Nyt on lauantai. Mitä teillä on tänään ruoaksi?
Onko ruokanne tyypillinen lauantairuoka vai onko jostain syystä erikoista?
Meillä on kanan siipiä, riisiä ja kasviksia (kypsentämättömiä). Aika tyypillinen lauantairuoka.
Kommentit (57)
Söin aamulla kaurapuuron "kyljessä" fetaa. Lounaaksi syön fetasalaattia. Illalla syön fetaa ja laitan "kylkeen" fetaa.
Paistettua lohta ja pottuloi.
Kahvin kanssa mansikkakakkua pakastealtaasta synttärini kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkaraa
Kesä menee sitten kurpitsalla?
Ehkä sillä on kesäkeittoakin.
Omituisten otusten kerho - sinappisilliä, keitettyä kananmunaa ja ranskanperunoja. Jääkaapin tyhjennys käynnissä.
Sydamerikanska entrecotebiffar med sallad och eventuellt pommes frites blir det ikväll, tilltugget beroende på hur hungriga människorna är. Igår var det skaldjurspaella med mycket räkor, musslor och annat från havet. Vädret här har varit måttligt, så man har kockat själv. Får se hur det blir på söndagen.
Palapaistia. Liha ollut nelisen tuntia kypsymässä, kastikkeen laitan tulemaan juuri. Sitten odotellaan vaan perunoiden kypsymistä.
Ei meillä koskaan syödä viikonloppuisin kuin yksi lämmin ateria. Mies syö lounasaikana jonkun välipalan, minä en, ja sitten iltapalalls jotain leipää tai karjalanpiirakoita tms.
Jauheliha-perunalaatikkoa ( kaupan vs-perunat, pakaste). Tein sitä jo pari päivää sitten, nyt syödään viimeiset annokset illalla miehen kanssa (ei lapsia).
Lounasta ei erikseen syödä, myöhäinen runsas aamupala syötiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkaraa
Kesä menee sitten kurpitsalla?
Ehkä sillä on kesäkeittoakin.
Loppukesästä elovenaa
Lounaaksi kasvislasagnen loput, illalla jotain pataa jääkaapissa odottelevasta naudan paistista.
Olen perheemme ruoanlaittovastaava ja vaikka kokkaamisesta pidänkin, niin joskus se tympii. Tänään on lounaaksi fetasalaattia ja illalla varmaan haetaan kebapia tai teen tortilloja. Illaksi haluaisin jotain suolaista naposteltavaa, niin noutoruoka voi olla vähän liikaa samana päivänä.
Piti olla jauhelihakastike - pakasteessa hirven jauhelihaa- eilisen muusin kanssa mutta kaupassa oli laputettuna wokkiannoksia jotka söimme tänään.
Huomiseksi jäi tuo kastike.
Illalla lihahyytelövoileipää.
Vierailija kirjoitti:
Paistettua lohta ja pottuloi.
Kahvin kanssa mansikkakakkua pakastealtaasta synttärini kunniaksi.
Paljon onnea 🎂
Broilerilasagnea viikonlopun kunniaksi vähän parempana versiona, eli pasta tehdään itse ja mukaan menee myös aurajuustoa ja persikkaa.
Mulla tänään työpäivä, joten jotain nopeaa ruokaa.
Lounaaksi söin porkkanalettuja ja salaattia. Päivälliseksi teen kanawokkia.