotta käytössä.

Ohis, mutta se köysi putken sisällä vaikuttaa vaaralliselta. Se kun vauhdissa kiepsahtaa kaulan ympäri, niin huonosti voi käydä.

Vierailija
24/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on köyden tehtävä liukumäen yläosan suuaukolla? Ettei vaan kiertyisi kenenkään kaulan ympärille. .

Sen avulla pääsee kiipeämään yläkertaan.

Vierailija
25/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siitä pidetään kiinni, ettei lähde vierimään alas, jos useampi laskija.

Vierailija
26/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Ostaisin heti <3 Laskisin itsekin jos vaan mahtuisin.

Vierailija
27/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Seinäänkö siitä lasketaan kun kuvasta ei oikein erotu?

Vierailija
28/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen keskustelun aloitus jostain talosta. Mielestäni kiva talo

Vierailija
29/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittais läppäristä äänet niin vois tuosta saada mario bros fiilikset.

Vierailija
30/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän luki, sitä pitkin liukumäkeä voi kiivetä myös alhaalta ylös. Ei siis ole vain yläosan suuaukolla, vaan koko matkalla.

Vierailija
31/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian jyrkkä ja suljettu. Avonainen sopii kyllä, kunhan ei ole liian jyrkkä.

Vierailija
32/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että muu asunto on tylsä sisustukseltaan. Tuon saisi ihan mielettömän kivaksi.

Vierailija
33/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva. Seinäänkö siitä lasketaan kun kuvasta ei oikein erotu?

Seinästä liukumäki tekee mutkan ja ulostuloaukko on sohvan lähellä.

Vierailija
34/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Ostaisin heti <3 Laskisin itsekin jos vaan mahtuisin.

Aika pötkylä saat olla jos et mahdu. Jutun mukaan aikuisetkin laskee tuossa.

Vierailija
35/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeen keskustelun aloitus jostain talosta. Mielestäni kiva talo

Aika mones kerta kun täällä on aloitus jostain talosta.

Vierailija
36/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän luki, sitä pitkin liukumäkeä voi kiivetä myös alhaalta ylös. Ei siis ole vain yläosan suuaukolla, vaan koko matkalla.

Vaarallista nuo köysiviritelmät koko matkalla. Jos mäki olisi leikkipuistossa, ja siellä olisi jotain köysiä, niin kunnan työntekijät olisi saksinut ne pois jo.

Vierailija
37/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kanssa haaveillut liukumäestä. Tosin laittaisin jonkun hieman nätimmän, joka soveltuu sisustukseen. Toinen mitä haluan on salahuone, johon mennään kirjahyllyssä olevan salaoven kautta.

Vierailija
38/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina kanssa haaveillut liukumäestä. Tosin laittaisin jonkun hieman nätimmän, joka soveltuu sisustukseen. Toinen mitä haluan on salahuone, johon mennään kirjahyllyssä olevan salaoven kautta.

Mä oon laiska laittamaan, mutta ostaisin tuon talon sulta sitten kun muutat pois.

Vierailija
39/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super hauska ja ihana idea! :D mutta onhan tuo ruma, toteutus ois voinut olla parempi

Vierailija
40/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laiska laittamaan, mutta ostaisin tuon talon sulta sitten kun muutat pois.

😂