Nyt myynnissä talo, jossa on kierreliukumäki yläkerrasta alakertaan
"Nyt myyntiin tulleessa talossa asuu äiti kahden lapsen kanssa. Taloon on tehty viime vuosien aikana paljon perusparannusremontteja ja niiden aikana asennettiin myös liukumäki.
Tälle äidille oli itsestäänselvyys, että jos on kaksi kerrosta, niin siellä tulee sitten olemaan liukumäki. Juuri eilenkin jutellessamme hän kertoi tyttären tupsahtaneen aamupalapöytään liukumäen kautta. Kyllä sieltä päivittäin joku laskee, Kulmala kertoo."
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/6a71b6bd-a9d0-43cc-8f7c-1fca1752f38a
Kommentit (61)
"Kun välittäjä kävi talossa ensimmäistä kertaa, olohuoneessa oli myös skeittiramppi, joka on kuitenkin jo purettu pois."
Onhan toi vähän ruma mutta hauska :D itse ainakin ihan aikuisena tulisin aamukahville liukumäen kautta.
Senhän voisi tuunata niin että voi liukua sängystä sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi vähän ruma mutta hauska :D itse ainakin ihan aikuisena tulisin aamukahville liukumäen kautta.
Pistää kyllä silmään, kun muuten normi talo, mutta yhtäkkiä iso, tilaavievä ja kirkuvankeltainen liukumäki hyppää silmille 😁
Ihana! Ostaisin, jos olisi lapsia tai rahaa.
Varmasti kiva kun on lapsiperhe kylässä, ja kakarat tömähtää sen miljoona kertaa luiskaa pitkin huutaen ja kiljuen tuohon sohvan kylkeen, jossa aikuiset koittaa jutella.
Lapsille ja lapsenmielisille varmaan hauska juttu. On myös helposti purettavissa. Hiihtohissi vielä yläkertaan?
SK kirjoitti:
Ihana! Ostaisin, jos olisi lapsia tai rahaa.
Et tarvitse lapsia, voit laskea siinä itse
Vierailija kirjoitti:
"Kun välittäjä kävi talossa ensimmäistä kertaa, olohuoneessa oli myös skeittiramppi, joka on kuitenkin jo purettu pois."
Missähän se skeittiramppi oli, keskellä olohuonetta sekin?
Ihan hauska idea.
Harmi vaan että talo sijaitsee jossain huitsin persiissä ja hintakin on reilu sata tonnia yläkanttiin.
Tohon kun laittaa vähän päälle, niin saa teetettyä UUDEN omakotitalon.
Pala Fun Housea keskellä kämppää 🤠
Tuossa on mahdollisuus tienestiin, 1€/lasku naapurin kersoille.
Vaaralliselta näyttää
Yhdessä päiväkodissa oli liukumäki yläkerrasta alakertaan
Ihana, kelpaisi minulle, eikä minulla ole lapsia joten käyttäisin sitä itse
Kiva. Mitä tehdään jos painava vieras tippuu sen läpi tai ruuvit pettävät? Voiko joku juttua sen sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mitä tehdään jos painava vieras tippuu sen läpi tai ruuvit pettävät? Voiko joku juttua sen sisälle?
Tarpeeksi paksu ihminen voi juuttua sisälle. Ruuveja joutuu ehkä vähän kiristelemään välillä, jos liukumäki on kovalla käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vaaralliselta näyttää
Yhdessä päiväkodissa oli liukumäki yläkerrasta alakertaan
Mikä niissä on vaarallista?
Kylpylöissä on jo kauan ollut liukuputkia käytössä ja tuskin niissä on tapahtunut tapaturmia, kun jo parikymmentä vuotta käytössä.
Ruma,mutta hauska.Laskisin tuosta alas aamukahville joka päivä:)
Etuovessa isommat kuvat: https://www.etuovi.com/kohde/u67939/kuvat