Näkijää paikalla?
Mitä minulle näkyy? Saa katsoa uraan, parisuhteeseen ja ystävyyssuhteisiin. Kiitos jo etukäteen
Kommentit (38)
Häivyt pikkuhiljaa kontrolloivan nassipään läheisyydestä. Löydät jonkin normaalin ihmisen. Sitten on parempi.
Sanoin tänne Ap sen minkä näin jo 2 vuotta sitten. Kuntosali, patjat lattialla ja on vaikea aika. Haluat kuulla tietysti kivoja asioita. Me kaikki haluamme kuulla. Mutta tämän minä näen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku katsoa minulle? Mitä tulevaisuudessa näkyy rakkauselämässäni?
Joku näyttäisi olevan mielenpäälläsi! Itke jos siltä tuntuu ja päästä irti. Suhteeseen mahtuu vain kaksi ihmistä ja jos siinä on kolmansia osapuolia mukana on aika pakata kimpsut ja kampsut. Siirtyä eteenpäin. Näytetään muutosta, vahvaa itsenäisyyttä ja sen tuomia värejä elämääsi.
Miksi nainen on aina pirun tyhmä ja mies aina hyvin älykäs ja viisas.
Voisiko joku katsoa minullekkin ?
Saanko sen johon olen ihastunut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain stressaavaa näyttäisi olevan meneillään, joka vaikuttaa yöuniin. Ystävyys juontaa juurensa vuosien takaa ja jos et saa tarpeeksi ahdistustasi purettua hänelle niin saattaa olla hyvä idea ottaa yhteys ammattilaiseen, jolla on "järeämmät" keinot purkaa tilannettasi.
Työelämään uusia tuulia, jokin suurempi projekti mille kaivataan johtajaa ja valintoja täytyisi tehdä. Tämän voisin tulkita myös yrityksen perustamisena, koska päättävää henkilöä näytetään.
Parisuhteessa kiistoja, mutta rakkauttakin. Tuntuu, että toinen osapuoli hyvinkin kontrolloiva.Kontrolloiva luonne pitää paikkansa valitettavasti. Olisiko antaa vinkkejä, miten selvittää kyseinen kompastuskivi? Tosin eihän ihmistä voi muuttaa, luonne kun on kyseessä.
-ap
Kunnioituksen vaatiminen puolin ja toisin on edellytys suhteen toimimiseksi. Ehkä kunnon keskustelu asioista saa avaamaan silmät!
Vierailija kirjoitti:
Saanko sen johon olen ihastunut ?[/quote
Saat, mutta sinun pitää muuttaa käytöksesi
-näkijä
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tänne Ap sen minkä näin jo 2 vuotta sitten. Kuntosali, patjat lattialla ja on vaikea aika. Haluat kuulla tietysti kivoja asioita. Me kaikki haluamme kuulla. Mutta tämän minä näen.
Te haluatte kuulla vain kivoja asioita. Minä joka näen, kerron vain totuuden, ja olen neutraali näissä.
Kysykää näkijöiltä Mia ja Laura, minä menen pian nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko sen johon olen ihastunut ?
Näytetään vettä, joka minulle kertoo tunteista. Uskon, että tunteet ovat molemminpuolisia! Tulet saamaan viestin tai puhelun, joka antaa selvyyden kysymääsi asiaan. Ehkä tässä on jotain kohtalonomaista, joka johdattaa teidät yhteen, kun aika on oikea.
Haluaisin tietää mitä minulle näkyy? Millainen kesä tulossa? Pääsenkö masennuksesta, joka nyt uhkaa elämääni?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä minulle näkyy? Millainen kesä tulossa? Pääsenkö masennuksesta, joka nyt uhkaa elämääni?
Katso siihen mitä on kerrottu. Vaikeat ajat tulevat, ja sinä selviär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso siihen mitä on kerrottu. Vaikeat ajat tulevat, ja sinä selviär.
Kiitos.
Mistä näitä ap:n kaltaisia i di oot te ja si ki ää? Ei hel va ta sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ap:n kaltaisia i di oot te ja si ki ää? Ei hel va ta sentään.
Katson.
Hmm. Näen, että vauvapalstalla niitä sikiää. On kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku katsoa minulle? Mitä tulevaisuudessa näkyy rakkauselämässäni?
Netissä ei intuitiolle kovin hyviä mahdollisuuksia välittää tietoa. Ei kannata haksahtaa kehenkään, joka väittää että näkemättä tai kuulematta sinua voisi antaa jonkinlaista opastusta. Hyvin hataralla pohjalla on pelkän elektronisen vekottimen kautta kirjasinmerkkeinä siirretty energia.
Vain ja ainoastaan kasvotusten voi joku hyvä näkijä ehkä antaa jotain valaistusta asioihin. Netissä se ei onnistu.
Ei näkijöitä ole olemassakaan,sulle näemmä voi syöttää mitä pas kaa vaan ja uskot. No,meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.