Kävin yksityisellä paikkauttamassa hampaan, paikka irtosi alle 2 viikossa :(
Tilanne otsikossa. Nyt hammas ilmeisesti tulehtunut - särkyä ja tykytystä, etenkin kuuma ja kylmä särkee/vihloo. Hammas alkanut särkeä jatkuvasti, syvä reikä kyseessä. Menee varmaan juurihoitoon :(
Kysymys kuuluu, onko hammaslääkäri velvoitettu tekemään uuden paikan/juurihoidon ilmaiseksi koska ensimmäinen paikkaus epäonnistui? Kellään kokemuksia? Vituttaa TODELLA maksaa yli 400€ tyhjästä...
Kommentit (44)
Aion vedättää koko hampaan pois (kyseessä takahammas) jos paikkaus ei onnistu
ap
Soita ja kysy! Ei me voida täällä tietää
Olipa paska hammaslääkäri, hahaha :D
Puhelua paikkaan, todella ala-arvoista
Missä tehdään noin surkeaa jälkeä? Ehdottomasti sinne yhteyttä ja pyydät ilmeiseksi juurihoidon/poiston
Tottakai niillä on takuu, soita sinne ja vaadi korjausta tai hinnan palauttamista.
Mehiläisellä? Siellä käy aina niin. Palkkaavat tyyppejä, jotka eivät muualle kelpaa.
En ala ketjun nimeä täällä sanomaan, yksi suurista hammaslääkäriketjuista Suomessa (jossa olen ennen saanut ihan laadukasta hammashoitoa)
Olen pelkopotilas ja en uskalla mennä juurihoitoon, koska pelkään sairaalloisesti kipua, olen kipuherkkä. Ennemmin annan poistaa hampaan kuin juurihoidattaisin sitä, niin paljon olen kuullut kauhukertomuksia
ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai niillä on takuu, soita sinne ja vaadi korjausta tai hinnan palauttamista.
Soitin, vastaanoton tyyppi lätisi jotain jonninjoutavaa ja jätin soittopyynnön lääkärille joka paikkasi hampaani. Juuri nyt kivuissa ollessa vituttaa niin paljon etten enää koskaan aio asioida kyseisessä paikassa enkä suosittele kenellekään läheiselleni kyseistä ketjua
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisellä? Siellä käy aina niin. Palkkaavat tyyppejä, jotka eivät muualle kelpaa.
Olen kuullut Terveystalosta ihan samaa, sinne kuulemma menevät ne jotka eivät kunnalle pääse
Miten noin voi käydä? Ja vielä yksityisellä jonka pitäisi olla "laadukas" paikka :D
Minusta on itsestäänselvää että kyseisen hammaslääkärin pitäisi tehdä uusi paikka/juurihoito ilmaiseksi kun sössi tuon hampaan paikkauksen noin pahasti. Törkeää!
Mene mieluummin kunnalliselle, siellä usein osaavampaa porukkaa kuin yksityisellä
yksityiset hammasfirmat on rahastusta pahimmasta päästä
Miten voi paikka lähteä irti, vai lohkesiko hammas?
Mulla lähti jo siinä aulassa takkia päälle pannessa. Mainitsin hoitajalle ja aika kahden viikon päähän.
Ja jomottaa pirusti!
Vierailija kirjoitti:
En ala ketjun nimeä täällä sanomaan, yksi suurista hammaslääkäriketjuista Suomessa (jossa olen ennen saanut ihan laadukasta hammashoitoa)
Olen pelkopotilas ja en uskalla mennä juurihoitoon, koska pelkään sairaalloisesti kipua, olen kipuherkkä. Ennemmin annan poistaa hampaan kuin juurihoidattaisin sitä, niin paljon olen kuullut kauhukertomuksia
ap
Vähän ristiriitaista. Päätit sitten olla hoitamatta hampaita ja nyt on jo juurihoidon tarve. Sitäpaitsi juurihoito ei satu, hampaan poisto taas sattuu ja myös päiväkausia hampaan hoidon jälkeen. Siitä voi tulla todella kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itsestäänselvää että kyseisen hammaslääkärin pitäisi tehdä uusi paikka/juurihoito ilmaiseksi kun sössi tuon hampaan paikkauksen noin pahasti. Törkeää!
Niin se pitäsi Tartsaninki panna Janea, vaan ku ei Burroughsin kirjassa oo mainintaa!
Epäilen että eivät kyllä ilmaiseksi ala korjaamaan...