Mulla on ollut niin rankkaa mun lapsen takia että olen itkenyt koko yön
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi? Jos kyse teinistä ja teinimenosta, ei sinun pitäisi itkeä yksiksesi.
12v eikä tässä ole nyt kyse mistään "teinimenosta". On vaan rankkaa tällä hetkellä muista syistä. Ja ei, ei olla yksin tämän asian kanssa, mutta ei se mun huolta yhtään vähennä. On raskasta olla jatkuvasti vahva ja turvallinen äiti kun itsekin tekisi mieli itkeä lapsen kanssa lapsen murheita.
Muista että tilanne muuttuu kyllä paremmaksi. Se ei tule jatkumaan.
Jep, lapsesi vaihtaa koulua tai lopettaa harrastuksen. Pääsette kusipåistä eroon ja lapsi voi aloittaa kaiken alusta.
Eli taas kiusatun pitää lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi? Jos kyse teinistä ja teinimenosta, ei sinun pitäisi itkeä yksiksesi.
12v eikä tässä ole nyt kyse mistään "teinimenosta". On vaan rankkaa tällä hetkellä muista syistä. Ja ei, ei olla yksin tämän asian kanssa, mutta ei se mun huolta yhtään vähennä. On raskasta olla jatkuvasti vahva ja turvallinen äiti kun itsekin tekisi mieli itkeä lapsen kanssa lapsen murheita.
Muista että tilanne muuttuu kyllä paremmaksi. Se ei tule jatkumaan.
Jep, lapsesi vaihtaa koulua tai lopettaa harrastuksen. Pääsette kusipåistä eroon ja lapsi voi aloittaa kaiken alusta.
Eli taas kiusatun pitää lähteä?
Jos haluaa kiusaamisen loppuvan niin joo
Miksi naisten reaktio kaikkiin ongelmiin on aina tämä "itkin koko yön"?
Ap marisee täällä eikä edes viitsi kertoa kunnolla mistä on kyse.
Luuletko että lapsesi tilannetta parantaa se että et nuku öitäsi? Täällä on ihmisiä jotka ei oikeasti voi nukkua riittävästi ja sinä vaan jätät nukkumatta itkeskelyjesi takia. Voisit todellakin katsoa peiliin. Et sinä tuolla tavalla auta lastasi etkä itseäsi.
Ehkä ois kannattanu laskee lakanoille niin ei ois tarvetta itkee.
Mun lapselle puhkesi koronan jälkitautina krooninen ikävä sairaus.
Yritän olla lapsen edessä aina reipas ja huoleton sen suhteen mutta öisin se stressaa.