Joka toinen käsi kädessä kulkeva pari Helsingissä on naispari
Siltä ainakin tuntuu, etenkin suurissa kauppakeskuksissa. Osoittavatko lesboparit poikkeuksellisen innokkaasti tunteitaan julkisesti pride-hengessä, vai onko heitä nuorten ihmisten keskuudessa niin paljon?
Kommentit (70)
Det skrivs och pratas om homon, regnbågar, trans och fan vet vad, vilket är rätt konstigt då den överväldigande majoriteten av alla dessa är lesbon. Hur många barn har lesbo par adopterat i Finland i jämförelse med homo par? 100:1? 100:0?
Minä olen naisparin toinen osapuoli ja kävelemme yleensä yhdessä käsikädessä. Tuntuu hyvältä pitää puolisoani kädestä kiinni. Tulee hyvä mieli. Yleensähän pariskunnat pitävät toistensa fyysisestä läheisyydestä. Tähän ei liity mitään suhteella tai seksuaalisuudella ylpeilyä. Mutta olen kävelyt myös käsi kädessä siskoni kanssa, mutta en ikinä ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
So? Kuljen joskus siskoni kanssa käsi kädessä. Vanhat naiset saattavat kulkea käsikynkässä. Eivät kaikki ole romanttisessa suhteessa keskenään, vaikka kulkevatkin käsikkäin.
Venäläiset naiset näkyvät kulkevan aika usein käsikynkkään etenkin vähän vanhemmat tapaukset.
Oletkohan edes käynyt Helsingissä kun tuollaisia väität? Täällä asuneena kymmeniä vuosia ei ilmiö ole mitenkään silmiin pistävä. Ja kulkekoon käsi kädessä kuka haluaa. Onko se joltain pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Kuljen joskus siskoni kanssa käsi kädessä. Vanhat naiset saattavat kulkea käsikynkässä. Eivät kaikki ole romanttisessa suhteessa keskenään, vaikka kulkevatkin käsikkäin.
Venäläiset naiset näkyvät kulkevan aika usein käsikynkkään etenkin vähän vanhemmat tapaukset.
Sama tapa eteläisen Euroopan maissa. Ihan normi käytäntö.
Lepakot todella harrastaa tätä show-mielessä. Mauton huippu oli kun eräs lesbopari päätti Musiikkitalon konsertin jälkeen jäädä paikoilleen nuoleskelemaan toisiaan samalla kun kaikki poistuivat myötähäpeässä.
Mitä nyt viimeaikoina käynyt niin jokatoinen on ambomaalta tai missä väristä erottaa. Kulkevat kyllä triploina.
Intiassa miehet kävelevät kaulakkain, eivätkä silti ole homoja.
Ukko40 kirjoitti:
Mä olen ollut vaimoni kanssa yli 20 vuotta, me ei olla kädestäpitäjiä.
Lapsia pidetään kädestä.
Etkö sinä kertonut käyväsi huorissa?
Vierailija kirjoitti:
Intiassa miehet kävelevät kaulakkain, eivätkä silti ole homoja.
Ai ei muka?!
No mitä sitten? Ei pitäisi kuulua sinulle mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Ainahan helsinki on ollut matontamppaajien luvattu kaupunki. Muutenkin kieroutunut paikka.
Pohjanmaan Ayatollah on puhunut.
Pelkkää narsistista ärsyttämistä ja huomionhakua.
Hyvin tyypillistä että kaksi lesboa suutelee jossain kadulla ja sitten välittömästi sen jälkeen katsovat ympärilleen miten ihmiset reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää narsistista ärsyttämistä ja huomionhakua.
Eli samat syyt kuin heteroillakin.
Vierailija kirjoitti:
Det skrivs och pratas om homon, regnbågar, trans och fan vet vad, vilket är rätt konstigt då den överväldigande majoriteten av alla dessa är lesbon. Hur många barn har lesbo par adopterat i Finland i jämförelse med homo par? 100:1? 100:0?
Meeppä puhumaan rutsia jonnekin muualle
Meillä persuissa on kunnon moraalit.
Eniten rikollisia.
Puheenjohtajat tehtailevat lehtolapsia vaimojaan pettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tyypillistä että kaksi lesboa suutelee jossain kadulla ja sitten välittömästi sen jälkeen katsovat ympärilleen miten ihmiset reagoi.
Omiasi kuvittelet.
:D toi oli paha.